LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone oplichtingspraktijken

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
prem

Re: Vodafone oplichtingspraktijken

Ongelezen bericht door prem »

ruud_a schreef:
neumw00 schreef:Wij hebben hier te maken met een 'Vodafone freak' of juist een 'bijzondere rozemarijntje' (de naam zegt het al), :D . Op jouw verzoek zal ik in de toekomst de zogenaamde 'www.vodafone.nl' raadplegen. Dan zal ik niet zo 'dom' wezen dat ik niet ben. Hoe slim jij ook klinkt is, uit je stuk tekst, uit te maken dat dit laatste niet het geval is. Maar goed, dat vodafone gelijk heeft moet nog blijken. En dat het bedrag hoger wordt moet niet jouw probleem zijn. Betalen ken ik wel! Laat dat duidelijk zijn.
nu nog een cursus nederlands.
:mrgreen: :lol:

Har06

Re: Vodafone oplichtingspraktijken

Ongelezen bericht door Har06 »

prem schreef:
ruud_a schreef:
neumw00 schreef:Wij hebben hier te maken met een 'Vodafone freak' of juist een 'bijzondere rozemarijntje' (de naam zegt het al), :D . Op jouw verzoek zal ik in de toekomst de zogenaamde 'www.vodafone.nl' raadplegen. Dan zal ik niet zo 'dom' wezen dat ik niet ben. Hoe slim jij ook klinkt is, uit je stuk tekst, uit te maken dat dit laatste niet het geval is. Maar goed, dat vodafone gelijk heeft moet nog blijken. En dat het bedrag hoger wordt moet niet jouw probleem zijn. Betalen ken ik wel! Laat dat duidelijk zijn.
nu nog een cursus nederlands.
:mrgreen: :lol:
zei ene Prem,
:mrgreen: wie klaagt Vodafone aan ??

Gesloten