Re: DELL is PERFECT
Geplaatst: 02 mar 2004 14:09
Ik wacht nu al vanaf 16/2 op een dell die ik op 3/2 heb besteld via het internet.
Ik heb gevraagd of de levering op mijn werk adres kan geschieden want voor levering thuis moest ik van 8.30 tot 17.30 thuis zijn maar het kon ook zijn dat ze de volgende dag kwamen. voor iemand die werkt een bijna onmogelijk zaak. Dit verzoek tot wijziging in adres is schijnbaar een groot probleem, mijn order wordt steeds thuis afgeleverd ondanks er inhun systeem iets anders staat.
Een dell verkoper meld dat hij mij niet kan helpen. Bij "customer Care", moet volgens mij zijn Customer SCARE, is volgens hun systeem alles OK en ben ik de gek.
De machine kan dan nog zo goed zijn als ik hem krijg, voor mij nooit meer een dell alleen al vanwege zeze service.
Ps.Het leuke is dat ze wel al het hele bedrag van mn creditcard hebben afgeschrevennog voor ik ooit eens wat heb ontvangen.
Ik heb gevraagd of de levering op mijn werk adres kan geschieden want voor levering thuis moest ik van 8.30 tot 17.30 thuis zijn maar het kon ook zijn dat ze de volgende dag kwamen. voor iemand die werkt een bijna onmogelijk zaak. Dit verzoek tot wijziging in adres is schijnbaar een groot probleem, mijn order wordt steeds thuis afgeleverd ondanks er inhun systeem iets anders staat.
Een dell verkoper meld dat hij mij niet kan helpen. Bij "customer Care", moet volgens mij zijn Customer SCARE, is volgens hun systeem alles OK en ben ik de gek.
De machine kan dan nog zo goed zijn als ik hem krijg, voor mij nooit meer een dell alleen al vanwege zeze service.
Ps.Het leuke is dat ze wel al het hele bedrag van mn creditcard hebben afgeschrevennog voor ik ooit eens wat heb ontvangen.