Pagina 2 van 2

Re: Bosch/Siemens niet meer in trek?

Geplaatst: 15 okt 2014 14:19
door Gertvm
Wij hebben recentelijk onze nieuwe keuken uitgerust met 3 Gaggenau ovens, 1 koffie apparaat, 1 vrieskast (RVS), wijnkast (RVS) en koelkast (RVS). Totale kosten ca Euro 40.000. Deze week ging de vrieskast in storing, en was volledig ontdooid. Bij de melding van de storing werden we geïnformeerd dat er op 28 oktober een monteur kon komen (de storing werd gemeld op 14 oktober). Ik heb gemeld dat ik de gang van zaken voor beschamend vond, en dat ik nooit meer Gaggenau apparatuur zal aankopen. Ook via de keukenleverancier (De Tweede Kamer) is door ons e.e.a. gemeld, zonder verdere voortgang tot op dit moment. Mijn advies zou dan ook zijn om vooral geen Gaggenau aan te schaffen, de service prestatie is voor ons totaal onacceptabel!

Re: Bosch/Siemens niet meer in trek?

Geplaatst: 16 okt 2014 12:42
door werkbladenspecialist
Keukenzaak is je aanspreekpunt!

Re: Bosch/Siemens niet meer in trek?

Geplaatst: 04 nov 2014 17:37
door Gertvm
Ik heb zowel keukenzaak als BSH aangesproken, de keukenzaak was nog niet open toen de storing zich op 14-10 voordeed. Verder inmiddels 3 weken verder en nog altijd geen werkende vriezer. Eerst kwam er een monteur (22-10) die vaststelde dat de printplaat kapot was, maar die had hij niet bij zich. Vervolgens werd bij het tweede bezoek (30-10) de printplaat vervangen maar bleek toen ook de compressor kapot te zijn. Tijdens dat bezoek is ons een vervangend apparaat toegezegd, maar we wachten 3 weken na dato van het uitvallen van de vriezer nog op de vervanging van het defecte apparaat. Al met al extreem teleurstellend voor een gloednieuw apparaat van een merk als Gaggenau......