LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] energiebedrijf.com
Re: energiebedrijf.com
WE HEBBEN EINDELIJK ONS WELKOMSTGESCHENK ONTVANGEN!!!!!!!!
Ja we hadden dit eigenlijk vorig jaar november al kunnen hebben maar
nu is hij vanmiddag dan toch eindelijk binnengekomen.
Ook is Intrum Justitia eindelijk teruggefloten door E.com.
En nou maar hopen dat ze niet weer administratieve fouten gaan maken
want telkens maakten ze bij incasso zelf fouten met ons rekeningnr.
Maar ik hoop nu van alle ellende verlost te zijn en ik wens alle overige
gedupeerden nog heel veel sterkte toe want ik heb ook tig mails en
tig telefoontjes moeten plegen. Maar ik ga niet te vroeg juichen want
tja het is al enkele keren fout gegaan. Dus waarschijnlijk word het
weer wachten op de eerstvolgende administratieve blunder waar ik
dan wel weer de dupe van zal worden.
Maar vanmiddag was ik dan eindelijk toch een keertje blij, met
mijn dig. olympus c-150 en hij doet het ook nog eens prima, hopelijk
blijft dat zo.
Ja we hadden dit eigenlijk vorig jaar november al kunnen hebben maar
nu is hij vanmiddag dan toch eindelijk binnengekomen.
Ook is Intrum Justitia eindelijk teruggefloten door E.com.
En nou maar hopen dat ze niet weer administratieve fouten gaan maken
want telkens maakten ze bij incasso zelf fouten met ons rekeningnr.
Maar ik hoop nu van alle ellende verlost te zijn en ik wens alle overige
gedupeerden nog heel veel sterkte toe want ik heb ook tig mails en
tig telefoontjes moeten plegen. Maar ik ga niet te vroeg juichen want
tja het is al enkele keren fout gegaan. Dus waarschijnlijk word het
weer wachten op de eerstvolgende administratieve blunder waar ik
dan wel weer de dupe van zal worden.
Maar vanmiddag was ik dan eindelijk toch een keertje blij, met
mijn dig. olympus c-150 en hij doet het ook nog eens prima, hopelijk
blijft dat zo.
Ik had groene stroom van Energie Direkt. Daar ik geen duidelijke rekeningen kreeg en eigenlijk helemaal niet het idee had goedkoper uit te zijn, wilde ik terug naar mijn oude leverancier Essent.
Essent nam dit gauw aan en heette mij welkom terug en kreeg als dank een kado-bon van 10 euro. Energie-direkt leverde vanaf 1 oktober 2003 geen stroom meer en vanaf 1 0ktober 2003 zou Essent mij stroom leveren. Zo gezegd zo gedaan. Voorschot verhoogt enz. Bij de jaarafrekening in juni 2004 bleek Essent mijn helemaal geen elektra in rekening te brengen, sterker nog ik kreeg geld terug van hun. Ik heb Essent gemeld dat ik wel degelijk stroom van hun heb sinds 1 oktober 2003. Was korrekt en ze hadden zelfs de meterstanden. Geld werd toch teruggestort, voorschot met ingang van 1 juli 2004 verlaagd. Nu september 2004 nog steeds geen jaarafrekening elektra. Essent houd vol dat ik geen stroom van hun afneem. Ik maar hopen dat ze dat vijf jaar volhouden, dan zeg ik dank je wel Essent. Ik heb de fout schriftelijk, telefonisch en per e-mail gemeld maar geen reaktie. Goedkopere stroom kan ik niet krijgen.
Essent nam dit gauw aan en heette mij welkom terug en kreeg als dank een kado-bon van 10 euro. Energie-direkt leverde vanaf 1 oktober 2003 geen stroom meer en vanaf 1 0ktober 2003 zou Essent mij stroom leveren. Zo gezegd zo gedaan. Voorschot verhoogt enz. Bij de jaarafrekening in juni 2004 bleek Essent mijn helemaal geen elektra in rekening te brengen, sterker nog ik kreeg geld terug van hun. Ik heb Essent gemeld dat ik wel degelijk stroom van hun heb sinds 1 oktober 2003. Was korrekt en ze hadden zelfs de meterstanden. Geld werd toch teruggestort, voorschot met ingang van 1 juli 2004 verlaagd. Nu september 2004 nog steeds geen jaarafrekening elektra. Essent houd vol dat ik geen stroom van hun afneem. Ik maar hopen dat ze dat vijf jaar volhouden, dan zeg ik dank je wel Essent. Ik heb de fout schriftelijk, telefonisch en per e-mail gemeld maar geen reaktie. Goedkopere stroom kan ik niet krijgen.
-
Ja hier zelfde ervaringen
gewoonstroom of energiebedrijf.com regelt switch niet
en stuurt zelfs na 2,5 jaar geen jaarafrekening
sterker nog ze kennen me niet eens terwijl ik maandelijks automatisch betaal en stroom ontvang
rarara hoe kan dit
ik wacht af, zien hoe dit uiteindelijk afloopt volgens mij komen ze er nooooooit achter en zolang mijn lampen blijven branden vind ik het best
gewoonstroom of energiebedrijf.com regelt switch niet
en stuurt zelfs na 2,5 jaar geen jaarafrekening
sterker nog ze kennen me niet eens terwijl ik maandelijks automatisch betaal en stroom ontvang
rarara hoe kan dit
ik wacht af, zien hoe dit uiteindelijk afloopt volgens mij komen ze er nooooooit achter en zolang mijn lampen blijven branden vind ik het best
Ook ik heb slechte ervaringen met energieberdijf.com
Door een artikel in de ANBO nam ik via internet contact op met genoemd bedrijf voor meer informatie.
Na ontvangst en de zaak te hebben bekeken besloot ik om op het aanbod in te gaan.Tenzij zij garant zouden staan voor ten onrechte afgeschreven bedragen van mijn huidige energie leverancier. Zij bevestige dat zij dan contact zouden opnemen en de zaak in orde brengen
Vulde alles in op het formulier op internet en hoorde niks meer.
Na een tijdje nam ik contact op via E-mail en ontving antwoord dat zij niets hadden ontvangen of ik het opnieuw wilde insturen en dat deed ik dus. Weer geen reaktie en nogmaals een mailtje gestuurd.
Kreeg een excuus berichtje met de mededeling dat de benodigde formulieren ter tekingen aan mij zouden worden opgestuurd.
Nou mooi niks dus. Was toen eigenlijk wel blij dat ik me nog niet had gebonden want zie nu wat een ongeorganiseerde bende het daar is.
Door een artikel in de ANBO nam ik via internet contact op met genoemd bedrijf voor meer informatie.
Na ontvangst en de zaak te hebben bekeken besloot ik om op het aanbod in te gaan.Tenzij zij garant zouden staan voor ten onrechte afgeschreven bedragen van mijn huidige energie leverancier. Zij bevestige dat zij dan contact zouden opnemen en de zaak in orde brengen
Vulde alles in op het formulier op internet en hoorde niks meer.
Na een tijdje nam ik contact op via E-mail en ontving antwoord dat zij niets hadden ontvangen of ik het opnieuw wilde insturen en dat deed ik dus. Weer geen reaktie en nogmaals een mailtje gestuurd.
Kreeg een excuus berichtje met de mededeling dat de benodigde formulieren ter tekingen aan mij zouden worden opgestuurd.
Nou mooi niks dus. Was toen eigenlijk wel blij dat ik me nog niet had gebonden want zie nu wat een ongeorganiseerde bende het daar is.
Energie.com blijkt al enige tijd geleden te zijn verhuisd.
Nieuw adres: Postbus 108, 3830 AC Leusden
Storkstraat 17-c, 3833 LB Leusden
Telef. (€ 0,15 p.minuut) 0900-1233637
Eindelijk, op 7 juli kreeg ik een eindafrekening over de periode van 22-07-2002 tot 8-6-2004. In de brief daarbij stond dat het teveel betaalde voorschot ( € 150,==) over die periode binnen 1 week zou worden overgemaakt. Niet dus! Na herhaaldelijk te hebben gemaild, werd ik steeds met een kluitje het riet in gestuurd. De laatste smoes was "we hebben last van problemen met het automatische betalingssysteem". Bij het innen van de maandelijkse incasso blijkt daar echter geheel niets van: dat loopt wel gesmeerd.
Mijn geduld is nu op en ik heb aan deurwaarderskantoor Jongerius te Amersfoort opdracht tot invordering gegeven want ik laat me niet een oor aannaaien door Energie.com.
Op 1 januari a.s. maar weer naar een ECHTE stroomleverancier!
Nieuw adres: Postbus 108, 3830 AC Leusden
Storkstraat 17-c, 3833 LB Leusden
Telef. (€ 0,15 p.minuut) 0900-1233637
Eindelijk, op 7 juli kreeg ik een eindafrekening over de periode van 22-07-2002 tot 8-6-2004. In de brief daarbij stond dat het teveel betaalde voorschot ( € 150,==) over die periode binnen 1 week zou worden overgemaakt. Niet dus! Na herhaaldelijk te hebben gemaild, werd ik steeds met een kluitje het riet in gestuurd. De laatste smoes was "we hebben last van problemen met het automatische betalingssysteem". Bij het innen van de maandelijkse incasso blijkt daar echter geheel niets van: dat loopt wel gesmeerd.
Mijn geduld is nu op en ik heb aan deurwaarderskantoor Jongerius te Amersfoort opdracht tot invordering gegeven want ik laat me niet een oor aannaaien door Energie.com.
Op 1 januari a.s. maar weer naar een ECHTE stroomleverancier!
Wat wij meemaakten met dat energiebedrijf.com is onvoorstelbaar. Wij waren bijzonder ontevreden en hebben 2 maanden voor tijd ons jaarcontract opgezegd. Kon niet. Het moest perse 1 maand voor het einde Precies op tijd hebben wij per post en per e-mail opgezegd. Ontvangstbevestiging etc. gekregen. Contract werd NIET be-eindigd. Zij bleven maar incasseren elke maand. Hadden al een half jaar te veel geind, en dat zou verrekend worden aan het einde van het jaar, maar NOOIT gebeurd. Wij belden, schreven, mailden etc. Niets hielp Lieten de foutief (dubbel want Eneco inde nu ook energie) afgeschreven bedragen tenslotte maar elke maand door de giro terugstorten. Raad eens wat ...... wij kregen boetes van het incassoburo. Men zou elke keer de zaak gaan rechtzetten als wij belden met de klachten, maar niets gebeurde. Dreiging na dreiging. Helemaal doorgedraaid en dol werden wij er van. Echt een vreselijke tijd gehad. Maanden lang. Na een half jaar kregen wij een briefje dat zij ons hadden uitgeschreven omdat wij op tijd hadden opgezegd en sorry als wij overlast hadden ondervonden. Wij kunnen hun post niet meer ZIEN en willen niets meer met hen te maken hebben. Helamaal never nooit. Iedereen die met hen in zee is gegaan heeft echt pech en als je nog twijfelt: DOE HET NOOIT DOE HET NOOIT.
Ik heb zelf ook nooit problemen gehad met energiebedrijf.com. De overstap van Nuon naar energiebedrijf.com is ook prima gelopen. Tot nog toe gaat het dus goed......
Mevr. B. van Delft
Mevr. B. van Delft
Probeer nu al sinds januari mijn jaarafrekening te krijgen, iedere keer "hebben wij problemen" en iedere keer "zal zeer spoedig" de jaarafrekening komen. Ik heb nu het contract opgezegd. Ik heb wel gemeld dat ik de laatste 4 termijnen in zal houden, omdat de heffingskorting natuurlijk ook niet is verrekend. Ben benieuwd, gezien al jullie reactie. Maar ik denk dat ik mijn nieuwe leverancier mijn overstap maar laat regelen, heb ik daar geen sores meer mee..
En ik dacht uniek te zijn toen ik onderstaande mail verstuurde.........
================================================
13/9/2004
Geachte mevrouw, mijnheer,
Hierbij zeg ik definitief mijn contract met uw firma op.
De reden zal duidelijk zijn,
Er komt geen boeh of bah van uw kant op mijn verzoek om een jaarafrekening, wat mij na 9 maanden zodanig gaat irriteren dat ik het nu beu ben.
De einddatum van het contract is 23-04-2005.
Per deze datum zal ik dan ook een nieuwe leverancier zoeken.
Dit doet niets af aan het feit dat u in gebreke blijft voor wat betreft de eindafrekening.
Mocht u in gebreke blijven tot de einddatum van mijn contract, dan zal ik mij genoodzaakt zien om minimaal de laatste 3 maanden geen voorschot meer te betalen, omdat ik bij een gelijkblijvend afname patroon op dat tijdstip 2x de heffingskorting niet heb ontvangen.
Ik hoop dat u mij zult verbazen en mij alsnog binnen een redelijke termijn van zeg twee weken een eindafrekening over 2003 zult toesturen. Na deze twee weken zal ik deze kopieen van de verstuurde en ontvangen emails tevens doorsturen naar de diverse consumentenorganisaties, want dan ben ik bang dat ik niet de enige klant ben die met deze problemen wordt geconfronteerd.
L.G.Coldeweyer
============================================================
>From: [email protected]
>To: [email protected]
>Subject: RE: Contactformulier
>Date: 21 Jul 2004 11:29:23 +0200
>
>Geachte heer Coldeweyer,
>
>Naar aanleiding van uw e-mail kunnen wij u antwoorden dat wij uw klacht betreffende de jaarafrekening hebben doorgestuurd naar de afdeling Escalaties. Zij dragen er zorg voor dat uw klacht wordt verwerkt en uw jaarafrekening spoedig wordt opgemaakt.
>
>De einddatum van uw contract is 23-04-2005.
>
>
>Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest.
>
>Met vriendelijke groet,
>Energiebedrijf.com
>
>
>Ineke Litjens
>Klantenservice Consumenten
>
>
>Dit e-mailbericht is persoonlijk en vertrouwelijk en alleen bestemd voor de geadresseerde. Wanneer u niet de geadresseerde bent en dit per ongeluk heeft ontvangen verzoeken wij u de afzender onmiddellijk te informeren en het bericht en eventuele bijlagen te verwijderen zonder het bericht te kopieren, door te sturen, te openbaren of op enige andere wijze te gebruiken.
>
>
>
>TRACKING NUMBER: A00000179914-00002117360
>
> -----Original Message-----
>
>
> From: [email protected]
> Sent: 20 Jul 04 13:10:57
> To: [email protected]
> Cc:
> Subject: RE: Contactformulier
>
> 20/7/2004
>Als dit zo gaat, zeg ik m.i.v. eerstvolgende mogelijkheid, ik dacht half
>volgend jaar mijn contract bij u op. Uw organisatie kan blijkbaar de nieuwe
>klanten niet aan.
>Laat u mij z.s.m. weten wat de einddatum exact is zodat ik op zoek kan naar
>alternatieven.
>
>L.G.Coldeweyer
>
>
> >From: [email protected]
> >To: [email protected]
> >Subject: RE: Contactformulier
> >Date: 6 Apr 2004 15:07:59 +0200
> >
> >Geachte heer Coldeweyer,
> >
> >Naar aanleiding van uw e-mail kunnen wij u antwoorden dat wij vanwege een
> >achterstand helaas niet alle afrekeningen op tijd hebben kunnen aanmaken.
> >Wij zijn hard aan het werk om uw afrekening binnen enkele weken naar u te
> >sturen. Een exacte datum kunnen wij helaas niet mededelen.
> >
> >Onze excuses voor het ongemak.
> >
> >Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest.
> >
> >Met vriendelijke groet,
> >Energiebedrijf.com
> >
> >
> >Nicole Verhaegh
> >Klantenservice Consumenten
> >
> >
> >Dit e-mailbericht is persoonlijk en vertrouwelijk en alleen bestemd voor de
> >geadresseerde. Wanneer u niet de geadresseerde bent en dit per ongeluk
> >heeft ontvangen verzoeken wij u de afzender onmiddellijk te informeren en
> >het bericht en eventuele bijlagen te verwijderen zonder het bericht te
> >kopieren, door te sturen, te openbaren of op enige andere wijze te
> >gebruiken.
> >
> >
> >
> >TRACKING NUMBER: A00000179914-00001389756
> >
> > -----Original Message-----
> >
> >
> > From: [email protected]
> > Sent: 05 Apr 04 16:23:13
> > To: [email protected]
> > Cc:
> > Subject: RE: Contactformulier
> >
> > binnenkort????
> >
> >
> > >From: [email protected]
> > >To: [email protected]
> > >Subject: RE: Contactformulier
> > >Date: 15 Jan 2004 16:54:25 +0100
> > >
> > >Geachte heer Coldeweyer,
> > >
> > >Naar aanleiding van uw e-mail kunnen wij u antwoorden dat u binnenkort de
> > >jaarafrekening kunt verwachten.
> > >
> > >In 2003 is zowel de heffingskorting als ook de REB voor groene stroom tot
> > >twee maal toe gewijzigd door de overheid; gevolg hiervan is onder andere
> > >dat er vertraging is ontstaan in het verwerken van de jaarlijkse
> > >afrekeningen.
> > >
> > >Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest.
> > >
> > >Met vriendelijke groet,
> > >Energiebedrijf.com
> > >
> > >
> > >Joyce Crompvoets
> > >Klantenservice Consumenten
> > >
> > >
> > >Dit e-mailbericht is persoonlijk en vertrouwelijk en alleen bestemd voor
> >de
> > >geadresseerde. Wanneer u niet de geadresseerde bent en dit per ongeluk
> > >heeft ontvangen verzoeken wij u de afzender onmiddellijk te informeren en
> > >het bericht en eventuele bijlagen te verwijderen zonder het bericht te
> > >kopieren, door te sturen, te openbaren of op enige andere wijze te
> > >gebruiken.
> > >
> > >
> > >
> > >TRACKING NUMBER: A00000179914-00000819515
> > >
> > > -----Original Message-----
> > >
> > >
> > > From: [email protected]
> > > Sent: 04 Jan 04 11:36:32
> > > To: [email protected]
> > > Cc:
> > > Subject: Contactformulier
> > >
> > > anders text =
> > >email = [email protected]
> > >geslacht = dhr
> > >naam = coldeweyer
> > >status = gewoonstroom_klant
> > >tekst = klantnr
> > >wanneer komt jaarafrekening??
> > >graag per email
> > >tel.nr =
> > >x = 38
> > >y = 10
> >
> >_________________________________________________________________
> >MSN Zoeken helpt je om de gekste dingen te vinden! http://search.msn.nl
>
>_________________________________________________________________
>Speel games met je online vrienden via MSN Messenger
>http://messenger.msn.nl/
================================================
13/9/2004
Geachte mevrouw, mijnheer,
Hierbij zeg ik definitief mijn contract met uw firma op.
De reden zal duidelijk zijn,
Er komt geen boeh of bah van uw kant op mijn verzoek om een jaarafrekening, wat mij na 9 maanden zodanig gaat irriteren dat ik het nu beu ben.
De einddatum van het contract is 23-04-2005.
Per deze datum zal ik dan ook een nieuwe leverancier zoeken.
Dit doet niets af aan het feit dat u in gebreke blijft voor wat betreft de eindafrekening.
Mocht u in gebreke blijven tot de einddatum van mijn contract, dan zal ik mij genoodzaakt zien om minimaal de laatste 3 maanden geen voorschot meer te betalen, omdat ik bij een gelijkblijvend afname patroon op dat tijdstip 2x de heffingskorting niet heb ontvangen.
Ik hoop dat u mij zult verbazen en mij alsnog binnen een redelijke termijn van zeg twee weken een eindafrekening over 2003 zult toesturen. Na deze twee weken zal ik deze kopieen van de verstuurde en ontvangen emails tevens doorsturen naar de diverse consumentenorganisaties, want dan ben ik bang dat ik niet de enige klant ben die met deze problemen wordt geconfronteerd.
L.G.Coldeweyer
============================================================
>From: [email protected]
>To: [email protected]
>Subject: RE: Contactformulier
>Date: 21 Jul 2004 11:29:23 +0200
>
>Geachte heer Coldeweyer,
>
>Naar aanleiding van uw e-mail kunnen wij u antwoorden dat wij uw klacht betreffende de jaarafrekening hebben doorgestuurd naar de afdeling Escalaties. Zij dragen er zorg voor dat uw klacht wordt verwerkt en uw jaarafrekening spoedig wordt opgemaakt.
>
>De einddatum van uw contract is 23-04-2005.
>
>
>Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest.
>
>Met vriendelijke groet,
>Energiebedrijf.com
>
>
>Ineke Litjens
>Klantenservice Consumenten
>
>
>Dit e-mailbericht is persoonlijk en vertrouwelijk en alleen bestemd voor de geadresseerde. Wanneer u niet de geadresseerde bent en dit per ongeluk heeft ontvangen verzoeken wij u de afzender onmiddellijk te informeren en het bericht en eventuele bijlagen te verwijderen zonder het bericht te kopieren, door te sturen, te openbaren of op enige andere wijze te gebruiken.
>
>
>
>TRACKING NUMBER: A00000179914-00002117360
>
> -----Original Message-----
>
>
> From: [email protected]
> Sent: 20 Jul 04 13:10:57
> To: [email protected]
> Cc:
> Subject: RE: Contactformulier
>
> 20/7/2004
>Als dit zo gaat, zeg ik m.i.v. eerstvolgende mogelijkheid, ik dacht half
>volgend jaar mijn contract bij u op. Uw organisatie kan blijkbaar de nieuwe
>klanten niet aan.
>Laat u mij z.s.m. weten wat de einddatum exact is zodat ik op zoek kan naar
>alternatieven.
>
>L.G.Coldeweyer
>
>
> >From: [email protected]
> >To: [email protected]
> >Subject: RE: Contactformulier
> >Date: 6 Apr 2004 15:07:59 +0200
> >
> >Geachte heer Coldeweyer,
> >
> >Naar aanleiding van uw e-mail kunnen wij u antwoorden dat wij vanwege een
> >achterstand helaas niet alle afrekeningen op tijd hebben kunnen aanmaken.
> >Wij zijn hard aan het werk om uw afrekening binnen enkele weken naar u te
> >sturen. Een exacte datum kunnen wij helaas niet mededelen.
> >
> >Onze excuses voor het ongemak.
> >
> >Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest.
> >
> >Met vriendelijke groet,
> >Energiebedrijf.com
> >
> >
> >Nicole Verhaegh
> >Klantenservice Consumenten
> >
> >
> >Dit e-mailbericht is persoonlijk en vertrouwelijk en alleen bestemd voor de
> >geadresseerde. Wanneer u niet de geadresseerde bent en dit per ongeluk
> >heeft ontvangen verzoeken wij u de afzender onmiddellijk te informeren en
> >het bericht en eventuele bijlagen te verwijderen zonder het bericht te
> >kopieren, door te sturen, te openbaren of op enige andere wijze te
> >gebruiken.
> >
> >
> >
> >TRACKING NUMBER: A00000179914-00001389756
> >
> > -----Original Message-----
> >
> >
> > From: [email protected]
> > Sent: 05 Apr 04 16:23:13
> > To: [email protected]
> > Cc:
> > Subject: RE: Contactformulier
> >
> > binnenkort????
> >
> >
> > >From: [email protected]
> > >To: [email protected]
> > >Subject: RE: Contactformulier
> > >Date: 15 Jan 2004 16:54:25 +0100
> > >
> > >Geachte heer Coldeweyer,
> > >
> > >Naar aanleiding van uw e-mail kunnen wij u antwoorden dat u binnenkort de
> > >jaarafrekening kunt verwachten.
> > >
> > >In 2003 is zowel de heffingskorting als ook de REB voor groene stroom tot
> > >twee maal toe gewijzigd door de overheid; gevolg hiervan is onder andere
> > >dat er vertraging is ontstaan in het verwerken van de jaarlijkse
> > >afrekeningen.
> > >
> > >Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest.
> > >
> > >Met vriendelijke groet,
> > >Energiebedrijf.com
> > >
> > >
> > >Joyce Crompvoets
> > >Klantenservice Consumenten
> > >
> > >
> > >Dit e-mailbericht is persoonlijk en vertrouwelijk en alleen bestemd voor
> >de
> > >geadresseerde. Wanneer u niet de geadresseerde bent en dit per ongeluk
> > >heeft ontvangen verzoeken wij u de afzender onmiddellijk te informeren en
> > >het bericht en eventuele bijlagen te verwijderen zonder het bericht te
> > >kopieren, door te sturen, te openbaren of op enige andere wijze te
> > >gebruiken.
> > >
> > >
> > >
> > >TRACKING NUMBER: A00000179914-00000819515
> > >
> > > -----Original Message-----
> > >
> > >
> > > From: [email protected]
> > > Sent: 04 Jan 04 11:36:32
> > > To: [email protected]
> > > Cc:
> > > Subject: Contactformulier
> > >
> > > anders text =
> > >email = [email protected]
> > >geslacht = dhr
> > >naam = coldeweyer
> > >status = gewoonstroom_klant
> > >tekst = klantnr
> > >wanneer komt jaarafrekening??
> > >graag per email
> > >tel.nr =
> > >x = 38
> > >y = 10
> >
> >_________________________________________________________________
> >MSN Zoeken helpt je om de gekste dingen te vinden! http://search.msn.nl
>
>_________________________________________________________________
>Speel games met je online vrienden via MSN Messenger
>http://messenger.msn.nl/
Ook ik was klant bij Energiebedrijf.com.
Ik heb mijn contract opgezegd, en dit is ook gelukt.
Nu had ik nooit jaarrekeningen gehad, maar nu kreeg ik er dus 2, een over 2002 en een over 2003.
Over 2002 kreeg ik 35 euro terug en over 2003 maar liefst 297 euro.
Die 35 euro heb ik gestort gekregen, maar die 297 euro krijg ik maar niet.
Hun laatste antwoord was:
Geachte mevrouw xxxx,
Naar aanleiding van uw e-mail kunnen wij u antwoorden dat uw klacht momenteel in behandeling is bij de desbetreffende afdeling. Er is iets misgegaan in het automatische betalingsysteem, er wordt hard aan gewerkt om dit probleem op te lossen. Wij vragen u om enig geduld, wij zullen het bedrag van € 296,71 zo spoedig mogelijk overmaken op uw rekening.
Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
Energiebedrijf.com
Nicole Verhaegh
Klantenservice Consumenten
Ik voel nattigheid, ik heb het gevoel dat ik dat geld niet meer ga terugzien, heeft iemand anders ooit hun teveel betaalde voorschot teruggekregen?
Ik heb mijn contract opgezegd, en dit is ook gelukt.
Nu had ik nooit jaarrekeningen gehad, maar nu kreeg ik er dus 2, een over 2002 en een over 2003.
Over 2002 kreeg ik 35 euro terug en over 2003 maar liefst 297 euro.
Die 35 euro heb ik gestort gekregen, maar die 297 euro krijg ik maar niet.
Hun laatste antwoord was:
Geachte mevrouw xxxx,
Naar aanleiding van uw e-mail kunnen wij u antwoorden dat uw klacht momenteel in behandeling is bij de desbetreffende afdeling. Er is iets misgegaan in het automatische betalingsysteem, er wordt hard aan gewerkt om dit probleem op te lossen. Wij vragen u om enig geduld, wij zullen het bedrag van € 296,71 zo spoedig mogelijk overmaken op uw rekening.
Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
Energiebedrijf.com
Nicole Verhaegh
Klantenservice Consumenten
Ik voel nattigheid, ik heb het gevoel dat ik dat geld niet meer ga terugzien, heeft iemand anders ooit hun teveel betaalde voorschot teruggekregen?
Deze email is de (ingekorte) laatste in een reeks van 5 in dit jaar:
"Geachte heer/mevrouw, In aansluiting op eerdere emails heb ik vandaag mijn contractbeeindiging op de post gedaan Met een verbruik van 3400 kwh in 8 maanden van 2003 zou ik INCL vastrecht en heffingskorting een bedrag moeten betalen van ca 200 euro ( bron: uw website) Hier tegenover staat een voorschot van 490 euro.Dit betekent dat ik van u ca 300 euro terug krijg. Dit betekend ook dat ik voor 2004 een bedrag ca 450 euro kwijt zal zijn bij 5700 kwh.Aan voorschot berekend u mij 840 euro! PER DIRECT breng ik mijn voorschot terug naar 5 euro per maand tot aan het einde van dit jaar, en bij het in gebreke blijven van u met de afrekening over 2003 tot aan het einde van mijn contract in april volgend jaar Ik ben razend op de in mijn ogen naar oplichting (woordspeling) neigende afhandeling uwerzijds. Ik zal ook mijn emails op de diverse fora plaatsen, zodat nieuwe klanten kunnen inschatten welk risico zij lopen."
Ben benieuwd
Ik laat het hier weten
"Geachte heer/mevrouw, In aansluiting op eerdere emails heb ik vandaag mijn contractbeeindiging op de post gedaan Met een verbruik van 3400 kwh in 8 maanden van 2003 zou ik INCL vastrecht en heffingskorting een bedrag moeten betalen van ca 200 euro ( bron: uw website) Hier tegenover staat een voorschot van 490 euro.Dit betekent dat ik van u ca 300 euro terug krijg. Dit betekend ook dat ik voor 2004 een bedrag ca 450 euro kwijt zal zijn bij 5700 kwh.Aan voorschot berekend u mij 840 euro! PER DIRECT breng ik mijn voorschot terug naar 5 euro per maand tot aan het einde van dit jaar, en bij het in gebreke blijven van u met de afrekening over 2003 tot aan het einde van mijn contract in april volgend jaar Ik ben razend op de in mijn ogen naar oplichting (woordspeling) neigende afhandeling uwerzijds. Ik zal ook mijn emails op de diverse fora plaatsen, zodat nieuwe klanten kunnen inschatten welk risico zij lopen."
Ben benieuwd
Ik laat het hier weten
Dat ik een deurwaarder op Energiebedrijf.com afstuurde om het mij toegezegde teveel geïncasseerde voorschotbedrag terug te vorderen, bleek een probaat middel!
Gisteren betaalde Energiebedrijf.com mij eindelijk het geld terug.
Gisteren betaalde Energiebedrijf.com mij eindelijk het geld terug.
Je zwetst uit je nek, vent. Misschien afgunstig JOU dat niet lukt?
Jullie geloven het niet? Dan geef ik jullie graag de kans om de bewijsstukken van mijn "bewering" te mogen zien.
Maakt jullie e-mailadres maar bekend, dan scan ik die bewijzen naar jullie toe.
Tot dan gelieve jullie geen wilde beschuldigingen te uiten, die nergens op stoelen.
Maakt jullie e-mailadres maar bekend, dan scan ik die bewijzen naar jullie toe.
Tot dan gelieve jullie geen wilde beschuldigingen te uiten, die nergens op stoelen.
De vorige keer beweerde je dat je geen scanner hebt. Of heb je er nu één gekocht bij de kringloopwinkel.
Einde discussie. Mijn tijd is mij te kostbaar om aan dombo's te verdoen.
Dombo, dat beweer jij alleen. Hier staat een HP Officejet G85 te popelen om die bewijzen naar jou toe te scannen. Als ik maar je mailadres weet.