rozemarijntje schreef:Maar even terzijde
Als je nu dit bedrag hebt en je telt daar 30%bij op ww is toch 70% dan krijg je er iets bij totaal dan 1242 euro..
Als ik zo kijk,heb je dan niet altijd boven je stand geleefd...
Idd huur,energie,water,verzekeringen,auto plus verzekering,andere verzekeringen,wegenbelasting,lening,boodschappen,internet tel et...zit je danal niet verr!!over dit bedrag..
Als je werkt, krijg je reiskostenvergoeding en overuren...
Toen ik werk had, zat ik aan de 1500 euro per maand.
Dit zijn dus mijn vaste lasten normaal gesproken.
Huur 375
Ziektekosten 85
Stroom 50
Mobiel 50 (contract loopt nog tot juli 2014)
Internet/TV 60
Water 25
Uitvaart 15
Autoverzekering 40
Wegenbelasting 15
Lening 275
Totaal 990
Als ik gewoon werk heb, is er niks aan de hand, en kan ik gewoon rondkomen maandelijks...
Nu heb ik nog een betalingsregeling lopen van 130 euro per maand, dit duurde 7 maanden, ik heb er 4 van betaald, en toen kreeg ik helaas de mededeling dat ik werkloos raakte en toen kon ik dit niet meer betalen...
En omdat ik dus zonder werk kwam te zitten, zit ik nu dus diep in de problemen..
Openbaar vervoer is ook niet gratis..da kost net zo goed geld..
Ben je ook 40 euro per week aan kwijt maal 4 is 160 euro.
Auto kost 40 euro verzekering, 15 euro wegenbelasting, en 80 euro tanken..is 135 bij elkaar..
Ben al druk zat met werk zoeken, maar dat is nu eenmaal niet zo makkelijk nu, aangezien ze de grenzen opengooien, en aangezien mensen uit de oostbloklanden goedkoper zijn..en werkgevers kosten willen besparen...niet dat ik iets tegen die mensen heb,maar ik kom daardoor ook minder snel aan een baan..
Als ik alleen bij mn vorige werkgever kijk, daar is 1 op de 10 nederlander..
Enigste wat ik wilde weten was waar ik terecht kon ofzo met dit verhaal, zodat ik niet verder in de problemen kom, of dat er een instantie of iets dergelijks is.
Als er dan personen zijn die reageren lekker in auto slapen, als dekentje niet te zwaar is, bij vriendin aankloppen en noem maar op..die neem ik dan zoiezo al niet serieus en ga ik dus ook niet op in.