LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte service babydeals
-
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 07 sep 2013 20:29
Re: Slechte service babydeals
Crazyme: Mag u vinden...
Mijn punt is duidelijk lijkt me en ik kon mij niet voorstellen dat een bedrijf zo zaken doet, dacht dan ook in eerste instantie dat er sprake van een storing was, en was benieuwd naar de ervaring van anderen.
Ik heb mijn kant uitgelegd omdat daar om gevraagd werd..
Anders had ik het bij bericht 1 gelaten.
Maargoed dit forum is om je ervaring te delen en deze is negatief bij dit bedrijf!
Mijn punt is duidelijk lijkt me en ik kon mij niet voorstellen dat een bedrijf zo zaken doet, dacht dan ook in eerste instantie dat er sprake van een storing was, en was benieuwd naar de ervaring van anderen.
Ik heb mijn kant uitgelegd omdat daar om gevraagd werd..
Anders had ik het bij bericht 1 gelaten.
Maargoed dit forum is om je ervaring te delen en deze is negatief bij dit bedrijf!
-
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 07 sep 2013 20:29
Re: Slechte service babydeals
[/quote]Beste Fam. den Hertog,
Op onze Facebook veiling pagina hebben wij gedragsregels, om mee te kunnen bieden is het de bedoeling dat men zich aan deze regels houdt om de veilingen overzichtelijk te houden. Deze regels staan bij alle artikelen die we veilen. Bij meerdere malen een van deze regels te overtreden worden deze personen geblokkeerd en een blokkade kan niet meer opgeheven worden.
Of dit een kwestie voor Radar is laten wij verder in het midden.
Team Babydeals[/quote]
......
En wederom een reactie van, u heeft zich niet aan de regels gehouden dus uw eigen schuld dat wij u niet fatsoenlijk te woord meer staan/u geblokkeerd hebben zonder u daarover te berichten/ u order hebben gecanceld en op uw berichten niet meer reageren en zelfs deleten!
Ligt allemaal aan mijn opmerking omdat ik mij niet aan de regels gehouden hebt!
Toch babydeals? In uw regels staat toch echt van 'telkens weer reageren na een waarschuwing!'
Maargoed... Ik ga hier niet meer over in discussie.
U had een keuze om alsnog fatsoenlijk te reageren na de blokkade van mij op uw veilingsite.
Zoals andere facebookgebruikers u ook adviseerde om te doen!
Echter u koos voor nog een blokkade op uw originele pagina ipv in te gaan op de klacht!
U blijft echter bij uw mening dat ik terecht geblokkeerd bent, prima, maar laat dit dan fatsoenlijk weten ipv de klant simpelweg onbeschoft blokkeren!
En kijk uw eigen blokkeer gedrag eens na! Vooral omdat u het zo over fatsoen heeft! Als men onbeleefd is tussen de veilingen door, dan is blokkeren wellicht terecht!
Op onze Facebook veiling pagina hebben wij gedragsregels, om mee te kunnen bieden is het de bedoeling dat men zich aan deze regels houdt om de veilingen overzichtelijk te houden. Deze regels staan bij alle artikelen die we veilen. Bij meerdere malen een van deze regels te overtreden worden deze personen geblokkeerd en een blokkade kan niet meer opgeheven worden.
Of dit een kwestie voor Radar is laten wij verder in het midden.
Team Babydeals[/quote]
......
En wederom een reactie van, u heeft zich niet aan de regels gehouden dus uw eigen schuld dat wij u niet fatsoenlijk te woord meer staan/u geblokkeerd hebben zonder u daarover te berichten/ u order hebben gecanceld en op uw berichten niet meer reageren en zelfs deleten!
Ligt allemaal aan mijn opmerking omdat ik mij niet aan de regels gehouden hebt!
Toch babydeals? In uw regels staat toch echt van 'telkens weer reageren na een waarschuwing!'
Maargoed... Ik ga hier niet meer over in discussie.
U had een keuze om alsnog fatsoenlijk te reageren na de blokkade van mij op uw veilingsite.
Zoals andere facebookgebruikers u ook adviseerde om te doen!
Echter u koos voor nog een blokkade op uw originele pagina ipv in te gaan op de klacht!
U blijft echter bij uw mening dat ik terecht geblokkeerd bent, prima, maar laat dit dan fatsoenlijk weten ipv de klant simpelweg onbeschoft blokkeren!
En kijk uw eigen blokkeer gedrag eens na! Vooral omdat u het zo over fatsoen heeft! Als men onbeleefd is tussen de veilingen door, dan is blokkeren wellicht terecht!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 18 nov 2013 19:59
Re: Slechte service babydeals
Hallo babydeals
Ik wil ook even wat kwijt.
Jullie bieden super service, erg vriendelijk!!!
Dus ik snap niet waarom er zoiets over jullie geschreven wordt.
Groeten Sandra Willems van Dijk
Ik wil ook even wat kwijt.
Jullie bieden super service, erg vriendelijk!!!
Dus ik snap niet waarom er zoiets over jullie geschreven wordt.
Groeten Sandra Willems van Dijk
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 17 nov 2013 20:08
Re: Slechte service babydeals
Ik deel deze mening over Babydeals totaal niet, ik ben erg tevreden over dit bedrijf. Zij hebben ons zo ontzettend goed geholpen, echt de Brabantse gemoedelijkheid dat ik eigenlijk een beetje boos wordt als ik dit lees. Als ik het verhaal lees zegt dit ook meer over degene die het schrijft in mijn ogen.
De Facebookveilingen zijn een ontzettend leuk initiatief en er staat ook echt bij dat het niet toegestaan is om reacties tussen de biedingen te plaatsen.
Babydeals, voor ons zijn jullie de beste in jullie branche! Onze vrienden zijn ook top door jullie geholpen!
Fam. Van Duijnhoven.
De Facebookveilingen zijn een ontzettend leuk initiatief en er staat ook echt bij dat het niet toegestaan is om reacties tussen de biedingen te plaatsen.
Babydeals, voor ons zijn jullie de beste in jullie branche! Onze vrienden zijn ook top door jullie geholpen!
Fam. Van Duijnhoven.
Re: Slechte service babydeals
Ik word een beetje misselijk als ik bovenstaande reacties lees. Als de "webcare" faalt, dan maar valse accounts aanmaken om de klant aan te vallen en het eigen bedrijf op te hemelen. Wijde boog omheen ...
-
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 07 sep 2013 20:29
Re: Slechte service babydeals
Nou idd wel erg overdreven positieve reacties.
Kan er niet gewoon aangeven worden waarom u mijn ervaring niet deelt!!
Ik bedoel als ik wel een positieve ervaring hebt met een bedrijf dan val ik echt niet degene aan die een negatieve ervaring deelt!
+ positieve ervaring kan!
Ik geef alleen aan dat omdat de klachtafwikkeling niet klantvriendelijk is bij dit bedrijf , hierdoor adviseer ik anderen om hier niet te bestellen!
Want ik vraag mij ten zeerste af hoe dit bedrijf omgaat met jou als klant als er gebreken zijn aan een product, verlenen zij dan service of gaan zij niet in op de klacht en gaan ze zo onprofessioneel te werk als bij mijn klacht! Gewoon negeren en niet oplossen!
Kan er niet gewoon aangeven worden waarom u mijn ervaring niet deelt!!
Ik bedoel als ik wel een positieve ervaring hebt met een bedrijf dan val ik echt niet degene aan die een negatieve ervaring deelt!
+ positieve ervaring kan!
Ik geef alleen aan dat omdat de klachtafwikkeling niet klantvriendelijk is bij dit bedrijf , hierdoor adviseer ik anderen om hier niet te bestellen!
Want ik vraag mij ten zeerste af hoe dit bedrijf omgaat met jou als klant als er gebreken zijn aan een product, verlenen zij dan service of gaan zij niet in op de klacht en gaan ze zo onprofessioneel te werk als bij mijn klacht! Gewoon negeren en niet oplossen!
-
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 07 sep 2013 20:29
Re: Slechte service babydeals
En babydeals twee positieve ervaring achter elkaar (u heeft maar liefst 20 min gewacht!!) is niet erg overtuigend!! En dan vooral niet met accounts die enkele dagen geleden zijn aangemaakt!
Want ja dat staat er namelijk bij 17/18 november 2013
Want ja dat staat er namelijk bij 17/18 november 2013
-
- Berichten: 132
- Lid geworden op: 23 aug 2013 17:21
Re: Slechte service babydeals
haha die namen ook, lekker overtuigend. Grappige club die babydeals, kan goed genieten van hun reacties en de neppe accounts
-
- Berichten: 632
- Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
- Locatie: Nijmegen
Re: Slechte service babydeals
Inmiddels een paar keer contact met ze gehad, de account blijkt toch wel van babydeals zelf te zijn. Helaas wordt er, nadat ze zo 'aardig' een presentje aan hebben geboden als excuses, nergens meer op gereageerd..... Ja, voor mij een duidelijke aanwijzing nóóit iets aan te schaffen bij dit bedrijf!
-
- Berichten: 632
- Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
- Locatie: Nijmegen
Re: Slechte service babydeals
Okay, ik had gezegd het niet te plaatsen, maar na meer dan 3 weken op een reactie gewacht te hebben, wilde ik onderstaande e-mailcontact jullie niet onthouden.
2 december, ik aan babydeals, ik had een e-mailadres van ze opgeduikeld:
"Het laatste contact richting mij (gebruiker Fleurtjuh666) is geweest op 14 november, nog altijd wacht ik op een reactie. Zie dat mijn vorige persoonlijke bericht zelfs nog niet eens gelezen is. Graag zou ik een reactie krijgen, immers, belofte maakt schuld!" (tsja, als ze iets aanbieden hier op het forum, dan verwacht ik ook dat een gedaan aanbod niet ineens 'vergeten' wordt )
3 december, babydeals aan mij (naam verwijderd, al is m'n naam niet zo moeilijk te raden ):
"Beste (naam),
Volgens mij heb ik je destijds gevraagd mij een mailtje te sturen, deze heb ik echter niet ontvangen. Ik ben inderdaad niet meer op de website van Tros Radar geweest en had ook niet alle berichten gelezen, ik dacht dat ik mijn excuses oprecht had gemaakt en dat was ook echt gemeend. Ik zie nu echter wat het allemaal teweeg heeft gebracht en op wat voor manier er op Tros Radar gecommuniceerd wordt en ook jou reactie dat ik maar een bril moet aanschaffen enz..enz… en daarna weer een reactie dat we niet reageren terwijl je volgens mij geen mail hebt gestuurd, te verschrikkelijk voor woorden. Zeker als je me helemaal niet kent. Ik vind het onbeschrijfelijk wat er voor mensen op dat forum hun frustraties spuien en het vermaak met flitsende “smileys” die je vierkant uitlachen als iemand een positieve reactie plaatst enz. Te walgelijk voor woorden. (naam), neem maar van mij aan dat er veel kleine ondernemers op dit moment dag en nacht aan het werk zijn om alles recht te houden niet alleen ik maar heel veel andere kleine ondernemers die op moeten boksen tegen alle grote ketens en internet. En er alles aan doen om de klant tevreden te stellen alleen er blijven klanten die je nooit tevreden kunt stellen omdat ze dat simpelweg niet willen, er zijn bepaalde mensen die niet kunnen leven zonder moeilijk te doen en zonder dwars te liggen en ruzies uit te lokken. De intimidaties die winkeliers momenteel moeten ondergaan zijn te zot voor woorden. Je kunt 10.000 tevreden klanten hebben en dat is helemaal super maar helaas kun je het soms die ene niet naar de zin maken en die veroorzaken dan meer ellende dan nodig is.
Ik weet dat het weer heel risicovol is om je dit te mailen, het is per slot van rekening weer koren op de molen en een leuk verhaal voor op het Tros Radar Forum maar ik wil het toch even kwijt.
Met vriendelijke groet,"
Nou, hier sloeg ik steil van achterover, vandaar de volgende reactie van mijn kant, nog diezelfde dag:
"Beste (babydeals-medewerker),
natuurlijk heb ik alle begrip voor startende ondernemers, maar lees even wat u zelf schreef:
"Beste (mijn naam),
ik vind het heel erg dat ik je naam erbij heb gezet, dat was echt niet mijn bedoeling. Ik dacht dat je Familienaam den Hertog was en je emailadres fleurtjuh666.
Ik heb bij deze mijn excuses op het forum gezet en wil het ook graag goed maken door je een leuke attentie toe te sturen, mij mag je hiervoor een koude douche geven, daar heb ik alle begrip voor!
Heb je kinderen?
Nogmaals 1000x sorry!
Groetjes (naam verwijderd)
Babydeals"
(einde deel 1)
2 december, ik aan babydeals, ik had een e-mailadres van ze opgeduikeld:
"Het laatste contact richting mij (gebruiker Fleurtjuh666) is geweest op 14 november, nog altijd wacht ik op een reactie. Zie dat mijn vorige persoonlijke bericht zelfs nog niet eens gelezen is. Graag zou ik een reactie krijgen, immers, belofte maakt schuld!" (tsja, als ze iets aanbieden hier op het forum, dan verwacht ik ook dat een gedaan aanbod niet ineens 'vergeten' wordt )
3 december, babydeals aan mij (naam verwijderd, al is m'n naam niet zo moeilijk te raden ):
"Beste (naam),
Volgens mij heb ik je destijds gevraagd mij een mailtje te sturen, deze heb ik echter niet ontvangen. Ik ben inderdaad niet meer op de website van Tros Radar geweest en had ook niet alle berichten gelezen, ik dacht dat ik mijn excuses oprecht had gemaakt en dat was ook echt gemeend. Ik zie nu echter wat het allemaal teweeg heeft gebracht en op wat voor manier er op Tros Radar gecommuniceerd wordt en ook jou reactie dat ik maar een bril moet aanschaffen enz..enz… en daarna weer een reactie dat we niet reageren terwijl je volgens mij geen mail hebt gestuurd, te verschrikkelijk voor woorden. Zeker als je me helemaal niet kent. Ik vind het onbeschrijfelijk wat er voor mensen op dat forum hun frustraties spuien en het vermaak met flitsende “smileys” die je vierkant uitlachen als iemand een positieve reactie plaatst enz. Te walgelijk voor woorden. (naam), neem maar van mij aan dat er veel kleine ondernemers op dit moment dag en nacht aan het werk zijn om alles recht te houden niet alleen ik maar heel veel andere kleine ondernemers die op moeten boksen tegen alle grote ketens en internet. En er alles aan doen om de klant tevreden te stellen alleen er blijven klanten die je nooit tevreden kunt stellen omdat ze dat simpelweg niet willen, er zijn bepaalde mensen die niet kunnen leven zonder moeilijk te doen en zonder dwars te liggen en ruzies uit te lokken. De intimidaties die winkeliers momenteel moeten ondergaan zijn te zot voor woorden. Je kunt 10.000 tevreden klanten hebben en dat is helemaal super maar helaas kun je het soms die ene niet naar de zin maken en die veroorzaken dan meer ellende dan nodig is.
Ik weet dat het weer heel risicovol is om je dit te mailen, het is per slot van rekening weer koren op de molen en een leuk verhaal voor op het Tros Radar Forum maar ik wil het toch even kwijt.
Met vriendelijke groet,"
Nou, hier sloeg ik steil van achterover, vandaar de volgende reactie van mijn kant, nog diezelfde dag:
"Beste (babydeals-medewerker),
natuurlijk heb ik alle begrip voor startende ondernemers, maar lees even wat u zelf schreef:
"Beste (mijn naam),
ik vind het heel erg dat ik je naam erbij heb gezet, dat was echt niet mijn bedoeling. Ik dacht dat je Familienaam den Hertog was en je emailadres fleurtjuh666.
Ik heb bij deze mijn excuses op het forum gezet en wil het ook graag goed maken door je een leuke attentie toe te sturen, mij mag je hiervoor een koude douche geven, daar heb ik alle begrip voor!
Heb je kinderen?
Nogmaals 1000x sorry!
Groetjes (naam verwijderd)
Babydeals"
(einde deel 1)
Laatst gewijzigd door Fleurtjuh666 op 21 dec 2013 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 632
- Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
- Locatie: Nijmegen
Re: Slechte service babydeals
Deel 2 (het was teveel tekst )
Dit deel hoort nog bij het bericht hierboven, ik stuurde een hele lange mail terug.
Nergens in dit bericht zie ik een verzoek staan om naar een bepaald adres te mailen, dus heb ik gewoon gereageerd op het bericht.
"Mijn 'onvriendelijke' reacties heeft u echter geheel aan uzelf te danken. Eerst krijg ik het volgende over mijzelf te lezen: "Overigens valt het ons wel op dat er op jou naam en email adres ontzettend veel klachten op deze website staan, wij komen bijna 600 resultaten tegen, met allerlei klachten en reacties tegen diverse bedrijven. "
Er wordt enkele keren, ondanks herhaaldelijk verbeteren door andere forumleden, gezegd dat ik degene ben die de topicstarter is. Vervolgens stuur ik even een pb, om nogmaals te benadrukken ben dat ik níét degene ben die het onderwerp geopend heeft, en daarop ontvang ik een pb terug met de mededeling dat u het op prijs stelt dat ik u mail als ik een klacht heb over de service. Waarop ik NOGMAALS aangeef níét de topicstarter te zijn, en pas een tijdje daarná komt u tot de conclusie dat ik het niet ben.
Als mensen netjes blijven, blijf ik ook netjes, als ik een 'sneer' krijg dat ik wel erg veel te klagen heb omdat er veel reacties (geen onderwerpen of klachten, nee, reacties) van mijn hand op het forum staan....tsja, dan heeft u het echt aan uzelf te danken dat u, helaas, uw eigen bedrijf een slechte naam bezorgt.
Nogmaals, respect voor startende ondernemers, ik begrijp heus wel dat het zwaar is in deze tijden, maar uw reacties, ook deze e-mail, raken kant noch wal. Ik zal de e-mail niet op tros radar zetten, al gaat u daar blijkbaar wel van uit. Ik heb via tros radar, waar de communicatie ook liep, gewoon gereageerd op uw berichten, en zoals u zelf kunt nakijken, heeft u daarin niet gevraagd of ik een e-mail wilde sturen naar .... Als dit een 'normale' manier is van omgaan met andere personen, ongeacht of ze nu wel of niet een klacht hebben, dan lijkt het me verstandig om hier nog eens kritisch naar te kijken, want communicatie als deze zal uw bedrijf helaas geen goed doen.
Verder lijkt me dat er hier absoluut geen sprake is van intimidatie, dwarsliggen of ruzie uitlokken van mijn kant, dat u zo ver gaat me daarvan te beschuldigen vind ik ronduit belachelijk, en dat weet u zelf ook wel."
3 weken na deze mail nog steeds geen reactie. Het lijkt wel alsof het voorgehouden kleinigheidje enkel een zoethoudertje was, toen ik had gezegd de e-mail niet op tros radar te zullen plaatsen, was het ineens gedaan. Omdat ik ben opgevoed met 'wat je belooft, moet je ook doen', wil ik eenieder eventjes deze berichten laten lezen, ter lering ende vermaak. Vooral wat betreft het begrip 'klantenservice'.
Dit deel hoort nog bij het bericht hierboven, ik stuurde een hele lange mail terug.
Nergens in dit bericht zie ik een verzoek staan om naar een bepaald adres te mailen, dus heb ik gewoon gereageerd op het bericht.
"Mijn 'onvriendelijke' reacties heeft u echter geheel aan uzelf te danken. Eerst krijg ik het volgende over mijzelf te lezen: "Overigens valt het ons wel op dat er op jou naam en email adres ontzettend veel klachten op deze website staan, wij komen bijna 600 resultaten tegen, met allerlei klachten en reacties tegen diverse bedrijven. "
Er wordt enkele keren, ondanks herhaaldelijk verbeteren door andere forumleden, gezegd dat ik degene ben die de topicstarter is. Vervolgens stuur ik even een pb, om nogmaals te benadrukken ben dat ik níét degene ben die het onderwerp geopend heeft, en daarop ontvang ik een pb terug met de mededeling dat u het op prijs stelt dat ik u mail als ik een klacht heb over de service. Waarop ik NOGMAALS aangeef níét de topicstarter te zijn, en pas een tijdje daarná komt u tot de conclusie dat ik het niet ben.
Als mensen netjes blijven, blijf ik ook netjes, als ik een 'sneer' krijg dat ik wel erg veel te klagen heb omdat er veel reacties (geen onderwerpen of klachten, nee, reacties) van mijn hand op het forum staan....tsja, dan heeft u het echt aan uzelf te danken dat u, helaas, uw eigen bedrijf een slechte naam bezorgt.
Nogmaals, respect voor startende ondernemers, ik begrijp heus wel dat het zwaar is in deze tijden, maar uw reacties, ook deze e-mail, raken kant noch wal. Ik zal de e-mail niet op tros radar zetten, al gaat u daar blijkbaar wel van uit. Ik heb via tros radar, waar de communicatie ook liep, gewoon gereageerd op uw berichten, en zoals u zelf kunt nakijken, heeft u daarin niet gevraagd of ik een e-mail wilde sturen naar .... Als dit een 'normale' manier is van omgaan met andere personen, ongeacht of ze nu wel of niet een klacht hebben, dan lijkt het me verstandig om hier nog eens kritisch naar te kijken, want communicatie als deze zal uw bedrijf helaas geen goed doen.
Verder lijkt me dat er hier absoluut geen sprake is van intimidatie, dwarsliggen of ruzie uitlokken van mijn kant, dat u zo ver gaat me daarvan te beschuldigen vind ik ronduit belachelijk, en dat weet u zelf ook wel."
3 weken na deze mail nog steeds geen reactie. Het lijkt wel alsof het voorgehouden kleinigheidje enkel een zoethoudertje was, toen ik had gezegd de e-mail niet op tros radar te zullen plaatsen, was het ineens gedaan. Omdat ik ben opgevoed met 'wat je belooft, moet je ook doen', wil ik eenieder eventjes deze berichten laten lezen, ter lering ende vermaak. Vooral wat betreft het begrip 'klantenservice'.
Re: Slechte service babydeals
Fleurtje, leg eens uit waarom jij zo fel reageert op een probleem van fam. Hartog ?
Of gooi je twee accounts door elkaar ?
Of gooi je twee accounts door elkaar ?
Re: Slechte service babydeals
omdat babydeals fleur verwarde met fam. den Hartogh...en met een slap excuus kwam.
Re: Slechte service babydeals
Nee, Babydeals gooit twee accounts door elkaar.crazyme schreef:Fleurtje, leg eens uit waarom jij zo fel reageert op een probleem van fam. Hartog ?
Of gooi je twee accounts door elkaar ?
Dat legt @Fleurtje in dit topic uit.
Re: Slechte service babydeals
Je vraagstelling komt niet erg vriendelijk over; mijns inziens onterecht. De bemoeienis ging van Babydeals uit.
Re: Slechte service babydeals
Fleurtje voelde zich aangesproken en zo is het balletje gaan rollen
Re: Slechte service babydeals
Dat komt omdat Fleurtje ook daadwerkelijk wèrd aangesproken. Dus Fleurtje reageert terecht en mag zich er dus ter dege mee bemoeien.sephora30 schreef:Fleurtje voelde zich aangesproken en zo is het balletje gaan rollen
Go Fleurtje... ( als je twee zussen hebt dan doe je me ècht aan iemand denken )
-
- Berichten: 632
- Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
- Locatie: Nijmegen
Re: Slechte service babydeals
Nope, Babydeals was degene die 2 accounts door elkaar gooidecrazyme schreef:Fleurtje, leg eens uit waarom jij zo fel reageert op een probleem van fam. Hartog ?
Of gooi je twee accounts door elkaar ?
En Prolix, nee, enig kind.
-
- Berichten: 632
- Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
- Locatie: Nijmegen
Re: Slechte service babydeals
Nou ja, bemoeien....misschien zien mensen het zo, en dat mag best, maar als een bedrijf me eerst van vanalles gaat beschuldigen, mag ik me daar dan niet tegen verdedigen als ik niet de persoon ben die ze aan willen spreken?
Ik vind het ook knap waardeloos dat ze nu nergens meer op reageren. Maarja, misschien had ik ook maar een postduif of telegram moeten sturen in plaats van gewoon te reageren op de e-mail
Ik vind het ook knap waardeloos dat ze nu nergens meer op reageren. Maarja, misschien had ik ook maar een postduif of telegram moeten sturen in plaats van gewoon te reageren op de e-mail
Re: Slechte service babydeals
JohProlix schreef:Dat komt omdat Fleurtje ook daadwerkelijk wèrd aangesproken. Dus Fleurtje reageert terecht en mag zich er dus ter dege mee bemoeien.sephora30 schreef:Fleurtje voelde zich aangesproken en zo is het balletje gaan rollen
Go Fleurtje... ( als je twee zussen hebt dan doe je me ècht aan iemand denken )