LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ING : Waar blijft het plezier voor de klant ?

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
gilas

Re: ING : Waar blijft het plezier voor de klant ?

Ongelezen bericht door gilas »

e-chec schreef:dan kan iedereen aan de foto al zien wie de eigenaar van die pas is.
Denk je nou echt dat mensen daarop letten :lol:
Als er iemand langskomt en vraagt om de pas,zal deze 9 van de 10 keer meegeven worden zonder te checken.
De meeste kassa dames en heren letten daar echt niet op en dat is ook hun taak niet.
e-chec schreef:Een foto op een pinpas wordt door hen gezien als niet meer dan een spiegeltje of een kraaltje.
Het is ook niet meer dan dat en als het de bank teveel geld gaat kosten dan stoppen ze daar gewoon
mee.
GJvdZ schreef:Het feit dat je op bijna iedere straathoek cash uit de muur kunt halen (zowel in binnen- als buitenland)? Het feit dat je vrijwel overal op een veilige en makkelijke manier kunt betalen?

Lijken me toch prima voordelen van plezier dat je hebt van een bank.
Dat noem ik geen plezier maar gewoon 1 van de taken van de bank waar ik voor betaal.

eleven

Ongelezen bericht door eleven »

gilas schreef:
GJvdZ schreef:Het feit dat je op bijna iedere straathoek cash uit de muur kunt halen (zowel in binnen- als buitenland)? Het feit dat je vrijwel overal op een veilige en makkelijke manier kunt betalen?

Dat noem ik geen plezier maar gewoon 1 van de taken van de bank waar ik voor betaal.
Helemaal mee eens, maar tot nu heeft nog niemand het plezier onderbouwd, wat sommige wel hebben en begrijpen!
eleven schreef:
GJvdZ schreef:
eleven schreef:Sorry, maar ik heb nog geen bank meegemaakt, waar ik plezier van had.
Ik denk ook niet, dat dit de bedoeling van een bank is!
Het feit dat je op bijna iedere straathoek cash uit de muur kunt halen (zowel in binnen- als buitenland)? Het feit dat je vrijwel overal op een veilige en makkelijke manier kunt betalen?

Voor deze voordelen moet ik betalen en wat er zo plezierig is begrijp ik ff niet.

gilas

eleven schreef: Helemaal mee eens, maar tot nu heeft nog niemand het plezier onderbouwd, wat sommige wel hebben en begrijpen!
Ik ken wel banken die plezierig zijn.
Mijn slaapbank of zit bank of tuinbank,dat zijn plezierige banken maar geld banken vindt ik nou niet plezierig.
Ze zijn er om een dienst te verlenen en voor die diensten betaal ik ze.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Vroeger waren er geen banken, mensen kregen hun geld gewoon in een bruin zakje.

Ik heb nou niet het idee dat die mensen minder plezier hadden in het leven als de huidige generatie.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Goh, had er nog nooit van gehoord: een fotootje op de pinpas. Jammer dat ik dat niet wist, heb net een nieuwe pas toegestuurd gekregen. En dat voor een tientje, niet gek, dat fotootje erop laten zetten bedoel ik.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

e-chec schreef:Soms heb ik de behoefte om te mopperen op de wereld rond mij heen, andere keren beleef ik weer veel plezier. Zo ben ik blij met de keuzevrijheid, die Witte Angora en Eleven aangeven. Een foto op een pinpas wordt door hen gezien als niet meer dan een spiegeltje of een kraaltje.

Dat kan, maar ik heb de vrijheid om dat anders te zien. Die foto vind ik leuk en ik heb hem altijd bij me. Bovendien maakt de foto mijn pas heel herkenbaar, ook voor derden. Ik heb mijn pas nog nooit verloren of bij een kassa achtergelaten, maar mocht dat gebeuren dan kan iedereen aan de foto al zien wie de eigenaar van die pas is.

Dat vond ik een nuttige functie voor een pinpas met foto. Denkt u er anders over? Prima, even goede vrienden.

(NB Ik lees mijn bijdragen steeds goed na om spelfouten te verwijderen. Helaas, een spelfout in een nickname kan mij dan nog ontgaan. Sorry ruud_a)
Kennen al die mensen dan je kleindochter al vanaf toen ze zo klein was als op de foto? En die foto is overduidelijk niet van de eigenaar, kinderen in luiers hebben geen eigen betaalmiddelen.

tenormin

Kennen al die mensen dan je kleindochter al vanaf toen ze zo klein was als op de foto? En die foto is overduidelijk niet van de eigenaar, kinderen in luiers hebben geen eigen betaalmiddelen.
Ja, vroeg ik me ook af hoe men een grootvader kan herkennen aan foto kleindochter. Tenzij ze natuurlijk zo op opa lijkt als de bekende twee druppels water. Hoewel.... :wink:

e-chec

Ongelezen bericht door e-chec »

Hallo Tenormin en Sjohie,

Tenormin kende de pinpasfoto nog niet. Nu, ik heb hem al 8 jaar. Zoals ik in de derde regel van de topic-start heb verteld is de foto die van mijn kleindochter, schaterlachend voorop de fiets, en sta ik er zelf achter.

Op mijn oude pas komt mijn kleindochter tot het onderste knoopje van mijn polo. Artistiek gezien misschien jammer voor de foto dat ik zo duidelijk in beeld kom, maar het levert een pinpas met een heel herkenbare eigenaar, en een tot ieders tevredenheid totaal niet gelijkende kleindochter voor mij.

Ik had graag een kort berichtje van de ING ontvangen, bijvoorbeeld bij de start van Mijn.ING.nl. Zo in de trant van: Binnenkort sturen wij u een nieuwe pinpas toe. In geval u momenteel een pinpas met een persoonlijke foto bezit, plaatsen wij die foto zonder kosten op de nieuwe pas. Mocht u behoefte hebben aan een pas met een meer recente foto, dan kunt u die bestellen .........

Ik heb vandaag ontdekt dat ik die fotopas nog weer opnieuw kan bestellen. Dat ga ik zeker doen. Ik wil opnieuw een goed herkenbare pas en mijn twee kleindochters komen er ook op. Reken maar !

Wat ik dan doe met mijn pinpassen met oude foto's ? Die bewaar ik voortaan graag bij mijn kralen en spiegeltjes. :wink:

Groeten

e-chec

tenormin

En voor dat kleine geluk moest een topic worden geopend?
En wat is er dan mis met klein geluk, witte angora? Dat zijn wel de krenten in de pap. e-chec is trots op de kleinkinderen; is prima toch?

eleven

e-chec schreef:Opmerkelijk. Als forumbezoekers elkaar treiteren en tot op het bot beledigen, dan blijft dat staan.
Off topic of niet.

Tonen ze echter begrip voor elkaar en menselijke gevoelens, dan worden de berichten beslist verwijderd.
Off topic of niet.

Moderne levensbeschouwing. Hondskoud, Tros.
Inderdaad, als het een zo ingrijpend belevenis is, dat de foto op een pinpas niet meer relevant zijn, moet ik jou gelijk geven.
Boze ING! :lol:

e-chec

U bent sinds 13 oktober 2013 al 1355 keer grappig, eleven. Gefeliciteerd. U hebt beslist gelijk om voortdurend om uzelf te lachen.

Overigens, heb ik het nu mis dat het niet een ingrijpend belevenis is, maar een ingrijpende belevenis ? En dat de foto op een pinpas niet meer relevant zijn, maar niet meer relevant is ?

Ik zit er natuurlijk faliekant naast, eleven. Wilt u dat even bevestigen ?

tenormin

e-chec schreef:U bent sinds 13 oktober 2013 al 1355 keer grappig, eleven. Gefeliciteerd. U hebt beslist gelijk om voortdurend om uzelf te lachen.

Overigens, heb ik het nu mis dat het niet een ingrijpend belevenis is, maar een ingrijpende belevenis ? En dat de foto op een pinpas niet meer relevant zijn, maar niet meer relevant is ?

Ik zit er natuurlijk faliekant naast, eleven. Wilt u dat even bevestigen ?
Beste e-chec, eleven is een niet Nederlander (denk ik) die wel zijn best doet om Nederlands te schrijven. Dat is toch hooglijk te waarderen, toch?

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Maar zoals reeds gezegd, wellicht kun je 10 euri missen en vraag je een nieuwe aan. Had ING je kunnen informeren ? Mijn inziens wel als ING toch van plan was de klantengegevens door te kopen mag je toch ook wel terug zien.....toch ?
Laatst gewijzigd door Radar op 18 mar 2014 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: off topic

e-chec

Teun,

Ik heb gisteren op uw bijdrage niet gereageerd omdat er zoveel reacties kwamen, maar ik was het helemaal met u eens.

Dat geldt zeker ook voor wat u nu schrijft.

gilas

Teunbosseman schreef:Had ING je kunnen informeren ?
Staat gewoon op de website,als E-chec de ogen had gebruik i.p.v meteen te gaan klagen op een forum,kon zij allang een pas aanvragen met een foto.

eleven

gilas schreef:
Staat gewoon op de website,als E-chec de ogen had gebruik i.p.v meteen te gaan klagen op een forum,kon zij allang een pas aanvragen met een foto.
+1

Afbeelding

tenormin

eleven schreef:
gilas schreef:
+1

Afbeelding
Heb het gisteravond geprobeerd, met eigen foto maar kreeg toch iedere keer die vrolijke kat en al lijk ik er misschien op die wil ik niet. Dus het blijft een pasje zonder foto :cry:

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

e-chec schreef:Dag Eleven

Eigenlijk zijn uw argumenten, los van de tekstuele foutjes, heel begrijpelijk en daardoor herkenbaar. Over uw persoonlijkheid heb ik ondertussen via PB de nodige aanwijzingen gekregen. Maar helaas, ze wijzen allerlei verschillende richtingen uit.

De één geeft aan dat u naar zijn inschatting een Duitser bent. Zelf denk ik dat u een Engelsman bent. U gebruikt tenslotte de naam Eleven, en eerder hebt u de nickname’s Nevermind en Tennis gebruikt. Een ander heeft het weer over een Nederlander, dus ik snap er niets van.

Ik heb geen idee. Ik houd het er toch op dat u een Engelsman bent, die vrij grote problemen heeft met die lastige Nederlandse taal. Maar u geeft tenormin heel nuttige informatie over hoe zij een pinpas moet bestellen. Dat vind ik bijzonder jofel van u, tenormin. Ik moedig u daarom graag aan om door te blijven gaan met het proberen. Mensen met echte kennis van de Nederlandse taal bewonderen u zeer.

Graag wil ik ook nog even reageren op gilas. Gisteren heb ik al gemeld dat zijn argumentatie ongeëvenaard en dus voor een eenvoudige forumbezoeker volstrekt overtuigend is.

Dat is sindsdien niet veranderd, integendeel, ik ben steeds meer overtuigd.
waarom vind ik toch, dat er een wat dubieus toontje in uw teksten zit?
poeslief zou ik het willen noemen.

tenormin

ruud_a schreef:
waarom vind ik toch, dat er een wat dubieus toontje in uw teksten zit?
poeslief zou ik het willen noemen.
Dat is dus tegenwoordig, beste ruud_a, kennelijk een tendens van deze tijd. Uw statement 'poeslief' wil ik vertalen in "een begrijpend iemand" dus niet zoals tegenwoordig het al 'gelijk een toon aanslaat' met een in de grond trappend antwoord. Ja, dat is inderdaad weer iets waar men aan moet wennen, hé? Gewoon, zonder iemand af te branden een antwoord geven. Normaal doet u dit toch ook? Of word ook u meegezogen in de heersende kop boven het maaiveld methode? Als u niet zo bent, doe er dan niet aan mee. Veel plezieriger, met wat respect. Kost niets, is wel plezieriger. Voeg hier onmiddellijk aan toe dat ik er ook aan bijdraag, maar dat ligt aan het Topic.

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

gilas schreef:

Euuhh......meteen gaan klagen is nogal overdreven.

Ff resume.

Rond 2006 aanbod Postbank voor pinpas met foto.
Enkele jaren later, zeg 2009, schrokt ING de Postbank op met bijbehorende nieuwe passen.
Juni 2014 afwachten nieuwe pas
Pas komt met nieuwe datum 2019maar nog steeds geen nieuwe foto.

Soms, heel soms hebben mensen nog bepaalde verwachtingen. In deze dus mis verwacht. Tis nu niet echt een klaagzang wat TS neerpent.
Laatst gewijzigd door Radar op 18 mar 2014 11:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: off topic

Gesloten