Volgens mij begrijp je niet helemaal wat ik bedoel. Ik geef hun geen geld. Zij hebben aan de hand van mijn financiele gegevens, vantevoren gekeken of ze wat konden met mijn probleem. Toen ze aan de hand van mijn gegevens een oplossing hadden, belden ze mij, dat was de volgende dag. Vervolgens is er een adviseur van Effectenleaseprobleem.nl bij mij langsgeweest om het hele voorstel door te nemen. Gevolg was dat ze mijn hypotheek overgesloten hebben, zonder wat voor bijproducten dan ook. Het nadeel is dat mijn hypotheek 30000 euro hoger werd (dit was de restschuld die overbleef na toepassing van de hardheidsclausule) maar voordeel was dat mijn hypotheekrente met 1% omlaag gegaan is en dat ik van mijn dexiaprobleem af ben. Ook is mijn BKR notering verwijderd en kan ik dus weer gewoon een creditcard krijgen of een lening of wat ik dan ook zou willen.ozzy,waarom moeten ze al je fin.gegevens hebben,terwijl ze de schulden nog geen eens overnemen.Dus je wil zeggen dat je de hypotheek +het bedrag wat jij aan hun geeft moet blijven afbetalen?.er komt alleen maar meer kosten bij en het wordt gespreid over hypotheek en en waarschijnelijk een leasecontract.Werd alles nou te
samen opgeteld en dan een maandelijkse bedrag in rekening gebracht dan is het voor de gedupeerde die dit willen nog te doen.Maar op de manier wat hun doen komt er alleen maar een BKR code bij.vrgr.andre de croos
Het maximale dat Effectenleaseprobleem.nl aan mij verdient heeft, is 1% afsluitprovisie en die betaal ik toch, of ik nou mijn hypotheek bij de bank afsluit of via een tussenpersoon. Je betaald de provisie namelijk altijd aan de bank en die geeft de tussenpersoon weer een deel van die provisie. Dit staat trouwens gewoon in de hypotheekofferte hoor.
gr. Raymond