Waar heb je gekeken en gezocht dan? Van de SGC-site -->spaanskorte schreef:Beste Prolix,
Heb net even gekeken bij de geschillen commissie, maar ik kan niet vinden dat TELE2 daar ook bij hoort.
...,
Groet, Melanie

hiero
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Waar heb je gekeken en gezocht dan? Van de SGC-site -->spaanskorte schreef:Beste Prolix,
Heb net even gekeken bij de geschillen commissie, maar ik kan niet vinden dat TELE2 daar ook bij hoort.
...,
Groet, Melanie

En wat vond de Opta van je datagebruik? Vonden ze 2500mb wel genoeg?kaaskop 43 schreef:....
Doordat ik niet buiten mijn bundel wil treden heb ik maar de hoogste bundel van 2500mb aangeschaft a 25 euro, terwijl ik bij t mobile altijd genoeg had aan 1000mb!
Ik heb de Opta op de hoogte gesteld over deze kwestie en ze hebben dit opgenomen..
Nou, al nul hele klachten.kaaskop 43 schreef:Lees net op het Tele2 forum dat iemand een website heeft opgezet over Tele2, goed initiatief!
http://www.opgelichtdoortele2.nl/
kleine correctie...19 december..kaaskop 43 schreef:Staat pas sinds vandaag online Prolix.
Dacht je echt dat er geen klachten over Tele2 zijn?? lol