Re: Slechte garantie afhandeling Wehkamp
Geplaatst: 22 mei 2014 19:27
Je zou het nog over een andere boeg kunnen gooien.
Als er op je factuur ook sprake is van 1 aangekocht produkt, namelijk de boxspring combinatie van 260 euro (en dus niet apart een bodem van 110 euro en een matras van 150 euro) dan verandert de situatie.
In dat geval is namelijk de boxspringcombinatie ter waarde van 260 euro kapot gegaan. Of dat nou komt door gebroken pootjes, een versleten matras of een doorgezakte bodem, Wehkamp moet zorgen voor herstel of vergoeding van je combinatie.
Aangezien Wehkamp aangeeft je combinatie niet te kunnen herstellen omdat ze het defecte onderdeel, het matras, niet kunnen vervangen of repareren heb je volgens hun voorwaarden recht op geld terug.
En dat is dus het volledige aankoopbedrag van het product, namelijk 260 euro.
Dan mogen ze natuurlijk ook je bedbodem weer mee nemen als ze dat willen. Als je dat niet wil is een vergoeding van 150 euro voor het matras alleszins redelijk.
Als er op je factuur ook sprake is van 1 aangekocht produkt, namelijk de boxspring combinatie van 260 euro (en dus niet apart een bodem van 110 euro en een matras van 150 euro) dan verandert de situatie.
In dat geval is namelijk de boxspringcombinatie ter waarde van 260 euro kapot gegaan. Of dat nou komt door gebroken pootjes, een versleten matras of een doorgezakte bodem, Wehkamp moet zorgen voor herstel of vergoeding van je combinatie.
Aangezien Wehkamp aangeeft je combinatie niet te kunnen herstellen omdat ze het defecte onderdeel, het matras, niet kunnen vervangen of repareren heb je volgens hun voorwaarden recht op geld terug.
En dat is dus het volledige aankoopbedrag van het product, namelijk 260 euro.
Dan mogen ze natuurlijk ook je bedbodem weer mee nemen als ze dat willen. Als je dat niet wil is een vergoeding van 150 euro voor het matras alleszins redelijk.