LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Levering IKEA kivik bank

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: Levering IKEA kivik bank

Ongelezen bericht door gilas »

bokkel schreef:
GJvdZ schreef:
Jnoordhoorn schreef:Dit is geen bank die ze op voorraad hebben. Je moet hem altijd bestellen ivm zelf kiezen van stof. Leertijd is dan normaal 2-3 weken.
Onzin. Ik heb er vorig jaar 1 gekocht. De bank zelf is "kaal" en je koopt er een set bekleding bij die je ook nog eens kunt vervangen door wat anders. Zie hier: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S59894267/
Nou GJ.. nu moet ik TS gelijk geven >
Bekijk de voorraadprognose van dit product en de locatie in de winkel>>Alleen op bestelling leverbaar bij IKEA Haarlem
Het hangt van de kleur af of het besteld moet worden of niet.
Andere kleuren zijn namelijk wel op voorraad.
Deze kleur bij is wel op voorraad:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/produ ... /S09005376

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: Levering IKEA kivik bank

Ongelezen bericht door bokkel »

gilas schreef:...Andere kleuren zijn namelijk wel op voorraad...
Maar die wil TS niet.. Ts wil die ene, en dat is zijn goed recht. Hij moet er nu alleen nog ff wat langer op wachten. Leuk is het niet, maar straks wel precies de goede bank in huis.

gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: Levering IKEA kivik bank

Ongelezen bericht door gilas »

bokkel schreef:
gilas schreef:...Andere kleuren zijn namelijk wel op voorraad...
Maar die wil TS niet.. Ts wil die ene, en dat is zijn goed recht. Hij moet er nu alleen nog ff wat langer op wachten. Leuk is het niet, maar straks wel precies de goede bank in huis.
Zeg ik dan dat TS maar een andere kleur moet nemen?
Ik zeg alleen maar dat andere kleuren wel aanwezig zijn en dat het dus niet standaard is dat er bestelt moet worden.

just*me
Berichten: 64
Lid geworden op: 19 jul 2011 15:52

Re: Levering IKEA kivik bank

Ongelezen bericht door just*me »

laat ik nu toevallig op een ikea kivik 3zits met chaise longue (wat een woord...lang ding om op te liggen :lol: ) zitten terwijl ik dit bericht schrijf....ik heb m gewoon mee kunnen nemen, maarja, wel in een andere (standaard) kleur.
vervelend dat je zo lang moet wachten, maar gezien ikea al redelijk goedkoop is kun je waarschijnlijk niet veel meer dan 50 euro tegemoetkoming verwachten....hoewel het natuurlijk wel sneu is dat ze de bank zo laat pas bestellen als jij hem al in december hebt besteld.

ik zou zeggen overweeg of je niet alsnog voor een andere soort stof wilt gaan of ergens anders een bank vandaan wilt halen....

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Levering IKEA kivik bank

Ongelezen bericht door Chocomelk »

gilas schreef: Zeg ik dan dat TS maar een andere kleur moet nemen?
Ik zeg alleen maar dat andere kleuren wel aanwezig zijn en dat het dus niet standaard is dat er bestelt moet worden.
Het gaat om DIE bank en DIE bank moet standaard besteld worden.
Dat is een keuze die de mensen zelf maken.

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: Levering IKEA kivik bank

Ongelezen bericht door bokkel »

gilas schreef:Zeg ik dan dat TS maar een andere kleur moet nemen?
Ik zeg alleen maar dat andere kleuren wel aanwezig zijn en dat het dus niet standaard is dat er bestelt moet worden.
Dat weet ik, ik zei het zelf onder zijn post. Maar goed, TS wil perse die...en moet dus wachten.
En het is inderdaad juist standaard dat het direct mee kan..

gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: Levering IKEA kivik bank

Ongelezen bericht door gilas »

bokkel schreef:nounou gilas, het mag met minder sarcasme hoor.
Ach,het sarcasme viel nogal mee,ik kan nog veel sarcastischer zijn.
bokkel schreef:Zelf leg je een aantal dingen ook anders uit dan bedoeld werd.
Nee hoor,ik leg de zaken uit zoals ze zijn.
Het is jammer voor TS dat hij een kleur heeft die bestelt moet worden en dat het zolang duurt.

Gesloten