sadfly schreef:Aha, meer upload. dat is altijd fijn.
En ook nog een nieuwe modem, kan niet op!
Dat zou minder zijn, heb hier een prima MODEM zonder wifi. en dat werkt perfect.
<Met zo een router ding waar wifi op zit die je dan weer in bridge moet laten zetten weet ik het zo net niet.
18MB upload tis wat als je glasvezel hebt
Tsja, ik kan voor de prijs van mijn 150/180 mbit Ziggo abonnement, dan weer geen enkele glasvezel aanbieder vinden die hetzelfde biedt. 200 mbit kan weer wel via bijvoorbeeld Tweak, maar dat is meteen 25 euro/maand meer.
Mensen die glasvezel hebben denken dat het overal verkrijgbaar is.
Helaas een heel groot deel heeft nog geen glasvezel en het is ook niet beschikbaar.
nee 18Mbit upload is lekker, maar pakket is net even te duur.
Ik weet trouwens niet waar dat gerucht vandaan komt dat je als je een eigen router wil je het Ziggo modem in "Bridge" moet zetten want dat hoeft helemaal niet.
bprosman schreef:Ik weet trouwens niet waar dat gerucht vandaan komt dat je als je een eigen router wil je het Ziggo modem in "Bridge" moet zetten want dat hoeft helemaal niet.
bprosman schreef:@Eleven, dat legt nog steeds het WAAROM niet uit.
Zonder werkt het namelijk ook prima maar ik gebruik dan ook geen "Problem applications".
Ik had het stappenplan ook alleen gelinkt, dat mensen die het niet willen geloven kunnen zien, dat het niet nodig is, als ze de stappen volgen.
Ah vandaar, snapte het ook al niet Alhoewel een router in de DMZ zetten aardig "bridgen" is. Voordeel van 2 routers achter elkaar is dat een portscan je 2e router niet plat kan leggen en je "Intranet" blijft draaien.