Oh ik dacht juist dat de prijzen omlaag gingen, veel keuze hebben we niet aangezien UPC de enige kabelaar bij ons is en de telefoonlijn er bij ons uitgaatciske schreef:Vandaar de prijsverhogingen in 2014 ,dat kan bruintje UPC niet trekken cq abo gelden verhogen , goede raad is duur
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC Horizon radeloos
Re: UPC Horizon radeloos
-
UPC Webcare
- verified
Beste ciske,
Ik begrijp je reactie. Graag wil ik dit uitleggen.
Er zijn klanten die problemen ervaren met de Horizon mediabox, daarnaast zijn er ook veel tevreden Horizon mediabox gebruikers. Problemen met de box kunnen verschillende oorzaken hebben. Elke situatie moet daarom individueel worden opgepakt en uitgezocht, daar bij niemand de situatie gelijk is.
Als er nog vragen zijn, dan hoor ik dit graag.
Met vriendelijke groet,
Sarah
UPC Webcare
Er zijn klanten die problemen ervaren met de Horizon mediabox, daarnaast zijn er ook veel tevreden Horizon mediabox gebruikers. Problemen met de box kunnen verschillende oorzaken hebben. Elke situatie moet daarom individueel worden opgepakt en uitgezocht, daar bij niemand de situatie gelijk is.
Met vriendelijke groet,
Sarah
UPC Webcare
UPC Webcare schreef:Beste ciske,
Met vriendelijke groet,
Sarah
.
UPC Webcare
Klopt , die zijn er in overvloed, en dat weet jij ook best wel Sarah. Waarom die box er niet een poos uitgooien? zou zoveel gezeur voor de klanten schelen
Ciske, de webcare heeft niets aan eventuele verbeterpunten op bedrijfsvoering. Daar hebben ze namelijk geen inspraak in.
Prolix schreef:Ciske, de webcare heeft niets aan eventuele verbeterpunten op bedrijfsvoering. Daar hebben ze namelijk geen inspraak in.
Dan moet ze niet zeggen van excuses, daar heeft de klant namelijk niks aan. Zeg dan niks.
De reden dat ze het er niet uitgooien staat in deze zin : " daarnaast zijn er ook veel tevreden Horizon mediabox gebruikers. "
bprosman schreef:De reden dat ze het er niet uitgooien staat in deze zin : " daarnaast zijn er ook veel tevreden Horizon mediabox gebruikers. "
Zat , te veel mensen , die zoveel problemen met de horizon hebben.
Daar gaan we weer.... als jij zo goed op de hoogte bent HOEVEEL mensen hebben er problemen dan en hoeveel hebben er Horizon ?Zat , te veel mensen , die zoveel problemen met de horizon hebben.
En wat is jouw bron om aan de reactie(s) van UPC webcare te twijfelen.
Wat dacht je van het chelloo forum , waar er echt giga problemen zijn, bprosman??En wat is jouw bron om aan de reactie(s) van UPC webcare te twijfelen
Ik twijfel ook niet aan Sarah, die doet haar werk.
bprosman schreef:Daar gaan we weer.... als jij zo goed op de hoogte bent HOEVEEL mensen hebben er problemen dan en hoeveel hebben er Horizon ?Zat , te veel mensen , die zoveel problemen met de horizon hebben.
En wat is jouw bron om aan de reactie(s) van UPC webcare te twijfelen.
Buren dochter vrienden lat persoon ?, bprosman reageert op basis van voornoemde.
Er zijn zeker 100.000 slecht werkende boxen zie alle mogelijke forums.Als Sarah reageert kan ze alleen maar een volmacht hebben van haar managers, wat algemene kreten lezen wel genoeg.
@Har06Er zijn zeker 100.000 slecht werkende boxen
Bron ?
Zelf zit ik (oa) ook op het Chelloo forum en heb dat getal daar nog nooit genoemd zien worden.zie alle mogelijke forums
Jij hebt vast wel een linkje.
bprosman schreef: Zelf zit ik (oa) ook op het Chelloo forum en heb dat getal daar nog nooit genoemd zien worden.
Klopt ,en daar zijn ze niet echt blij ,met de kreten van jou over de bekabeling. Die mensen zitten al meer dan een jaar met geklooi , en wachten niet op iets waar ze niks aan hebben.
1. Radar uitzendingangel1978 schreef:Er is hier ook niemand blij met al die ongefundeerde kreten van jou. Daar trek jij je ook niets van aan..ciske schreef:bprosman schreef: Zelf zit ik (oa) ook op het Chelloo forum en heb dat getal daar nog nooit genoemd zien worden.
Klopt ,en daar zijn ze niet echt blij ,met de kreten van jou over de bekabeling. Die mensen zitten al meer dan een jaar met geklooi , en wachten niet op iets waar ze niks aan hebben.
2. Kranten
3. Forums
Ik sleep er geen buren vrienden familie Lat r etc bij, maar van horen dat 2 op 3 van Horizon gebruikers er vette spijt van hebben
ps: ik houd geen logboek bij om links te vermelden
Van horen zeggen bedoel je ?Har06 schreef:1. Radar uitzendingbprosman schreef: Zelf zit ik (oa) ook op het Chelloo forum en heb dat getal daar nog nooit genoemd zien worden.
2. Kranten
3. Forums
Ik sleep er geen buren vrienden familie Lat r etc bij, maar van horen dat 2 op 3 van Horizon gebruikers er vette spijt van hebben
ps: ik houd geen logboek bij om links te vermelden
In de Radar uitzending werd dat gezegd: 2 op de 3?
In de krant werd dat geschreven: 2 op de 3?
Op forums wordt dat door jou geteld: 2 op de 3?
Moet Har al zijn vrienden en kennissen er bij halen dan? Doet bprosman wel.Van horen zeggen bedoel je ?
Har moet van mij niks.ciske schreef:Moet Har al zijn vrienden en kennissen er bij halen dan? Doet bprosman wel.Van horen zeggen bedoel je ?
Maar hij zegt het zelf dwz hij schrijft
maar van horen dat 2 op 3 van Horizon gebruikers er vette spijt van hebben
Een hele kleine indicatie van het aantal mensen met problemen met de Horizon kan zijn: het aantal mensen dat je kent en dat UPC heeft en er wel/geen problemen mee heeft.
Dus hij mag er van mij best zijn vrienden en kennissen bij halen.
Wat aardig dat ik iets mag van Jolijt, maar jammer voor haar dat ik m,n adressenlijst maar voor me zelf houJolijn schreef:Har moet van mij niks.ciske schreef:Moet Har al zijn vrienden en kennissen er bij halen dan? Doet bprosman wel.Van horen zeggen bedoel je ?![]()
Een hele kleine indicatie van het aantal mensen met problemen met de Horizon kan zijn: het aantal mensen dat je kent en dat UPC heeft en er wel/geen problemen mee heeft.
Ja hè?Har06 schreef:Wat aardig dat ik iets mag van Jolijt, maar jammer voor haar dat ik m,n adressenlijst maar voor me zelf houJolijn schreef:Har moet van mij niks.ciske schreef: Moet Har al zijn vrienden en kennissen er bij halen dan? Doet bprosman wel.![]()
Waarom is dat jammer voor mij, dat van die adressenlijst ?
Omdat fèta van geiten of schapenmelk gemaakt wordt?
Van horen zeggen bedoel je ?
In de Radar uitzending werd dat gezegd: 2 op de 3?
In de krant werd dat geschreven: 2 op de 3?
Op forums wordt dat door jou geteld: 2 op de 3?
-
Teunbosseman
- Contacteer:
Zie dat er al weer reeds flink gemeld is door eender en geender.......
Anyway, mijn buren ( dus ook mn bron ) zijn gestopt ( eindelijk ) met horizon en zijn terug naar een "normaal" upc pakket 50mb all in en wat denk je........geen problemen meer.
Tis heel simplement.......bij vele werkt het bij vele niet. Bij de vele waar niet werkt zou ik adviseren.....terug naar ander abo zonder de horizon box, bij diegene waar wel werkt.......Lucky you.
Anyway, mijn buren ( dus ook mn bron ) zijn gestopt ( eindelijk ) met horizon en zijn terug naar een "normaal" upc pakket 50mb all in en wat denk je........geen problemen meer.
Tis heel simplement.......bij vele werkt het bij vele niet. Bij de vele waar niet werkt zou ik adviseren.....terug naar ander abo zonder de horizon box, bij diegene waar wel werkt.......Lucky you.
Bovenstaand verhaal lees je inderdaad veel, alleen is UPC niet erg happig om het abo kostenloos om te zetten, laat staan het extra bedrag voor de horizon box te vergoeden, we zien wel waar het schip strandTeunbosseman schreef:Zie dat er al weer reeds flink gemeld is door eender en geender.......