LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Probleem UPC + vreemde monteur, rot gevoel.
Re: Probleem UPC + vreemde monteur, rot gevoel.
tja, Geschillencommissie kun je hier niet bij gebruiken. Ik vrees dat je het moet proberen te vergeten. Geen idee wat je er anders mee moet. Het zal daar bij UPC intern ook wel weggemoffelt worden omdat ze niet weten wat ze er mee aan moeten. De klant tegenover de monteur. En allebei niet in directe dienst van UPC. Klant als afnemer kun je beter tevreden houden, technische partij aanspreken zal ongetwijfeld gebeuren maar verder dan een "foei" van de baas zal de monteur niet krijgen.
Re: Probleem UPC + vreemde monteur, rot gevoel.
Opstappen bij UPCselectiesss schreef:Had direct mail gezonden met mijn gegevens, gebeld en gemaild met UPC. Dit omdat ik het dus echt een serieuse klacht vond, onveilig gevoel en bedreigd gevoel. Lijkt mij voldoende om mee aan de slag te gaan.
Vandaag contact met UPC gehad monteur heeft aangegeven totaal niet met het verhaal eens te zijn. Hij zegt zelfs dat hij hier geweest is.
Ik ben echt boos op UPC voor hun was hiermee de kous af.
Vind dit echt klantonterend, zo ga je niet met klanten om. Nomgaals duidelijk mijn verhaal gedaan, die gaan ze nog een x doorsturen en daarmee is het gewoon klaar.
Jammer joh voor mijn gevoelens en ervaring.
Iemand enig idee wat ik hier nog mee moet of kan doen?

