LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gestolen aanhanger gaat naar andere eigenaar????

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
eleven

Re: Gestolen aanhanger gaat naar andere eigenaar????

Ongelezen bericht door eleven »

TS zegt in zijn topic dat hij foto's heeft.
wat daarop staat weet ik ook niet, want die heb ik niet gezien.
En daarmee heeft hij de rechter niet kunnen overtuigen, dat hij de eigenaar was.
Ook geen chassisnummer wat iemand anders heeft vermeld, heeft evenmin een bewijs.
Dus het was mooi, als alles zo makkelijk als je het hier schrijft was, dan hoefden de rechter veel minder zaken te bewerken.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Als ik een foto maak waarbij de aanhanger op mijn terrein staat, of achter mijn auto hangt is het misschien geen bewijs maar het is ook niet een "willkeurige" aanhanger.

eleven

bprosman schreef:Als ik een foto maak waarbij de aanhanger op mijn terrein staat, of achter mijn auto hangt is het misschien geen bewijs maar het is ook niet een "willkeurige" aanhanger.
En hoeveel aanhangers van dit merk zijn er in omloop en dan wil jij aantonen, dat deze van jou is.
Ook kan een aanhanger achter een auto hangen, is deze misschien zelf gestolen, zegt het niets uit over een eigendom.

Heb vorige week nog een aanhanger van iemand geleend en er is zelf een foto van de werkzaamheden, maar hij is niet mijn eigendom :wink:

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Heb vorige week nog een aanhanger van iemand geleend en er is zelf een foto van de werkzaamheden, maar hij is niet mijn eigendom
Nee maar die durf je ook niet als zodanig bij de rechter te claimen.

eleven

bprosman schreef:
Heb vorige week nog een aanhanger van iemand geleend en er is zelf een foto van de werkzaamheden, maar hij is niet mijn eigendom
Nee maar die durf je ook niet als zodanig bij de rechter te claimen.
Heb toch en foto, net zoals jij.
bprosman schreef:Als ik een foto maak waarbij de aanhanger op mijn terrein staat, of achter mijn auto hangt is het misschien geen bewijs maar het is ook niet een "willkeurige" aanhanger.

Gesloten