LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo onbehoorlijke gedrag en afhandeling klacht

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Combijack1
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mar 2014 21:19

Re: Ziggo onbehoorlijke gedrag en afhandeling klacht

Ongelezen bericht door Combijack1 »

kan vanaf afgelopen zaterdag geen gebruik meer maken van digitale tv, foutmelding E52, geprobeerd het op te lossen, kabels controleren, postcodecheck en telef. en via internetdiverse keren geprobeerd te contacten. Helaas overbezette lijnen, standaardantwoorden waar niemand iets mee kan. Op je klacht krijg je standaardantwoorden en als klant wordt je niet serieus genomen. Wellicht ook iets voor AFM.
Wel kun je altijd terecht als je diensten af wil nemen. Schandalig

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo onbehoorlijke gedrag en afhandeling klacht

Ongelezen bericht door bprosman »

Heb je ook Internet / Telefonie ? Zo ja , zijn die ook dood ?
Heb je nog wel analoge TV ?

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Ziggo onbehoorlijke gedrag en afhandeling klacht

Ongelezen bericht door eleven »

Combijack1 schreef:kan vanaf afgelopen zaterdag geen gebruik meer maken van digitale tv, foutmelding E52, geprobeerd het op te lossen, kabels controleren, postcodecheck en telef. en via internetdiverse keren geprobeerd te contacten. Helaas overbezette lijnen, standaardantwoorden waar niemand iets mee kan. Op je klacht krijg je standaardantwoorden en als klant wordt je niet serieus genomen. Wellicht ook iets voor AFM.
Wel kun je altijd terecht als je diensten af wil nemen. Schandalig
Probeer het hier en stuur Alex een PB.

https://forum.www.trosradar.nl/memberli ... e&u=139254

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Ziggo onbehoorlijke gedrag en afhandeling klacht

Ongelezen bericht door Wubo »

@ combijack1

**offtopic***

Ohja, als je een Cisco hebt even herinstalleren, ook gedaan en probleem opgelost.

Aardig juffie aan de lijn hielp mij er binnen een paar minuten doorheen terwijl ik zelf al mijn huisraad al ondersteboven had gegooid :P

Ze prijste mij de hemel in dat ik mijn huisraad al nagelopen was maar bleek een oude storing te zijn die bij sommige mensen nog wel eens de kop op wil steken.
Maar alleen bij de Cisco want mijn Humax had nergens last van

Gesloten