LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Jumbo super vaak duurder dan het prijskaartje aangeeft
Re: Jumbo super vaak duurder dan het prijskaartje aangeeft
Vraag me af of deze klanten ook zo reageren als ze aan de kassa minder betalen dan op het kaartje staat.
-
- Berichten: 32332
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Jumbo super vaak duurder dan het prijskaartje aangeeft
+1gilas schreef:Gedraag je dan ook als volwassenen en niet als een asociaal figuur die het normaal vind om door de winkel naar een medewerker te roepen.als schreef:Wij zijn allebei volwassen, we hebben eigen gezinnen met kleine kinderen en doen niet aan stomme spelletjes of oplichterijen - zoals jullie vermoeden. Wij willen met respect behandelt worden, ook door winkelpersoneel.
Respect moet je verdienen en jij hebt duidelijk geen respect naar het winkelpersoneel,logisch dat ze dan op deze manier naar jou reageren.
Je had gewoon ook naar de medewerker toe kunnen lopen in plaats van hardop de opmerking te maken.
Daarbij: zo heel veel bijzonders is er ook niet gebeurd. Jouw vriendin heeft geen gratis boodschappen gehad, sjonge jonge, wat een drama. Dat moet dan heel Nederland weten middels dit forum? Inderdaad, gedraag je dan ook volwassen en incasseer je (haar) verlies. Ik vind het gewoon raar dat JIJ je druk maakt omdat ZIJ geen gratis boodschappen kreeg, sorry hoor. Heeft niets met complotdenken te maken.
Re: Jumbo super vaak duurder dan het prijskaartje aangeeft
Het gaat me om principe. Ook al was ik volgens jullie een lastige klant, dan zal Jumbo de toezegging nakomen, of niet?! Mijn vriendin had recht op gratis boodschappen - jullie kunnen verder vuur spugen, maar ik heb gelijk.
Eerlijk gezegd: ik had meer artikelen in mijn mandje dan de vriendin - alleen gaat het ons om principe en nakomen van Jumbo's "5-de zekerheid."
Alles ging snel: vriendin merkte op en ik vroeg hardop - wat is mis ermee?? Het was geen ruzie of geschreeuw, een (blijkbaar heel lastige) vraag. Daarna gingen we naar een andere kassa, zonder gedoe, stilletjes afrekenen met enorme vieze nasmaak.
Ik ben GEEN viswijf/aso/burgerlijke/volkse/achterlijke/achterdochtige huisvrouw die overal ruzie maakt. Alleen klaag ik op deze forum.
Wat zeggen jullie hierop: paar weken geleden in hetzelfde filiaal probeerde ik iemand te vragen om mij te helpen een artikel te vinden. Resultaat: een jonge meid was zo druk met vakken vullen dat ze mij volkomen negeerde. Andere persoon kende het artikel niet. Uiteindelijk moest ik de halve winkel doorspitten om het zelf te vinden. Is het volgens jullie ook normaal en mijn verdiende loon??
Eerlijk gezegd: ik had meer artikelen in mijn mandje dan de vriendin - alleen gaat het ons om principe en nakomen van Jumbo's "5-de zekerheid."
Alles ging snel: vriendin merkte op en ik vroeg hardop - wat is mis ermee?? Het was geen ruzie of geschreeuw, een (blijkbaar heel lastige) vraag. Daarna gingen we naar een andere kassa, zonder gedoe, stilletjes afrekenen met enorme vieze nasmaak.
Ik ben GEEN viswijf/aso/burgerlijke/volkse/achterlijke/achterdochtige huisvrouw die overal ruzie maakt. Alleen klaag ik op deze forum.
Wat zeggen jullie hierop: paar weken geleden in hetzelfde filiaal probeerde ik iemand te vragen om mij te helpen een artikel te vinden. Resultaat: een jonge meid was zo druk met vakken vullen dat ze mij volkomen negeerde. Andere persoon kende het artikel niet. Uiteindelijk moest ik de halve winkel doorspitten om het zelf te vinden. Is het volgens jullie ook normaal en mijn verdiende loon??
Re: Jumbo super vaak duurder dan het prijskaartje aangeeft
Nogmaals: wat doet het terzake dat het een "jonge meid" is?
En "hardop" vragen: hoe hardop was hardop?
Als ik het allemaal zo lees, dan kom je toch echt niet zo positief over.
Je wil je gelijk halen, hier krijg je het niet, bij de Jumbo niet.
En "hardop" vragen: hoe hardop was hardop?
Als ik het allemaal zo lees, dan kom je toch echt niet zo positief over.
Je wil je gelijk halen, hier krijg je het niet, bij de Jumbo niet.
Re: Jumbo super vaak duurder dan het prijskaartje aangeeft
Wat ik daarop zeg? Dat je klaarblijkelijk een persoon bent die vindt dat het personeel maar alles moet laten vallen om jouw te helpen en als ze dat niet snel genoeg doen dan ga je maar lopen klagen over hoe slecht het personeel is,terwijl datzelfde personeel maar moet accepteren dat jij ze behandelt als oud vuil.als schreef:Wat zeggen jullie hierop: paar weken geleden in hetzelfde filiaal probeerde ik iemand te vragen om mij te helpen een artikel te vinden. Resultaat: een jonge meid was zo druk met vakken vullen dat ze mij volkomen negeerde. Andere persoon kende het artikel niet. Uiteindelijk moest ik de halve winkel doorspitten om het zelf te vinden. Is het volgens jullie ook normaal en mijn verdiende loon??
Geen wonder dat het personeel op een gegeven moment niet zo aardig meer gaat reageren als je wat vraagt,aangezien jij ze ook niet met respect behandelt.
Blijkbaar had je vriendin daar dus geen recht op anders had ze dit wel gehad.als schreef:Mijn vriendin had recht op gratis boodschappen - jullie kunnen verder vuur spugen, maar ik heb gelijk.
Ik kom regelmatig bij Jumbo en ik heb regelmatig gezien dat mensen hun boodschappen gratis kregen als ze daadwerkelijk de vierde klant waren.
Re: Jumbo super vaak duurder dan het prijskaartje aangeeft
Geef hem toch gelijk, dan stopt hij met zeuren, want alle hebben het aan het verkeerde eind behalve hem.mika21 schreef:Nogmaals: wat doet het terzake dat het een "jonge meid" is?
En "hardop" vragen: hoe hardop was hardop?
Als ik het allemaal zo lees, dan kom je toch echt niet zo positief over.
Je wil je gelijk halen, hier krijg je het niet, bij de Jumbo niet.
Re: Jumbo super vaak duurder dan het prijskaartje aangeeft
Wat jullie hierop zeggen dat weet ik niet; schrijf voor mezelf maar ik zou dan (als ik 'die jonge meid was die vakken aan het vullen was' ) denken: "oh hemel, daar komt mevrouw zeur weer; ik doe gewoon alsof ik haar niet zie".Wat zeggen jullie hierop: paar weken geleden in hetzelfde filiaal probeerde ik iemand te vragen om mij te helpen een artikel te vinden. Resultaat: een jonge meid was zo druk met vakken vullen dat ze mij volkomen negeerde. Andere persoon kende het artikel niet. Uiteindelijk moest ik de halve winkel doorspitten om het zelf te vinden. Is het volgens jullie ook normaal en mijn verdiende loon??
-
- Berichten: 32332
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Jumbo super vaak duurder dan het prijskaartje aangeeft
Ik ken die 'jonge meid' verder niet, maar zou het toevallig kunnen dat ze een gehoorstoornis heeft? Dan hoort ze het ook niet.als schreef:Resultaat: een jonge meid was zo druk met vakken vullen dat ze mij volkomen negeerde. Andere persoon kende het artikel niet.
En wat ook kan, gezien alle perikelen die je hebt in die winkel, is dat ze je liever kwijt zijn dan rijk. Ook dat komt voor namelijk. Sommige klanten zie je met alle plezier naar de concurrent vertrekken. Helaas hebben dergelijke klanten zelden door dat ze in feite persona non grata zijn.
Re: Jumbo super vaak duurder dan het prijskaartje aangeeft
witte angora schreef:Ik ken die 'jonge meid' verder niet, maar zou het toevallig kunnen dat ze een gehoorstoornis heeft? Dan hoort ze het ook niet.als schreef:Resultaat: een jonge meid was zo druk met vakken vullen dat ze mij volkomen negeerde. Andere persoon kende het artikel niet.
En wat ook kan, gezien alle perikelen die je hebt in die winkel, is dat ze je liever kwijt zijn dan rijk. Ook dat komt voor namelijk. Sommige klanten zie je met alle plezier naar de concurrent vertrekken. Helaas hebben dergelijke klanten zelden door dat ze in feite persona non grata zijn.
Sluit ik mij helemaal bij aan, want soort mensen zijn niet alleen bij de Jumbo de dwarsliggers, maar ook in het algemeen.
Re: Jumbo super vaak duurder dan het prijskaartje aangeeft
+1 (mij sleuren ze de winkel in, zo lief ben ik) Proest.witte angora schreef:En wat ook kan, gezien alle perikelen die je hebt in die winkel, is dat ze je liever kwijt zijn dan rijk. Ook dat komt voor namelijk. Sommige klanten zie je met alle plezier naar de concurrent vertrekken. Helaas hebben dergelijke klanten zelden door dat ze in feite persona non grata zijn.
Re: Jumbo super vaak duurder dan het prijskaartje aangeeft
Fijn dat andere mensen hadden positieve ervaringen met Jumbo. Ik had 2 keer (op 3 bezoeken) slechte ervaring in dit filiaal gehad.
Ik heb NOOIT het winkelpersoneel als vuil behandeld. Wel ben ik achteraf gefrustreerd geraakt, maar niet tegen hun. Ik kan niet tegen een vreemde uitvallen. Als ik iemand om hulp vraag, dan doe ik het netjes en ik bedank voor hun hulp of hun poging om iets te vinden. Behalve het meisje paar weken geleden, niemand weigert om mee te zoeken naar een artikel of een collega vragen.
Wat ik bedoel over jonge mensen: die kennen soms de artikelen niet en zijn nog niet communicatief. Die moeten nog leren en ik begrijp het. Dat maakt verschil met oudere medewerkers die zich professioneler konden opstellen.
Ongeacht of ik (volgens jullie) onbeschoft was of niet, Jumbo hanteert de regels niet. Lees oorspronkelijke onderwerp op dit forum en andere klachten/onderwerpen.
Ik wil niet zeuren, maar hoeveel klanten dagelijks overkomt dit? In hoeveel filialen? Hoeveel geld besparen ze?
Volgende keer moet ik niet achteraf op een forum zeuren (dan ben IK de boeman),maar moet ik mezelf assertief opstellen en uitleg direct in de winkel vragen.
Misschien had ik inderdaad naar de medewerkster moeten toelopen, maar impulsief stelde ik een vraag. En het was niet door de winkel heen roepen als een viswijf. Hoe ver kan ik als 3de persoon in de rij van haar vandaan staan?? Wel moest ik het harder zeggen dan normaal, zodat de mevrouw achter de kassa me kon horen.
Het gaat me niet om het geld, maar om principes en regels. Misschien leef ik in een droomwereld, waar alles netjes is?
Laatste tijd worden steeds minder regels gehanteerd: mensen rijden door rood, parkeren asociaal (in de bocht), blokkeren toegang voor hulpdiensten en fietsers, mensen laten de drollen van hun honden op de stoep liggen, kinderspeeltuinen zijn bevuild door drollen en glasscherven, ik ben regelmatig (op mijn fiets met kind achterop) gevaarlijk afgesneden op auto's die niet willen wachten met naar rechts afslaan totdat ik voorbijfiets, bestuurders die voorrang afdwingen terwijl ik van recht afkom, medewerkers van Toezicht die de bonnen niet aan alle overtredende uitschrijven, heel vaak agressie, aso's, viswijven etc etc
Dus iedereen keurt het goed (ongeacht of ik beleefd of onbeschoft was) dat medewerkster log tegen ons dat er nog een kassa open was en daarom de vriendin geen gratis boodschappen kon krijgen? Ook al was andere kassa open (een medewerkster liep pas naar andere kassa), volgens het plaatje had ze recht op de boodschappen. Ik vond het een lage streek. Dat is mijn punt.
Misschien was ze geweigerd omdat de vriendin een Indonesische Moslima is?
Waarschijnlijk ben ik de enige die zich aan onrechtmatige gebeurtenissen stoort, daarom gooien jullie vuil op me af. Verdere berichten plaatsen heeft voor me geen zin.
Ik heb NOOIT het winkelpersoneel als vuil behandeld. Wel ben ik achteraf gefrustreerd geraakt, maar niet tegen hun. Ik kan niet tegen een vreemde uitvallen. Als ik iemand om hulp vraag, dan doe ik het netjes en ik bedank voor hun hulp of hun poging om iets te vinden. Behalve het meisje paar weken geleden, niemand weigert om mee te zoeken naar een artikel of een collega vragen.
Wat ik bedoel over jonge mensen: die kennen soms de artikelen niet en zijn nog niet communicatief. Die moeten nog leren en ik begrijp het. Dat maakt verschil met oudere medewerkers die zich professioneler konden opstellen.
Ongeacht of ik (volgens jullie) onbeschoft was of niet, Jumbo hanteert de regels niet. Lees oorspronkelijke onderwerp op dit forum en andere klachten/onderwerpen.
Ik wil niet zeuren, maar hoeveel klanten dagelijks overkomt dit? In hoeveel filialen? Hoeveel geld besparen ze?
Volgende keer moet ik niet achteraf op een forum zeuren (dan ben IK de boeman),maar moet ik mezelf assertief opstellen en uitleg direct in de winkel vragen.
Misschien had ik inderdaad naar de medewerkster moeten toelopen, maar impulsief stelde ik een vraag. En het was niet door de winkel heen roepen als een viswijf. Hoe ver kan ik als 3de persoon in de rij van haar vandaan staan?? Wel moest ik het harder zeggen dan normaal, zodat de mevrouw achter de kassa me kon horen.
Het gaat me niet om het geld, maar om principes en regels. Misschien leef ik in een droomwereld, waar alles netjes is?
Laatste tijd worden steeds minder regels gehanteerd: mensen rijden door rood, parkeren asociaal (in de bocht), blokkeren toegang voor hulpdiensten en fietsers, mensen laten de drollen van hun honden op de stoep liggen, kinderspeeltuinen zijn bevuild door drollen en glasscherven, ik ben regelmatig (op mijn fiets met kind achterop) gevaarlijk afgesneden op auto's die niet willen wachten met naar rechts afslaan totdat ik voorbijfiets, bestuurders die voorrang afdwingen terwijl ik van recht afkom, medewerkers van Toezicht die de bonnen niet aan alle overtredende uitschrijven, heel vaak agressie, aso's, viswijven etc etc
Dus iedereen keurt het goed (ongeacht of ik beleefd of onbeschoft was) dat medewerkster log tegen ons dat er nog een kassa open was en daarom de vriendin geen gratis boodschappen kon krijgen? Ook al was andere kassa open (een medewerkster liep pas naar andere kassa), volgens het plaatje had ze recht op de boodschappen. Ik vond het een lage streek. Dat is mijn punt.
Misschien was ze geweigerd omdat de vriendin een Indonesische Moslima is?
Waarschijnlijk ben ik de enige die zich aan onrechtmatige gebeurtenissen stoort, daarom gooien jullie vuil op me af. Verdere berichten plaatsen heeft voor me geen zin.
Re: Jumbo super vaak duurder dan het prijskaartje aangeeft
Gelukkig, met onredelijke mensen valt niet te pratenVerdere berichten plaatsen heeft voor me geen zin.
Laatst gewijzigd door puma73 op 26 mar 2014 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Jumbo super vaak duurder dan het prijskaartje aangeeft
@ als, maak je aub niet zo druk joh, dit is toch echt niet de moeite
waard om je zo over op te moeten winden.
Als dit al zo'n groot probleem voor je is hoop ik dat je nooit voor
andere werkelijk grote problemen komt te staan.
Succes en sterkte
waard om je zo over op te moeten winden.
Als dit al zo'n groot probleem voor je is hoop ik dat je nooit voor
andere werkelijk grote problemen komt te staan.
Succes en sterkte
Laatst gewijzigd door Chocomelk op 26 mar 2014 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Jumbo super vaak duurder dan het prijskaartje aangeeft
Tjeetje, verkeer en geloof worden er ook al bijgehaald, nou ja, als heeft haar hart kunnen luchten.
Re: Jumbo super vaak duurder dan het prijskaartje aangeeft
Zo, ze is haar ei kwijt en kan weer rustig slapen.
-
- Berichten: 32332
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Jumbo super vaak duurder dan het prijskaartje aangeeft
En morgen weer vroeg op om naar slachtofferhulp te gaan.
Re: Jumbo super vaak duurder dan het prijskaartje aangeeft
Nooit meegemaakt bij geen enkele Jumbo.
Re: Jumbo super vaak duurder dan het prijskaartje aangeeft
Als je 2 van de 3 keer een slechte ervaring hebt dan ligt dat toch echt aan jezelf.als schreef:Ik had 2 keer (op 3 bezoeken) slechte ervaring in dit filiaal gehad.
Ik vermoed dat het meer te maken heeft met iemand die het nodig vond om de medewerkster op een onbeschofte manier te benaderen door hardop door de winkel te roepen.als schreef:Misschien was ze geweigerd omdat de vriendin een Indonesische Moslima is?
KIndermishandeling,ouderenmishandeling,dieren mishandeling etc zijn zaken die wat mij betreft meer aandacht verdienen dan hoe iemand in de supermarkt is.als schreef:Waarschijnlijk ben ik de enige die zich aan onrechtmatige gebeurtenissen stoort, daarom gooien jullie vuil op me af.
Maar nog steeds blijkt dat jij je maar als slachtoffer gedraagt voor iets wat je gewoon simpel kan voorkomen door op een normale manier met het winkelpersoneel om te gaan.
Ik heb weinig problemen als ik mijn boodschappen doe,zowel in de Jumbo of in ieder andere supermarkt,zelfs als er zaken zijn die wat minder zijn of zoiets als de 4de klant in de rij.
Het is allemaal een kwestie van wederzijds respect.
-
- Berichten: 32332
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Jumbo super vaak duurder dan het prijskaartje aangeeft
Mij lachen ze toe als ik kom en als ik ga.tenormin schreef:+1 (mij sleuren ze de winkel in, zo lief ben ik) Proest.witte angora schreef:En wat ook kan, gezien alle perikelen die je hebt in die winkel, is dat ze je liever kwijt zijn dan rijk. Ook dat komt voor namelijk. Sommige klanten zie je met alle plezier naar de concurrent vertrekken. Helaas hebben dergelijke klanten zelden door dat ze in feite persona non grata zijn.
Zowel bij de Jumbo, de Appie, de Deka, de Aldi, de Turkse supermarkt, de Hema (ok, dat is geen supermarkt) en eigenlijk wel de meeste winkels.
En als er al een keer een cassiere niet al te vrolijk is, dan open ik er geen topic over.
Re: Jumbo super vaak duurder dan het prijskaartje aangeeft
Ja zo wordt je nog eens miljoenair. De tijd die je kwijt bent kost veel meer.tenormin schreef:Ja, dat kan wel kloppen maar, ik ga wel naar de kassa en krijg het verschil terug. Vijf of 10 cent is geld, ik laat het niet liggen.Als prijsbewuste consument valt dit mij op! Zijn er nog meer mensen die dit zo ervaren?
Verder vind ik Jumbo best een prettige winkel