LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Variant kozijnen.

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Variant kozijnen.

Ongelezen bericht door prem »

Dat zeg ik, in de zakenwereld is het zo, als je de voorwaarden niet accepteert koop je niet. Doodsimpel.

Teunbosseman
Berichten: 4378
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Variant kozijnen.

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

prem schreef:Dat zeg ik, in de zakenwereld is het zo, als je de voorwaarden niet accepteert koop je niet. Doodsimpel.

Ind simpel, zijn ook diegene welke veelal over de kop gaan danwel vele klussen verliezen aan diegene welke wel flexibel zijn......zijn mijn ervaringen althans.

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Variant kozijnen.

Ongelezen bericht door prem »

Niet als je kwaliteit levert met een perfecte afwerking en niet bang bent om referenties te geven.
De koopjeslopers en plebs kan ik bovendien missen als kiespijn. Is misschien de luxe van mijn producten maar is wel zo aangenaam.

Teunbosseman
Berichten: 4378
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Variant kozijnen.

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

prem schreef:Niet als je kwaliteit levert met een perfecte afwerking en niet bang bent om referenties te geven.
De koopjeslopers en plebs kan ik bovendien missen als kiespijn. Is misschien de luxe van mijn producten maar is wel zo aangenaam.

De aannemer welke ik aannam had prima referenties, lange staat van dienst en toch niks aan betalen. Daarbij was de prijs ook netjes na enig onderhandelen.

Ik ben blij dat ik die aannemers heb overgeslagen welke 25% of meer aanbetaald wilde hebben. Sommige zijn over de kop door niet mee gaan met de tijd.

Misschien jouw luxe....kan ik niet over oordelen. Maar koopjeslopers zal je altijd hebben, ik ben er 1 van.
Zo houd ik weer geld over voor andere zaken.

In kozijn en bouwwereld zijn veel arrogantjes welke het allemaal beter weten en als puntje bij paaltje komt alles afschuiven.

Ik ben blij dat de mogelijkheid er was om achteraf te betalen, bij mij schepte dat vertrouwen.

Gesloten