Mijn vorige bericht wat door de moderator weggehaald is, was een bericht uit het hart (maar vooral vanuit emotie), dus hier in het kort maar even hetzelfde bericht zonder de bijbehorende emoties
Juist Guardian72, met alles wat er de afgelopen maanden is gebeurd heeft ze doen voorkomen alsof ik de boze gemene ex was, terwijl als mensen eindelijk lezen of te horen krijgen waarom ik reageer zoals ik het doe, ze meteen snappen dat het reactie van mijn kant is, op haar acties. Mijn verhaal staat dan ook sinds kort online, en daar is al meermalen naar verwezen door mensen die beide kanten kennen. Gelukkig draaien dus ook steeds meer mensen bij, en begint het gros in te zien dat madam hier degene is geweest die de hele zaak aan het belazeren is geweest.
De gemeente heeft de uitslag beïnvloed in het onderzoek naar de bijstandsfraude die ze pleegt, en daarmee dus een eerlijke beoordeling op verhaalsrecht wat zij dachten te hebben. Dat aangaande heb ik nu een officiële klacht ingediend, de hoorzitting daarover is 30 oktober. Kan ik met 5 of 6 van die sociale dienst bobo's in een kamertje gaan zitten en uitleggen waarom dit een bijzonder trieste gang van zaken is, en waarom er geen cent betaald zal worden. Gelet op de wijze waarop dit tot zover al gevorderd is, denk ik niet dat ik er ene steek wijzer van zal worden, maar er staan me nog diverse rechtszaken te wachten met ze om m'n recht te halen.
Voor wat betreft m'n ex, ach... Ik heb een deurwaarder ingeschakeld, jeugdzorg ontving een nieuwe melding, heeft justitie een nieuwe melding van mij gehad want ik was gewaarschuwd dat ik voor de tweede keer 'bezoek' zou krijgen (de eerste keer dat er hier twee aan m'n deur stonden hadden ze al de verkeerde voor zich) als ik mijn verhaal niet van internet haal, en is haar morele kompas alle kanten opgeschoten, behalve de goeie. Ik ben er klaar mee, en voor wat betreft m'n ex? Ik gedraag me tegen haar zoals zij anderen voorliegt dat ik ben, ondertussen blijf ik tegen alle andere mensen gewoon zoals ik echt ben
Zodra ik uitslag van de hoorzitting heb zal ik die neerzetten.