Beste TS,
Hetzelfde gebeurt bij Vodafone.
Ik heb mijn contract verlengt 29 mei 2014, mijn oude contract sim only vervalt pas in september 2014, maar ze hebben het contract met duurdere tarief gelijk in laten gaan, dus goedkope abo heeft maar 21 maanden gelopen en duurdere duurt 27 maanden.
Is de normaalste zaak van de wereld volgens Vodafone.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Trouwe klant opgelicht door Tele2
-
astridvdv70
-
kaaskop 43
Re: Trouwe klant opgelicht door Tele2
Speciaal een profiel aanmaken om Vodafone de grond in te boren en Tele2 te vrijwaren, lekker doorzichtigBeste TS,
Hetzelfde gebeurt bij Vodafone.
Ik heb mijn contract verlengt 29 mei 2014, mijn oude contract sim only vervalt pas in september 2014, maar ze hebben het contract met duurdere tarief gelijk in laten gaan, dus goedkope abo heeft maar 21 maanden gelopen en duurdere duurt 27 maanden.
Is de normaalste zaak van de wereld volgens Vodafone.
Re: Trouwe klant opgelicht door Tele2
Wat een volledige onzin weer en nog kwaadaardig ook. Mensen beginnen tegenwoordig véél te snel te roepen dat ze opgelicht zijn. Opvallend is dat het vaak lijkt alsof dit de lui zijn die iets voor niets verwachten of overhaast ingaan op een aanbieding zonder naar de voorwaarden te kijken.Robin1981 schreef: Ik kreeg onlangs een aanbieding van Tele2 om mijn contract te verlengen.
Dit lijkt mij niet de bedoeling en ook niet eerlijk tegenover je klant. Ik betaal nu 3 maanden te lang de hoge abonnementskosten terwijl mijn contract liep tot 10-04-2014! Ik vind dit onacceptabel want nu heeftTele2 mij eigenlijk een abonnement van 2 jaar en 3 maanden aangesmeerd!!!!! Dit is onacceptabel.
Ik eis dan ook van Tele2 dat het verschil 36 euro - 18 euro per maand x 3 maanden zsm terug krijg of dat de einddatum ook veranderd wordt naar 14-01-2016!
U heeft nu 3 maanden eerder de beschikking over een telefoon waar u anders met uw sim-only nog op had moeten wachten. Is dàt nou zo verschrikkelijk ingewikkeld?