LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TELFORT... KLASSE
-
Re: TELFORT... KLASSE
En dan nog het slechte netwerk. Als ze de klanten maar hebben dan vinden ze het wel goed. Dan doen ze er geen moer meer aan. Laten ze eerst maar zorgen dat ze een landelijk dekkend netwerk hebben.
ik word heel moe van die verhaal ik werk bij telfort het is zo je moet iemend hebben die objectief is over telfort ik heb zelf kpn en heb meerdere ab zoals telfort debitel en debitel heeft te kennen gegeveven dat telfort niet echt het beste is daarom stap ik op een abo ook over naar vodaf of naar kpn dat is en blijft nog steeds het beste maar praat nou niet over ik werk daar en daar grote onzin het is zo kpn vodafone orange t for mobile en dan telfort zo staat het ook op het internet beschreven in deze volgorde ven kwaliteit en kom nou eens met een ander vrehaal van inplaats ik werk daar en daar daar word ik nu echt gek van wees je zelf en zeg eerlijk wat je er van vind deze tekst heeft betreking tot de mensen van hier dat wat hoog uit de bol schrijven en die zullen zich nu ook aan gesproken voelen! afz wilbert
Nou ik heb de helpdesk nog nooit nodig gehad en mijn bereik met Telfort is heel goed. Waar dan ook! Dus ja, dan heb je ze niet nodig. Er zijn mensen die hebben altijd wel wat met hun mobiel. Ik bel lekker prepaid, heb je ook nergens last van.
Sweety
Sweety
Beste wilbert,
Het is volslegen onlogisch wat jij allemaal loopt op te brabbelen!
Lees zelf eens zo geschreven tekst, gramaticaal klopt er amper iets van en laat staan de zinsbouw., maar dat doet er nu niet toe.
Ik zal je iets meedelen, TELFORT is beslist niet de slechtste provider. Die volgorde van aanduiding die heb jij gewoon verzonnen, of van een of andere rare site vandaan. De aanduiding gaat in de meeste gevallen op alfabetische volgorde, voor de duidelijkheid: KPN - ORANGE - TELFORT - T-Mobile - VODAFONE. Ook al scheelt de kwaliteit tussen de aanbieders weinig, vooral tussen de drie kleintjes (ORANGE - TELFORT en T-MOBILE) wel is er een merkbaar verschil tussen de twee grote en kleintjes. Maar als we dus een volgorde willen bepalen naar kwaliteit dan krijg je de volgende: KPN - VODAFONE - TELFORT - ORANGE - T-Mobile. Daarmee basseer ik mij op het onderzoek van de consumentenbond.
Het is volslegen onlogisch wat jij allemaal loopt op te brabbelen!
Lees zelf eens zo geschreven tekst, gramaticaal klopt er amper iets van en laat staan de zinsbouw., maar dat doet er nu niet toe.
Ik zal je iets meedelen, TELFORT is beslist niet de slechtste provider. Die volgorde van aanduiding die heb jij gewoon verzonnen, of van een of andere rare site vandaan. De aanduiding gaat in de meeste gevallen op alfabetische volgorde, voor de duidelijkheid: KPN - ORANGE - TELFORT - T-Mobile - VODAFONE. Ook al scheelt de kwaliteit tussen de aanbieders weinig, vooral tussen de drie kleintjes (ORANGE - TELFORT en T-MOBILE) wel is er een merkbaar verschil tussen de twee grote en kleintjes. Maar als we dus een volgorde willen bepalen naar kwaliteit dan krijg je de volgende: KPN - VODAFONE - TELFORT - ORANGE - T-Mobile. Daarmee basseer ik mij op het onderzoek van de consumentenbond.
Paulinne, gel*l !!!!, de consumentenbond liet juist nauwelijks verschil zien, dus bij dat rijtje gewoon eerlijk vertellen dat we hier met jouw persoonlijke voorkeur hebben te maken.
En ook wel weer opvallend dat jij gelijk weer je toetsenbord bestijgt als iemand het waagt om iets negatiefs over "jouw" telfort te schrijven.........
En ook wel weer opvallend dat jij gelijk weer je toetsenbord bestijgt als iemand het waagt om iets negatiefs over "jouw" telfort te schrijven.........
Ik mag mijn standpunt verdedigen zoveel ik maar wil. Ik heb geen enkel provider met mijn stukje afgekraakt.
dit is inderdaad mijn persoonlijke voorkeur, SO WHAT! Maar ook de volgorde van kwaliteit. Let op nou komt het: gebasseerd op het onderzoek van de consumentenbond, als je mijn stukje ook goed leest kan je namelijk ook lezen dat ik zeker zeg dat het verschil niet zo groot is tussen de providers, maar echter kleine verschillen zijn er wel. Dat bevestigt ook de consumentenbond.
dit is inderdaad mijn persoonlijke voorkeur, SO WHAT! Maar ook de volgorde van kwaliteit. Let op nou komt het: gebasseerd op het onderzoek van de consumentenbond, als je mijn stukje ook goed leest kan je namelijk ook lezen dat ik zeker zeg dat het verschil niet zo groot is tussen de providers, maar echter kleine verschillen zijn er wel. Dat bevestigt ook de consumentenbond.
we zitten hier niet te wachten op persoonlijke voorkeuren.........
Telfort klasse??? Laat me niet lachen!!! Slechtste netwerk van allemaal!!!
Slechtste??? Haha laat mij niet lachen!
Volgens diverse onderzoeken komt Telfort niet als slechts uit de bus, dus....
Volgens diverse onderzoeken komt Telfort niet als slechts uit de bus, dus....
Sorry Ik heb gelogen! Telfort is niet het slechtste netwerk, dat is Orange!!! Telfort is wel bijn net zo slecht!!!
Echt heel grappig hoor!!! Degene die mijn naam kopieert en berichten!!! Nks beters te doen om 1 uur snachts!!!!