Bij sommige gemeentes (of misschien wel allen) kunnen mensen met een heel
laag inkomen een zorgverzekering afsluiten die paar tientjes goedkoper is dan normaal.
Ken iemand die het heeft en die is aanvullend verzekerd en met de zorgtoeslag die ze krijgt
hoeft ze geen euro bij betalen, is dus in feite 'gratis' verzekerd.
Dat moet ze wel aanvragen bij de gemeente en gaat dan per januari in.
En natuurlijk moet ze ook zorgtoeslag aanvragen.
Misschien een gesprek met woningstichting of ze toch niet in aanmerking kan komen
voor een goedkopere woning, ieder tientje is er 1 voor haar en dat is veel.
Al zijn de woningen niet voor het oprapen en dan moet er ook nog verhuisd worden en wie
weet wat er in het nieuwe huis moet gebeuren, nieuwe vloeren (?), etc.
Hoop dat ze er heel snel uit komt met haar dochter wat en hoe nu verder, is toch wel
heel belangrijk dat er duidelijkheid gaat komen voor haar en voor de instanties natuurlijk ook.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Partner overleden
-
Re: Partner overleden
Dat zie je niet verkeerd...puberaal gedrag..houding van ik weet toch alles beter...tenormin schreef:Voorlopig, als ik het zo lees, is Madame niet van plan om het hotel te verlaten. Toch een onwezenlijke situatie een dochEn zal ze nog vaak stiekem terug verlangen naar hotel mama.
ter te hebben die zo'n "harderwijker" blijkt te zijn. Doet 't haar dan niets dat haar vader is overleden of zie ik dat verkeerd...
Niet begrafenis geweest,ik ken mensen due weten wat ze doen,maar zei,uit principe,van oke ga ik ook niet ket zo,n houding,ze heeft al laten schemeren ja ,goh misschien had ik toch moeten gaan,ja te laat mzzl had je over na moeten denken,heb je je leven lang spijt van
En geloof me weet waar ik het over heb!!!!!
Choco,nou ze heeft verhuiskosten gehad omdat sloopwoning was en ze verplicht moest verhuizen,dus dat moet ook terug betaald worden,volgens mij wat alles alleen maar erger zo...
Maar goed heb vogels advies doorgegeven en gezegd dat ze due meid niet meer moet laten douchen,niey meer koken voor haar etc...ja maar ja is ook zo wat...ik ja ,nou ja dan hou je het zelf zo in stand,
Er is niemand die je ven uit de brand helpt hior je zal toch aktie moeten gaan ondernemen....
Ja dat weet ik..mou volgens mij moeten er eerst 20 deurwaarders staan ....
Bij mij al een herinnering en ik zit op het dak,maar goed...
Wordt vervolgd triest maar.....ohhh