kan vanaf afgelopen zaterdag geen gebruik meer maken van digitale tv, foutmelding E52, geprobeerd het op te lossen, kabels controleren, postcodecheck en telef. en via internetdiverse keren geprobeerd te contacten. Helaas overbezette lijnen, standaardantwoorden waar niemand iets mee kan. Op je klacht krijg je standaardantwoorden en als klant wordt je niet serieus genomen. Wellicht ook iets voor AFM.
Wel kun je altijd terecht als je diensten af wil nemen. Schandalig
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo onbehoorlijke gedrag en afhandeling klacht
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 25 mar 2014 21:19
Re: Ziggo onbehoorlijke gedrag en afhandeling klacht
Heb je ook Internet / Telefonie ? Zo ja , zijn die ook dood ?
Heb je nog wel analoge TV ?
Heb je nog wel analoge TV ?
Re: Ziggo onbehoorlijke gedrag en afhandeling klacht
Probeer het hier en stuur Alex een PB.Combijack1 schreef:kan vanaf afgelopen zaterdag geen gebruik meer maken van digitale tv, foutmelding E52, geprobeerd het op te lossen, kabels controleren, postcodecheck en telef. en via internetdiverse keren geprobeerd te contacten. Helaas overbezette lijnen, standaardantwoorden waar niemand iets mee kan. Op je klacht krijg je standaardantwoorden en als klant wordt je niet serieus genomen. Wellicht ook iets voor AFM.
Wel kun je altijd terecht als je diensten af wil nemen. Schandalig
https://forum.www.trosradar.nl/memberli ... e&u=139254
Re: Ziggo onbehoorlijke gedrag en afhandeling klacht
@ combijack1
**offtopic***
Ohja, als je een Cisco hebt even herinstalleren, ook gedaan en probleem opgelost.
Aardig juffie aan de lijn hielp mij er binnen een paar minuten doorheen terwijl ik zelf al mijn huisraad al ondersteboven had gegooid
Ze prijste mij de hemel in dat ik mijn huisraad al nagelopen was maar bleek een oude storing te zijn die bij sommige mensen nog wel eens de kop op wil steken.
Maar alleen bij de Cisco want mijn Humax had nergens last van
**offtopic***
Ohja, als je een Cisco hebt even herinstalleren, ook gedaan en probleem opgelost.
Aardig juffie aan de lijn hielp mij er binnen een paar minuten doorheen terwijl ik zelf al mijn huisraad al ondersteboven had gegooid
Ze prijste mij de hemel in dat ik mijn huisraad al nagelopen was maar bleek een oude storing te zijn die bij sommige mensen nog wel eens de kop op wil steken.
Maar alleen bij de Cisco want mijn Humax had nergens last van