Pagina 2 van 3
Re: Rma afhandeling redcoon zwaar onder de maat
Geplaatst: 03 dec 2013 17:38
door Prolix
nounou, een iPhone5s is heel wat anders dan je Cat...
Re: Rma afhandeling redcoon zwaar onder de maat
Geplaatst: 03 dec 2013 18:58
door K.niesten
Klopt, maar het is belachelijk hoeveel tijd er verloren gaat aan bellen en mailen om die medewerkers die naar mijn idee niet heel veel tijd willen steken in een product waar de winst al op is behaalt een beetje alert te houden ( pas als je mailt wordt er weer navraag gedaan bij het repair centrum ).
Ik begrijp natuurlijk zelf ook wel dat er niet iemand een op een bezig is met mijn product maar iemand een schop onder zijn/haar hol geven is blijkbaar nodig.
Op het moment dat iemand zo achterlijk lang moet wachten is het niet meer dan ( in mijn optiek )redelijk dat je als verkopende partij een nieuw product opstuurt of het aankoop bedrag terug stort.
Re: Rma afhandeling redcoon zwaar onder de maat
Geplaatst: 03 dec 2013 21:14
door alfatrion
Prolix schreef:Hoho, refurbished is NIET een hersteld exemplaar. Zoals ik al zei, je kunt het verschil niet zien. Omdat de buitenkant hergebruikt kon worden is het soms voordeliger om te refurbishen: oude printplaat eruit, nieuwe erin, rommen en klaar.
Het gaat dus om herstelde exemplaren. Als van een computer een printplaat wordt vervangen omdat deze defect is dan hebben we het ook over herstellen. Ook de buitenkant is aan slijtage onderhevig. En gebruiksporen worden het meest aan de buitenkant gevonden.
Re: Rma afhandeling redcoon zwaar onder de maat
Geplaatst: 03 dec 2013 21:26
door Prolix
Alfatrion, ik ken echt niemand die zo op de zaken kan blijven terugvallen om er maar onverdroten over door te zagen...
HULDE , maar klik op de link en lees...
Re: Rma afhandeling redcoon zwaar onder de maat
Geplaatst: 04 dec 2013 00:56
door alfatrion
Ben je niet gewent een weerwoord te krijgen of zit het in je DNA om steeds van dit soort lullige opmerkingen te maken?
Jij beweerde eerder nog dat een refurbished toestel niet een gerepareerd toestel was, maar in jouw link lees ik: "Een refurbished toestel wordt eerst gerepareerd en nog getest, handmatig."
Re: Rma afhandeling redcoon zwaar onder de maat
Geplaatst: 04 dec 2013 15:31
door Prolix
lol, je denkt er maar van wat je wil denken. De fabrikanten vragen niet om jouw mening. En ik ben heel wat gewenD hoor
...
Re: Rma afhandeling redcoon zwaar onder de maat
Geplaatst: 11 dec 2013 16:34
door K.niesten
En nu anderhalve week verder weer niets!!!
verassend
Re: Rma afhandeling redcoon zwaar onder de maat
Geplaatst: 11 dec 2013 19:54
door Prolix
Verassing.
Ik denk niet dat dat aan de orde is.
Verrassing ook niet
Re: Rma afhandeling redcoon zwaar onder de maat
Geplaatst: 11 dec 2013 21:02
door K.niesten
prolix
bedankt voor het opmerken van mijn spelfout dit had natuurlijk nooit mogen gebeuren.
ik zal mijn leven proberen te beteren.
laten we gewoon bij het hoofd onderwerp blijven en elkaar niet afbranden op dit soort onnozele foutjes.
Re: Rma afhandeling redcoon zwaar onder de maat
Geplaatst: 11 dec 2013 21:43
door Prolix
lol, ik brand niet af, dat deed je zelf....
verder denk ik dat je pas over een week iets in de bus mag verwachten. In deze periode van het jaar gebruiken ze het feestdagen-periode-excuus bij alles.
Re: Rma afhandeling redcoon zwaar onder de maat
Geplaatst: 11 dec 2013 22:03
door K.niesten
we delen de humor
het frustrerende is dat ik regelmatig bel en elke medewerker even vriendelijk is.
maar deze medewerker kan niets voor mij betekenen ik moet even geduld hebben want dit gaat via een andere afdeling.
vervolgens vraag ik het telefoon nummer van deze afdeling maar die is er niet ( deze afdeling is waarschijnlijk afgesloten van alle technologische voorzieningen op een morse apparaat na
) en die heb ik niet.
doorverbinden behoort ook niet tot de mogelijkheden.
ook heb ik een medewerker al gezegd dat het vrij simpel is: loop naar magazijn->pak telefoon uit het rek-> doe deze in een doosje-> stickertje met mijn adres er op-> even postnl bellen.
maar dit was niet mogelijk moet je kijken wat er gebeurd als ik via de webshop weer €300 neertel dan ligt hij morgen op de mat het is pure onwil
zo voor vandaag mijn gal weer gespuwd tot morgen
Re: Rma afhandeling redcoon zwaar onder de maat
Geplaatst: 11 dec 2013 22:25
door Prolix
K.niesten schreef:we delen de humor
..
Mooi.
En ik ben beslist geen onbekende in Klantenservice-land en ik weet dan weer wèl hoe het gaat.
Je beredenering is te begrijpen, maar zo werkt het helaas niet. Je belt de Frontoffice. Die nemen de telefoon op en noteren alles in het systeem. Daar eindigt hun werk.
Backoffice corrigeert/wijst prioriteit toe en stuurt het door naar Admin. Maar Admin kan ook zo in het systeem kijken. Daar staat wie wat nodig heeft en waarom. Admin kijkt wie de hardware nodig heeft, want die rapporten moeten naar de logistiek partner. Da's vaak een transport bedrijf die de spullen heeft opgeslagen. En jouw belletje heeft er voor gezorgd dat er een sticker wordt uitgespuugd daar met daarop je telefoon. Wat er ìn dat bedrijf gebeurt: dat wil je niet weten. ik heb ze zien voetballen met bestellingen van klanten. Ik heb gezien dat ze dozen half leegroven en gewoon weer dichtplakken en uitleveren. En zo kan ik wel ff doorgaan. Maar het gaat vaak wel goed.
En kijk. Voor die persoon aan de telefoon is het geen onwil maar fysiek onmogelijk om voor jou een telefoon uit een rek te rukken.
Re: Rma afhandeling redcoon zwaar onder de maat
Geplaatst: 13 dec 2013 20:57
door K.niesten
Vandaag bericht van redcoon
Het duurt te lang en ze sturen mij een nieuw exemplaar.
De rest lossen ze intern op.
Opperde ik dat niet al eerder?
Dit soort problemen achter de schermen oplossen en de klanten binnen de garantie tijd een nieuw product geven scheelt heel veel tijd en werk op de afdeling klantenservice.
Wel ben ik opgelucht dat hier nu een einde aan komt (als ik het toestel dan maar wel krijg)
Re: Rma afhandeling redcoon zwaar onder de maat
Geplaatst: 13 dec 2013 21:21
door Prolix
K.niesten schreef:... (als ik het toestel dan maar wel krijg)
Dat mag je toch wel aannemen.
Re: Rma afhandeling redcoon zwaar onder de maat
Geplaatst: 18 dec 2013 23:07
door K.niesten
Toestel inmiddels binnen
Ongesealde verpakking alles zat ook niet in het doosje zoals hoort
Ook miste ik De reserve klepjes om de koptelefoon en USB aansluiting af te sluiten.
Gemaild naar redcoon en nog geen reactie na een dag.
Zootje ongeregeld
Re: Rma afhandeling redcoon zwaar onder de maat
Geplaatst: 19 dec 2013 11:23
door Prolix
Dit is wel erg teleurstellend. Heb je wel een functionerend toestel? Of is het je eigen toestel die je hebt teruggekregen?
Re: Rma afhandeling redcoon zwaar onder de maat
Geplaatst: 19 dec 2013 17:28
door K.niesten
Wel een nieuw toestel gezien de folie op voor en achterzijde maar was gewoon in het doosje gepropt
Vandaag mail gehad dat de dopjes optioneel zijn.
Dan had ik hiervoor zeker een special edition
(je zou bijna denken dat ze er uit zijn gehaald en naar een andere klant zijn verstuurd)
Op de website van cat staat het ook niet onder het kopje in the box maar andere websites geven wel aan dat ze er gewoon bij zitten.
Het is mij echt niet te doen om die dopjes maar om het feit dat je gewoon weer niet 100% geholpen bent.
Ik heb dan ook terug gemaild dat ik het hier bij laat omdat ik het geouwehoer meer dan zat ben.
Voor mij in ieder geval geen redcoon meer.
Gegroet
Re: Rma afhandeling redcoon zwaar onder de maat
Geplaatst: 19 dec 2013 20:36
door Prolix
EXTRA dopjes zijn idd optioneel. Maar ik denk dat je het show-model van kantoor hebt gekregen. Leuk, maar niet echt zoals het hoort.
Re: Rma afhandeling redcoon zwaar onder de maat
Geplaatst: 19 dec 2013 22:31
door K.niesten
Re: Rma afhandeling redcoon zwaar onder de maat
Geplaatst: 19 dec 2013 23:32
door Prolix
Ik dacht dat je het over oordopjes had... Dat zijn afsluitstukken voor de telefoon zelf. lijkt mij vrij normaal dat die er WEL bijzitten. Die horen er namelijk op/aan/in... Zou dat toch even mailen, compleet met deze
http://youtu.be/y7vvq4g38ng?t=2m30s link... dan begint het filmpje bij 2:30...