Nou ik kan wel een aantal redenen bedenken waarom TS dit zou doeneleven schreef:
Ik ken mij niet in deze omgeving, dus daarom mijn opmerking, als het volgens jouw niet kan, dus het verhaal van TS niet deugt.
Ofwel ik dan niet kan geloven, dat TS hier iemand met naam een plaats noemt, als het niet zo was.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bedreiging vrachtwagenchauffeurs Hamefo BV
Re: Bedreiging vrachtwagenchauffeurs Hamefo BV
Re: Bedreiging vrachtwagenchauffeurs Hamefo BV
@puma73, welke redenen dan? Kan me er niets bij voorstellen als het, zoals sjohie de omgeving beschrijft, de TS het wel zou neerzetten hier. Hoop dat de TS toch één ander nog nader uitlegt, vooral op de punten genoemd door sjohie, waar het volgens hem dus onmogelijk is wat heeft plaatsgevonden.
-
- Berichten: 614
- Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04
Re: Bedreiging vrachtwagenchauffeurs Hamefo BV
Toch handig zo'n geijkte teller in je auto. Je hebt hopenlijk toch wel een trajectcontrole gedaan?rkolodziej schreef: Toen de vrachtwagen ons voorbij raasde ben ik er achteraan gegaan en ik reed ruim 80 alvorens ik hem kon inhalen.
Re: Bedreiging vrachtwagenchauffeurs Hamefo BV
Harrie Kierie schreef:Toch handig zo'n geijkte teller in je auto. Je hebt hopenlijk toch wel een trajectcontrole gedaan?rkolodziej schreef: Toen de vrachtwagen ons voorbij raasde ben ik er achteraan gegaan en ik reed ruim 80 alvorens ik hem kon inhalen.
Als je ruim 80 km/u rijd, is dan jouw teller ook geijkt?
Wat een opmerking.
Re: Bedreiging vrachtwagenchauffeurs Hamefo BV
De vrachtwagen reed veel te hard volgens TS maar TS moest de vrachtwagen ook nogHarrie Kierie schreef:Toch handig zo'n geijkte teller in je auto. Je hebt hopenlijk toch wel een trajectcontrole gedaan?rkolodziej schreef: Toen de vrachtwagen ons voorbij raasde ben ik er achteraan gegaan en ik reed ruim 80 alvorens ik hem kon inhalen.
gaan inhalen.
Re: Bedreiging vrachtwagenchauffeurs Hamefo BV
rkolodziej schreef:Afgelopen zaterdag (16-11-2013) bedreigd door twee chauffeurs van Hamefo BV uit Putten met verbaal en fysiek geweld nadat een van de chauffeurs mijzelf en mijn gezin op 2 meter na bijna frontaal aanreed. De chauffeur in kwestie reed door rood licht met een snelheid van ca. 80 km/u op een weg waar slechts 50 km/u gereden mag worden.De vrachtwagen reed dus veel te hard en toch doet u er alles aan om de vrachtwagen in te halen op een weg waar maar 50 km per uur gereden mag worden en dat met 2 kinderen in de auto. Toen ik langs deze vrachtwagen reed en mijn ongenoegen uitte door een wegwerpgebaarDat vind u normaal om als politie agent te gaan spelen en dan ook nog een gebaar te maken ? te maken werd ik een stuk verder klem gereden door een collega van hem. Beide heren sloten ons in met hun combinaties en kwamen hun cabine uit en vonden het nodig om de portier van onze auto met grof geweld open te trekken en fysieke- en verbale dreigementen te uiten in het bijzijn van mijn 2 dochtertjes van 2 en 5 jaar oud.Is absoluut niet normaal wat die vrachtwagenchauffeurs hebben gedaan maar het is een gevolg van aktie = reactie. Vervolgens werd de portier wederom met het nodige geweld dicht gesmeten. Kennelijk vinden deze heren het normaal om met te hoge snelheid door rood licht te rijden. En wanneer iemand daar dan zijn ongenoegen over uit wordt men direct agressief en rijden ze mensen klem met hun combinaties.
Re: Bedreiging vrachtwagenchauffeurs Hamefo BV
Nog afgezien van het feit dat er maar een paar kleine stukjes weg zijn in Deventer waar je 50 mag, en het 2 baans is. In theorie kan het misschien, maar dat van zo'n klein bedrijf dan ook nog 2 vrachtauto's dicht genoeg bij elkaar om TS klem te kunnen rijden, is wel een bizar toeval.Chocomelk schreef:De vrachtwagen reed veel te hard volgens TS maar TS moest de vrachtwagen ook nogHarrie Kierie schreef:Toch handig zo'n geijkte teller in je auto. Je hebt hopenlijk toch wel een trajectcontrole gedaan?rkolodziej schreef: Toen de vrachtwagen ons voorbij raasde ben ik er achteraan gegaan en ik reed ruim 80 alvorens ik hem kon inhalen.
gaan inhalen.
Het kan ook zo zijn dat TS zich vergist, en ze nog op het eerste stukje van de Zutphenseweg reden, waar je komend vanaf de A1 nog gewoon 80 mag. Dit nog afgezien van het feit dat de meeste mensen met ~70 langs het bebouwde kom bord rijden als de achterliggende stoplichten groen zijn, dat scheelt maar een paar honderd meter ofzo, dus dat zou ook de snelheid nog kunnen verklaren.
Re: Bedreiging vrachtwagenchauffeurs Hamefo BV
Als je het de chauffeur gaat vragen, zegt die wss gevalletje irriterende automobilist. Van hamefo zelf ken ik niemand, maar wel van een paar soortgelijke bedrijven en wss is dat iets meer dan een handgebaar geweest voordat die gasten een auto klem gaan zetten met hun wagens, ze krijgen zo vaak een middelvinger te zien dat ze daar echt niet warm of koud meer van worden
Re: Bedreiging vrachtwagenchauffeurs Hamefo BV
E-J schreef:Als je het de chauffeur gaat vragen, zegt die wss gevalletje irriterende automobilist. Van hamefo zelf ken ik niemand, maar wel van een paar soortgelijke bedrijven en wss is dat iets meer dan een handgebaar geweest voordat die gasten een auto klem gaan zetten met hun wagens, ze krijgen zo vaak een middelvinger te zien dat ze daar echt niet warm of koud meer van worden
Is het meestal niet andersom?
Re: Bedreiging vrachtwagenchauffeurs Hamefo BV
+1eleven schreef:E-J schreef:Als je het de chauffeur gaat vragen, zegt die wss gevalletje irriterende automobilist. Van hamefo zelf ken ik niemand, maar wel van een paar soortgelijke bedrijven en wss is dat iets meer dan een handgebaar geweest voordat die gasten een auto klem gaan zetten met hun wagens, ze krijgen zo vaak een middelvinger te zien dat ze daar echt niet warm of koud meer van worden
Is het meestal niet andersom?
Re: Bedreiging vrachtwagenchauffeurs Hamefo BV
Als ik groen krijg let ik altijd op of er niemand door ROOD gaat.....
Als ze bellen of anders niet opletten kan en te hard rijden ook....
Misschien kon hij wegens iets te hard niet eens op tijd stoppen en ging daarom maar door.
Door hem weer in te halen veroorzaak je alleen maar dit soort ellende, en bewijs heb je niet.
Het is niet goed maar gewoon laten zitten voortaan....
Als ze bellen of anders niet opletten kan en te hard rijden ook....
Misschien kon hij wegens iets te hard niet eens op tijd stoppen en ging daarom maar door.
Door hem weer in te halen veroorzaak je alleen maar dit soort ellende, en bewijs heb je niet.
Het is niet goed maar gewoon laten zitten voortaan....
Re: Bedreiging vrachtwagenchauffeurs Hamefo BV
Vrachtwagens zijn inderdaad geen sportauto's, maar stel dat de getallen van de inmiddels gevlogen TS kloppen, dan kan het ook zo zijn dat hij nog even gas bij gaf? Dat zou getuigen van een in mijn ogen wat roekeloze chauffeur, maar ook in die beroepsgroep zijn er idioten en aso's natuurlijk.stofzuigertje schreef:Als ik groen krijg let ik altijd op of er niemand door ROOD gaat.....
Als ze bellen of anders niet opletten kan en te hard rijden ook....
Misschien kon hij wegens iets te hard niet eens op tijd stoppen en ging daarom maar door.
Door hem weer in te halen veroorzaak je alleen maar dit soort ellende, en bewijs heb je niet.
Het is niet goed maar gewoon laten zitten voortaan....
Re: Bedreiging vrachtwagenchauffeurs Hamefo BV
eleven schreef:E-J schreef:Als je het de chauffeur gaat vragen, zegt die wss gevalletje irriterende automobilist. Van hamefo zelf ken ik niemand, maar wel van een paar soortgelijke bedrijven en wss is dat iets meer dan een handgebaar geweest voordat die gasten een auto klem gaan zetten met hun wagens, ze krijgen zo vaak een middelvinger te zien dat ze daar echt niet warm of koud meer van worden
Is het meestal niet andersom?
Heb wat beroepschauffeurs in mijn kennissenkring zitten, waaronder een paar jongens die distributie rijden. Heb zelf ook met landbouwmachines op de weg gezeten, en ik denk dat als je de percentages tegen elkaar weg zet dat er onder de automobilisten meer aso's rondjakkeren dan onder de nederlandse truckers.
Mijn ervaring is dat veel automobilisten niet goed kunnen/willen anticiperen op groter en vooral langzamer verkeer, nog even snel inhalen, toch voorbijrijden op de invoegstrook, plotseling naar rechts omdat ze de afrit af willen, toch nog ff snel de weg op draaien vanuit een in/uitrit. paar voorbeelden van wat ik voor me heb zien gebeuren.
Heb het afgelopen jaar in Assen nog een chauffeur gesproken die niet zoveel gaf om de bekende "uitrit" vanaf het festival, hij zei: 1X per jaar vinden ze je leuk en aardig en ben je geweldig, en de rest van het jaar loopt iedereen te z**ken op chauffeurs, doe dan het hele jaar door maar gewoon, heb ik meer aan.
Re: Bedreiging vrachtwagenchauffeurs Hamefo BV
Ben het jou eens, maar dat heet veel automobilisten zijn, is overdreven.Mijn ervaring is dat veel automobilisten niet goed kunnen/willen anticiperen op groter en vooral langzamer verkeer, nog even snel inhalen, toch voorbijrijden op de invoegstrook, plotseling naar rechts omdat ze de afrit af willen, toch nog ff snel de weg op draaien vanuit een in/uitrit. paar voorbeelden van wat ik voor me heb zien gebeuren.
De roekeloze zijn niet alleen tegen de truckers zo, maar ook algemeen in het verkeer.
Maar wat mij aan dit bericht weer stoort, dat je niet met een letter de taferelen van de trucker beschrijft.
Ik zou er zo een hele lijst kunnen neerzetten, maar het heeft geen zin, want anders ontstaat een discussie van pro en contra en dat hoef niet.
Alleen dat de fouten van de truckers hier niet aangehaald worden, is voor mij een reden, nog hier te posten.
Re: Bedreiging vrachtwagenchauffeurs Hamefo BV
zal ook echt niet beweren dat alle truckers heiligen zijn, en als jij dat blijkbaar zo geweldig belangrijk vind om uitgesproken te hebben, bij dezen.