Daarom zitten wij voor de vaste telefonie bij Ziggo, abonnees bellen onderling gratis, en mijn schoonouders (lees=moeder) hebben het ook, dus daar kan geen enkele andere provider tegenop, haha.witte angora schreef:Niet nodig, ik zit bij Telfort. Wat ik gedaan heb is me eerst afvragen wat ik werkelijk nodig heb. Dat resulteerde dus in een Telfort abonnement. Gevolg is dat mijn telefoonkosten gemiddeld 5 euro per maand zijn. Maar goed, ik heb dan ook geen onnodige abonnementskosten en geen peperdure 'gratis' telefoon; gewoon een simlockvrij exemplaar, een hele goedkope, maar hij doet precies wat ik wil, en hij is van mezelf.TauCeti schreef:Inderdaad pfffft mensen lezen mijn teksten ook niet voor ze reacties plaatsen. Maar ik vind het prima hoor; ga vooral een contract aan bij Online.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Betalingsregeling met online.nl
Re: Betalingsregeling met online.nl
Re: Betalingsregeling met online.nl
Even een andere mening. Mee eens. Het enige vervelende waar je tegenaan loopt zijn dezelfde mensen die hier graag hun mening willen doordrukken. We kunnen niet echt spreken van een discussie. Maar goed.TauCeti schreef:Inderdaad pfffft mensen lezen mijn teksten ook niet voor ze reacties plaatsen. Maar ik vind het prima hoor; ga vooral een contract aan bij Online. I don't care. Dit is de eerste en tevens de laatste keer dat ik mensen probeer te helpen en te behoeden voor negatieve ervaringen. Zoek het lekker uit allemaal!! Ik ga mijn contract in ieder geval niet verlengen! Happy new year!!
Een normale reactie op de openingspost zoals hij er nu staat had b.v. iets kunnen zijn als, vervelend dat je geen bet reg kunt treffen maar dit is niet verplicht voor bedrijven. Daar staat hetzelfde maar dan zonder de persoonlijke aanvallen.
Ik ben het met je eens dat dit, ondanks het feit dat er in de meeste gevallen geen wettelijke regeling is voor een persoonlijke betalingsregeling, ik bedrijven die deze optie niet bieden liever mijdt. Ik heb zelf een baan en verdien geld. Maar, ondanks dat ik geen enorm uitgavenpatroon heb, zijn er bij mij ook vaak maanden waar ik de eindjes aan elkaar moet knopen.
Ook ik heb in de situatie gezeten waarbij ik een bedrag van 660 euro over moest maken maar dit niet kon betalen. Na contact met het bedrijf mocht ik een bet reg treffen voor 2 maand. Deze termijnen heb ik ondanks de hoogte, betaald. Het belangrijkste is, ik was uit de brand. Omdat dit bedrijf mij 1 keer een dienst heeft verleend die m.i. klantvriendelijk en klantgericht is.
Ter info, bij zorgverzekeraars worden er duizenden bet reg per maand aangevraagd (en gehonoreerd). Vast allemaal de wanbetalers? Of bestaat er een kans dat het hardwerkende mensen zijn (of mensen met een aow die goed op hun uitgavenpatroon letten) die ineens b.v. 360 euro aan hun zorgverzekeraar moeten betalen en daardoor ook moeite kunnen krijgen met andere vaste lasten? En ja, ook hier kun je het hele jaar voor sparen. Maar dat werkt niet voor iedereen omdat er zoveel dingen zijn waar je ook voor moet sparen en de vaste lasten ook doorlopen. Dat wij niet in deze positie zitten, fijn voor ons.
Maar er zijn ook mensen die het iets slechter hebben dan wij en hier wel moeite mee kunnen hebben. Een beetje begrip is dan wel op zijn plaats.
Helaas weet ik het antwoord wel van het gros van de mensen hier die graag op de man spelen ipv een normale discussie aangaan. Ik weet wel dat ik blij ben met bedrijven die mij de extra mogelijkheid bieden om in geval van nood een bet reg aan te vragen, ondanks dat ik er bijna nooit gebruik van hoef te maken. Kan er net voor zorgen dat je uit de problemen blijft.
Re: Betalingsregeling met online.nl
Topic was deaud. Laat het dan ook zo.
Overigens kon je aan het taalgebruik van TS wel zien dat de hele situatie niet door de provider werd veroorzaakt. Dan helpen we echt wel. Maar zo nu en dan komt er een brulboei binnen dobberen en de hele wereld is tegen hen en speciaal voor hun zou de wet moeten worden aangepast zodat ze een nog groter spoor van openstaande rekeningen kunnen achterlaten. En dàt leidt langzaam maar zeker tot WEER een crisis...En daar heb ikzelf echt wel genoeg van.
Overigens kon je aan het taalgebruik van TS wel zien dat de hele situatie niet door de provider werd veroorzaakt. Dan helpen we echt wel. Maar zo nu en dan komt er een brulboei binnen dobberen en de hele wereld is tegen hen en speciaal voor hun zou de wet moeten worden aangepast zodat ze een nog groter spoor van openstaande rekeningen kunnen achterlaten. En dàt leidt langzaam maar zeker tot WEER een crisis...En daar heb ikzelf echt wel genoeg van.
Re: Betalingsregeling met online.nl
Helemaal mee eens. Mensen weten vaak prima dat ze teveel geld uitgeven maar blijven dat doen omdat ze er mee wegkomen...encore schreef:Topic was deaud. Laat het dan ook zo.
Overigens kon je aan het taalgebruik van TS wel zien dat de hele situatie niet door de provider werd veroorzaakt. Dan helpen we echt wel. Maar zo nu en dan komt er een brulboei binnen dobberen en de hele wereld is tegen hen en speciaal voor hun zou de wet moeten worden aangepast zodat ze een nog groter spoor van openstaande rekeningen kunnen achterlaten. En dàt leidt langzaam maar zeker tot WEER een crisis...En daar heb ikzelf echt wel genoeg van.