Kom uit je stoel

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
elende
Berichten: 82
Lid geworden op: 09 okt 2003 18:47

Re: Kom uit je stoel

Ongelezen bericht door elende »

Wellicht dat we met zn allen Pay-back (pay-back leden zeker), eens extra moeten benaderen om nog harder actie te voeren o.a. via mailtjes (van gedupeerden) de politiek, en overige organisaties. We betalen niet voor niets onze donatiegelden.

Dit is m.i. de manier om druk uit te oefenen naar DEXIA enz. toe.

Gebeurt dit allemaal niet ,dan kunnen we naar onze centen (Euro's) fluiten !!!!!!!!!!!!!!!!.

elende
Berichten: 82
Lid geworden op: 09 okt 2003 18:47

Re: Kom uit je stoel

Ongelezen bericht door elende »

Beste Mirjam,
er is maar een manier om er tegen te vechten ,en dat is strijden , strijden en nog eens te strijden Namelijk: 1) via Pay-back en 2) Via een advocaat of een juridisch adviseur uit jouw regio.

Het is misschien hard gezegd maar je red het anders GEWOON NIET. En absoluut niets betalen want dan ben je helemaal je geld kwijt. Laat je ook niet intimideren. Wees ook niet bang en maakt dit gewoon wereldkundig. Heus wij allen zitten in hetzelfde schuitje. :twisted: :twisted:

Sterkte :P :P :P :P :P

Groet,
El

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: Kom uit je stoel

Ongelezen bericht door Karel »

Om een email naar de leden van de 2e Kamer te versturen gaat heel makkelijk via de site van dhr. Blok.

http://home.hccnet.nl/l.blok

Onder 'E-mail aan 2e Kamerleden' kunt u een email file downloaden waarin alle emailadressen van 2e Kamerleden staan en deze practische gelijk verzenden met bestaande berichten of uw eigen bericht.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Kom uit je stoel

Ongelezen bericht door croosjes »

allemaal,precies zoals ik dacht het zijn weer de gedachte van de gedupeerde die het doen,jammer dat ik het zeg,maar hier blijft het bij.Gedupeerde neem nou die beslissing en meld u aan in het belsysteem van de vereniging SCHADELOOSSTELLING want het kost u niets het overschakelen (het vaste netwerk)en met één telefoontje is het weer ongedaan gemaakt(wat de vereniging schadeloosstelling natuurlijk wel weet) uit deze betaling van uw telefoon rekening wat u normaal kwijt bent en waar de vereniging inkomsten uit krijg in dit belsysteem hieruit worden de advocaten betaald en PAYBACK krijgt een maandelijks inleg.En wat ook belangerijk is dat u een goedkope telefoon rekening krijgt.Conclusie zelfs drie vliegen in één klap en het kost u niets,want laten we eerlijk zijn we praten te veel en doen niets.vrgr.andre de croos(schadeloosstelling)

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Kom uit je stoel

Ongelezen bericht door Willems »

DE MACHT HEEFT GESTOLEN EN PROBEERT ONDERUIT TE KOMEN.
WAAROM NU INEENS ZOVEEL TWIJFELS BIJ DE GEDUPEERDEN?
Blijft bij de wortels van het geval:
Zij hebben geknoeid in de boekhoudingen en bedrijfsresultaten met als gevolg ondergang van de beurs. Om zich nu te redden uit de financiele put hebben zij een wisseltruc bedacht de WVd.,die nergens op rust. Met aandelenpaketten in eigen kluis gerommeld en doen alsof bij Euronext gekocht of verkocht per kilo of bundels of per bunkers, hetgeen niet weerlegd kan worden. Hun brutaliteit is nu: Jullie zakken zijn leeggeroofd kom het dan terughalen, jullie hebben de macht noch de middelen hiervoor EN JULLIE DURVEN NIETS.
Hier eindigt autoritaire macht en het begin van simpele revolutionnaire democratie Een minister die duidelijk steelt van het volk moet hangen,
Een Bank is voor het volk en niet het volk voor een Bank. Indien een bank steelt moet de rode haan zijn werk doen!
Met de winst van het geknoei in de boekhoudingen hadden zij champagne en caviaar gegeten en nu dat er een grote financiele gat IS, moet een specifieke groepje ervoor opdraaien. Indien het gerecht lam is, moet het volk zelf door eigen tribunaal zichzelf verdedigen!
De enigste oplossing is: zij hadden geknoeid, zij moeten ervoor opdraaien EN WIJ WILLEN GEWOON ONS GELD TERUG. DAT IS DE OPLOSSING NIETS ANDERS! Samen naar EUROPEES GERECHTSHOF is ook een beschaafde oplossing anders met coctails!

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Kom uit je stoel

Ongelezen bericht door Pieter »

EL,

Ik zou zeggen dien een voorstel in met de tekst naar [email protected]

Indien bestuur accoord gaat met het voorstel is de technische kant een peulen schilletje. en verschijnt hij op de PB website.

PB is van leden, voor leden en DOOR leden.

Mvg Pieter

mirjamcl
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 feb 2004 13:26

Re: Kom uit je stoel

Ongelezen bericht door mirjamcl »

:?: Iedereen heeft het steeds over niet meer betalen maar ik zit met de overwaarde hypotheek waar ik nu ineens de rente over moet betalen
Kan die zomaar gestopt worden? Zo ja , daar merkt Dexia dan toch niets van? Of halen die hier ook nog steeds geld uit?
Wij snappen er nu niets meer van hoe het werkt. Wie wel?
Mirjam

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: Kom uit je stoel

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Mirjamcl,

Hallo Mirjam,
Het is ook best wel zeer gecompliceerd allemaal.Vooral omdat iedereen wel een andere constructie aangeboden gekregen heeft.
Mijn vraag is:Hoe zit dat met jullie overwaarde hypotheek?Hoezo moet je nu ineens rente betalen?//
Hebben jullie dan tot op heden geen hypotheekrente hoeven betalen?
Wat voor constructie heb je dan precies en hoe is e.e.a. geregeld?//
Meld me dat als je wil via email en ik probeer het uit te zoeken.

Met vriendelijke groet
\
Rob Adank / Breda
06-53832709
email: [email protected].
(ik ben een van de vele gedupeerden van SpaarSelect/Labouchere/Dexia.).

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Kom uit je stoel

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Croosje waar heb je het over? Goedkope telefoonrekening enz. ????

mali
Berichten: 230
Lid geworden op: 09 feb 2004 10:29

Re: Kom uit je stoel

Ongelezen bericht door mali »

Piet,

Is er al meer bekend over die uitspraak over Triple effect? Wat heeft de RB overwogen? Wat was de verdediging en is er iets gezegd over of er spake is van huurkoop?

elende
Berichten: 82
Lid geworden op: 09 okt 2003 18:47

Re: Kom uit je stoel

Ongelezen bericht door elende »

Beste Piet,

Als Pay-back het Forum leest, dan heeft ze ook mijn proza incluis mijn ongenoegen kunnen lezen.

Wellicht dat PB (mijn idee om diverse mailtjes te sturen, naar zowel interne als externe belangenorganisatie) het e.e.a. uit mijn proza zou kunnen filteren, en vervolgens de bereidheid vindt om deze op een proffesionele wijze, laten we zeggen protest cq een ongenoegen mail in diverse talen op te stellen????

Ik ben er beslist van ovetuigd dat anderen .....(dus ook in het buitenland) hierdoor nieuwsgierig worden gemaakt.

Volgens mij wordt tevens de binnenlandse politiek, hiermee min of meer in velegenheid gebracht.
Ik zie dit als een actor naar de politiek toe (dus via een erkende belangenorganisatie als BP.

Groetend,
El

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Kom uit je stoel

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Ton, ik heb net de Elsevier gezien en je hebt GEEN dikke kop hoor.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Kom uit je stoel

Ongelezen bericht door croosjes »

janneke52,lees de topic van vereniging schadeloosstelling maar daar vind je het antwoord.vrgr.andre de croos(vereniging schadeloossting)

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: Kom uit je stoel

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Croosjes,

Zou je eens kunnen aangeven wat voor Vereniging je eigenlijk vertegenwoordigd.
Waar kan ik daar iets over vinden???/////

Met vriendelijke groet,

Rob Adank / Breda
06-53832709
email: [email protected]

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: Kom uit je stoel

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Als je wil ik zoek de namen van SpaarSelect'ers(SpaarSelect 'adviseurs").
Stuur per email naam en adresgegevens van jouw SpaarSelect'er
Ik steun Dhr.Silvertand en wil hem namen en adresgegevens aanleveren.
Via Topic Certificaat AEX Plus Effect en andere topics heb ik al een aardige lijst binnen een dag.
Uiteraard alles vertrouwelijk en tot steun aan alle gedupeerden in deze zwendel zaak.

Met vriendelijke groet ,

Rob Adank
06-53832709
email: [email protected]

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Kom uit je stoel

Ongelezen bericht door aert0001 »

Een advocaat wat kost dat?
Zelf voor een advocaat gaan kan vrij kostbaar worden, Dexia is van plan het gehele gerechtstraject te doorlopen.

Veel makkelijker is het om groepen te formeren, groepen met dezelfde problematiek, b.v. Zorgplicht, Eegalease, de kosten kunnen gedeeld worden door de leden v.d. groep en de vraagstelling die bij de groep hoort is eenduidig.

Wij “de groep”eegalease Nrd. Brabant zijn voor een relatief laag bedrag onder de pannen, momenteel lopen de kosten nog steeds terug maar voor minder dan 500 euro ga je een stuk fijner met deze rotzooi om. Aanmelden kan nog, wacht echter niet te lang,

Groetjes Ton

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Kom uit je stoel

Ongelezen bericht door croosjes »

robadank,ik vertegenwoordig een de vereniging schadeloosstelling die de belangen behartigd van de gedupeerde doormiddel inkomsten te werven via sponsors voor de advocaten om zo doende het rechtsproces in gang te zetten.De rest kan u lezen op de topic verening schadeloosstelling""Overschakeling naar de sponsor kost niets en de advocaatkosten zijn ook gratis in groepsverband""Het enigste wat wij vragen is doorzettingvermogen.vrgr.andre de croos(vereniging schadeloosstelling)

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: Kom uit je stoel

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Bedankt Croosjes,

Ik je topic eens bezoeken en lezen.

Met vriendelijke groet,

Rob Adank / Breda

yvonne s
Berichten: 122
Lid geworden op: 05 feb 2004 19:54

Re: Kom uit je stoel

Ongelezen bericht door yvonne s »

Hallo Ton,

hoe gaat het als je de eerste ronde wint en Dexia gaat dan in beroep tegen het vonnis ,blijven de kosten dan hetzelfde of worden die dan ook steeds hoger?
Ik heb je email ontvangen en reageer hier z.sm.op.

groetjes yvonne s

yvonne s
Berichten: 122
Lid geworden op: 05 feb 2004 19:54

Re: Kom uit je stoel

Ongelezen bericht door yvonne s »

up

Gesloten