Beste gast 123,
Niet alleen bij Interpolis. Ook bij Reaal is een lijfrentepolis mogelijk op basis van sparen.
Een adviseur kan je dat uitleggen.
Tja, zo weinig mogelijk risico met zoveel mogelijk winst,
Ik merk dat u in het financieel wereldje ook niet thuis bent, dus daarom nogmaals: gewoon een internetspaarrekening dan doe je al gek genoeg.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] adviseur komt morgen langs
Re: adviseur komt morgen langs
geintje,
gewoon alles in eigen hand houden onder het motto
Ben een Binck, beleg met Alex!
suc6
gewoon alles in eigen hand houden onder het motto
Ben een Binck, beleg met Alex!
suc6
okay komt ie
gewoon sparen 3,0 % rente (om en nabij)
inflatie gemiddeld de afgelopen 10 jaar 2,6 % je winst 0,4 % als je geluk heb
van de week kwam mijn fundspaarplan van Aegon vrij opgestart in 1989 (15 loopjaren)
inleg 8155.80€ (100 gulden per maand)
uitkering 14525,95
even een korte rekensom.
(1/15)
((14525/8155,80) -1 )x100% = 7,9% rendement over hele looptijdper jaar
mwha redelijk dacht ik zo
oew en banken staan niet garant voor al je saldo max = € 20.000,- en voor je oude dag heb je toch meer nodig
**een bank medewerker**
gewoon sparen 3,0 % rente (om en nabij)
inflatie gemiddeld de afgelopen 10 jaar 2,6 % je winst 0,4 % als je geluk heb
van de week kwam mijn fundspaarplan van Aegon vrij opgestart in 1989 (15 loopjaren)
inleg 8155.80€ (100 gulden per maand)
uitkering 14525,95
even een korte rekensom.
(1/15)
((14525/8155,80) -1 )x100% = 7,9% rendement over hele looptijdper jaar
mwha redelijk dacht ik zo
oew en banken staan niet garant voor al je saldo max = € 20.000,- en voor je oude dag heb je toch meer nodig
**een bank medewerker**
-
Beste Wendy,
Nee, er bestaan geen gezonde eerlijke adviseurs, omdat het namelijk verkoper zijnn van het product dat ze afnemen, namelijk hyp;otheek of verzekeringen. Ze willen je wat aansmeren, dus valt dit soort advies onder de colportage wet en dus zien we dat het gewoon colporteurs zijn. Dus ze zijn niet te vertrouwen. Ook niet: Lenen.nl; postkrediet; Becam enzovoort als leningbedrijven.
Nee, er bestaan geen gezonde eerlijke adviseurs, omdat het namelijk verkoper zijnn van het product dat ze afnemen, namelijk hyp;otheek of verzekeringen. Ze willen je wat aansmeren, dus valt dit soort advies onder de colportage wet en dus zien we dat het gewoon colporteurs zijn. Dus ze zijn niet te vertrouwen. Ook niet: Lenen.nl; postkrediet; Becam enzovoort als leningbedrijven.
Bij een standaard Koersplan kun je de inleg niet fiscaal verrekenen en is de winst (???) onbelast als de looptijd langer is als 15 jaar. Veel mensen denken dat als ze nu afkopen,( binnen 15 jaar ) het bedrag dat je nu krijgt, fiscaal belast wordt. Dat klopt niet. Fiscaal belast wordt alleen de eventuele winst en die is er niet, dus er valt niets te belasten
Beste mensen,
ik ben zelf adviseur geweest bij spaarbeleg, ik kon daar niet werken omdat je veel te commercieel moet zijn. Over het algemeen waren mijn collega's redelijk goed, maar ze zijn super commercieel. Dat is adviseurs eigen. Iedere adviseur zegt dat hij het beste advies geeft, maar vraag hem niet voor wie.
Mijn omzet was te laag, omdat ik te eerlijk ben, de meeste adviseurs(ook van andere bedrijven) hebben een hoog inkomen door de hoge omzet, mag je zelf de rest invullen.
In de begintijd van SprintPlan was alles rozegeur en maneschijn. Er zijn toen mensen steenrijk geworden door SprintPlan te nemen. Echter, in de laatste jaren, door belastingwijziging, slechte beursberichten etc. is het een vervelend-produkt geworden. En dan mag de persoon met SprintPlan, nog blij zijn met dat product, want als je het gewoon door laat lopen tot het eind, heb je wel rente+kosten betaald maar geen restschuld.
ik ben zelf adviseur geweest bij spaarbeleg, ik kon daar niet werken omdat je veel te commercieel moet zijn. Over het algemeen waren mijn collega's redelijk goed, maar ze zijn super commercieel. Dat is adviseurs eigen. Iedere adviseur zegt dat hij het beste advies geeft, maar vraag hem niet voor wie.
Mijn omzet was te laag, omdat ik te eerlijk ben, de meeste adviseurs(ook van andere bedrijven) hebben een hoog inkomen door de hoge omzet, mag je zelf de rest invullen.
In de begintijd van SprintPlan was alles rozegeur en maneschijn. Er zijn toen mensen steenrijk geworden door SprintPlan te nemen. Echter, in de laatste jaren, door belastingwijziging, slechte beursberichten etc. is het een vervelend-produkt geworden. En dan mag de persoon met SprintPlan, nog blij zijn met dat product, want als je het gewoon door laat lopen tot het eind, heb je wel rente+kosten betaald maar geen restschuld.