Pagina 2 van 2
Re: Help de NUON steelt mijn zonne energie!
Geplaatst: 24 dec 2014 04:09
door cybersake
Ook dit jaar weer hetzelfde probleem met de Nuon:
Ferraris meter Hoog : ongeveer 800 Kwh terug geleverd: Staat niet eens op de rekening!!!
Ferraris meter Laag : ongeveer 600 Kwh volle pond in rekening gebracht inclusief alle belastingen.
Vorig jaar ook al gedoe , ben nu klaar met deze ordinaire oplichters ze proberen het elk jaar weer!
Re: Help de NUON steelt mijn zonne energie!
Geplaatst: 07 jan 2015 10:26
door Vattenfall Webcare
Beste cybersake,
Bedankt voor het melden van je klacht. Graag nemen we dit onder de loep zodat we dit samen met je op kunnen lossen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er jaarlijks dezelfde problemen ontstaan. Laten we kijken of we hier een goede oplossing voor kunnen vinden. Zou je ons een e-mail willen sturen op
[email protected] met je persoonlijke gegevens? Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Tyas
Nuon Webcare
Re: Help de NUON steelt mijn zonne energie!
Geplaatst: 15 jan 2015 14:05
door Vattenfall Webcare
Hallo Sake,
Allereerst mijn oprechte excuses voor de hele gang van zaken. Wij beloven beterschap en toch gaat het iedere keer weer mis. Heel begrijpelijk dat je dan op een gegeven moment het vertrouwen verliest. Ik ben hiermee aan de slag gegaan en heb ontdekt waar het probleem zit. Officieel weet de netbeheerder niets van de teruglevering. Als we dit zo laten zal het volgend jaar weer fout gaan. Ik wil je daarom vragen om je productie-installatie aan te melden bij de netbeheerder. Als dat gebeurt is, garandeer ik dat het volgend jaar in één keer goed zal gaan. Voor nu hebben we een aanvullende factuur gemaakt en ontvang je nog een tegoed van € 162,87. Graag hoor ik het als er nog vragen zijn.
Met een hartelijke groet,
Marijke
Nuon Webcare
Re: Help de NUON steelt mijn zonne energie!
Geplaatst: 17 jan 2015 10:36
door cybersake
Marijke bedankt voor de snelle afhandeling.
Ik heb mijn installatie in 2012 wel aangemeld bij mijn netbeheerder Liander, maar blijkbaar is hier dan toch iets misgegaan. Vorig jaar heb ik de NUON hier ook nog naar gevraagd ik kreeg toen te horen dat alles geregeld was en er geen verdere actie nodig was.
Ik zal mij nogmaals aanmelden bij Liander en ik hoop dat volgend jaar dan alles goed loopt.
Bedankt.
Re: Help de NUON steelt mijn zonne energie!
Geplaatst: 19 jan 2015 10:25
door Vattenfall Webcare
Goedemorgen Sake,
We gaan er vanuit dat het volgend jaar goed gaat! Zoniet, je weet me te vinden...
Bedankt voor je medewerking en een fijne dag!
Hartelijke groet,
Marijke
Nuon Webcare