Pagina 2 van 2

Re: ANWB negeert opzegging

Geplaatst: 15 feb 2014 17:10
door hanne23
Helaas bij het oud papier gedaan eind december omdat ik dacht dat het allemaal geregeld was. Meneer van de ANWB heeft in het begin ook erkend dat de opzegging verwerkt was.

Re: ANWB negeert opzegging

Geplaatst: 15 feb 2014 18:57
door Mallet
hanne23 schreef:Helaas bij het oud papier gedaan eind december omdat ik dacht dat het allemaal geregeld was. Meneer van de ANWB heeft in het begin ook erkend dat de opzegging verwerkt was.
Je hebt er nu niets meer aan, maar gooi dus echt nooit opzegbevestigingen weg.

Re: ANWB negeert opzegging

Geplaatst: 15 feb 2014 18:57
door frisjes
Mallet schreef:
hanne23 schreef:Helaas bij het oud papier gedaan eind december omdat ik dacht dat het allemaal geregeld was. Meneer van de ANWB heeft in het begin ook erkend dat de opzegging verwerkt was.
Je hebt er nu niets meer aan, maar gooi dus echt nooit opzegbevestigingen weg.
Die moet je dus minstens 50 jaar bewaren !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: ANWB negeert opzegging

Geplaatst: 15 feb 2014 19:01
door eleven
hanne23 schreef:Helaas bij het oud papier gedaan eind december omdat ik dacht dat het allemaal geregeld was. Meneer van de ANWB heeft in het begin ook erkend dat de opzegging verwerkt was.
Ja, wie eist bewijst.
Dat kan je dus niet meer, dan nog een jaartje uitzitten. :wink:

Re: ANWB negeert opzegging

Geplaatst: 15 feb 2014 20:38
door hanne23
Zodra zij mij een kopie van de opname van het gesprek sturen kan ik het bewijzen. :)

Re: ANWB negeert opzegging

Geplaatst: 15 feb 2014 21:18
door eleven
hanne23 schreef:Zodra zij mij een kopie van de opname van het gesprek sturen kan ik het bewijzen. :)
Zij hebben jouw een brief gestuurd, waar alles zwart op wit heeft gestaan, maar deze heb je bij het oud papier gedaan.
Denk je echt, dat zij nog de bandopname sturen.

Re: ANWB negeert opzegging

Geplaatst: 27 feb 2014 22:48
door carpin
Voor alle deskundigen, we pakken de algemene voorwaarden van de ANWB erbij en .........

En daar staat in,

9 Hoe kunt u uw lidmaatschap opzeggen?
Wilt u uw lidmaatschap of partnerlidmaatschap opzeggen? Stuur uw opzegging, onder vermelding van uw lidmaatschapsnummer, per post naar ANWB Contact Center, Postbus 93200, 2509 BA Den Haag. Of bel ons via 088 269 2222. Uw opzegging moet vóór 15 november bij ons binnen zijn.

10 Wat gebeurt er nadat u uw lidmaatschap heeft opgezegd?
U ontvangt van ons een schriftelijke bevestiging van opzegging.
U blijft lid tot het einde van het lopende kalenderjaar.
Het restant van het betaalde abonnementsgeld over het lopende kalenderjaar betalen wij niet terug.
De aan het lidmaatschap gekoppelde voordelen vervallen per januari.
Een eventueel partnerlidmaatschap wordt per 1 januari omgezet naar een hoofdlidmaatschap.


De ANWB sjoemelen/frauderen met het versturen en ontvangen van brieven.
Ik kreeg bijvoorbeeld vandaag een brief op 27 feb met een datum in de brief van 19 feb.
Lijkt mij stug dat een brief 8 dagen onderweg is in Nederland.

De procedure voor het opzeggen klopt niet bij de ANWB, het wordt hoog tijd dat de ANWB aangepakt gaat worden.

Re: ANWB negeert opzegging

Geplaatst: 28 feb 2014 08:24
door eleven
carpin schreef:
De ANWB sjoemelen/frauderen met het versturen en ontvangen van brieven.
Ik kreeg bijvoorbeeld vandaag een brief op 27 feb met een datum in de brief van 19 feb.
Lijkt mij stug dat een brief 8 dagen onderweg is in Nederland.
Hoezo frauderen, je hebt toch bericht gekregen over je opzegging, of dit na 3 of na 10 dagen is, maakt toch niet uit.
Trouwens kan je niet bewijzen dat de brief niet zo lang onderweg was, door welke omstandigheden ook.
Bij de belasting is het andersom.
Ik heb een brief gekregen met het datum in de toekomst en wel van 6 maart 2014. :shock:

Re: ANWB negeert opzegging

Geplaatst: 24 mar 2014 14:57
door sdiermen
Ik probeer al sinds november 2012 een deelopzegging te realiseren. Zowel mijn vader als mijn moeder is lid, maar mijn moeder rijdt geen auto meer. Daarnaast heb ik ook de reis- en kredietbrief opgezegd.
Voor 2013 is de opzegging van de reis en kredietbrief wel gerealiseerd, maar de opzegging van mijn moeder niet. Voor 2013 maar het lidmaatschap betaald en, eerlijk is eerlijk, er niet meer aan gedacht. Vervolgens komt 1 december 2013 de nieuwe nota, exclusief reis- en kredietbrief maar inclusief mede lidmaatschap. Probeer daar dan maar eens door heen te komen. Je belt het call-centre, daar bereik je niets. Je schrijft een brief waarin je nog eens uiteenzet wat er aan de hand is, worden beide lidmaatschappen per 1 januari 2015 beëindigd! Vervolgens opnieuw bellen om de schrijver van de brief eens te spreken. Dat is manager Andre Vermaat. Krijg je natuurlijk niet aan te telefoon en afspraak maken kan ook niet. Na wat googlen, blijkt die Vermaat een interimmer te zijn. Die zal wel als taak hebben om alles op de rit te krijgen. Maar een gewone klant kan hij niet te woor staan! "stoom uit de oren"...