LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] micromaxx notebook AH

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Frankie [[email protected]]

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door Frankie [[email protected]] »

Het valt mij op dat niemand het heeft over het ontbreken van 2 programma's te weten: Cyberlink Mediashow Cyberlink VideoLive Mail 4 Ben ik de enige die deze programma's niet heeft? Ik heb hier de helpdesk van Micrmaxx over gebeld en kreeg als antwoord dat dit een zetfout was en dat zij deze programma's niet hebben. Ik krijg wel de accu opgestuurd. Graag reactie! Frank

Mat

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door Mat »

Ik had problemen met het moederbord (startte niet op) Na enkele malen contact te hebben gehad ben ik na een afspraak naar medion in Panningen gegaan. Hier nieuw notebook en extra accu en irda converter gekregen (zonder te vragen) kortom na een moeilijke aanloop is alles perfect opgelost.

Gast

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door Gast »

aan allemaal. koop nooit ,maar dan ook nooit, een laptop bij aldi of albert heijn!! ik durf de stelling aan,omdat een kennis van mij bij getronics werkt. die repareren per jaar duizenden laptops(ik overdrijf niet) uiteraard niet alleen van de aldi of albert heijn. reden? een laptop is veel gevoeliger als een desktop pc ! alleen al de koeling is soms problematisch om over de accu maar te zwijgen. ik heb pas een nieuwe laptop een acer aspire 1703sm_2.6 ,deze heb ik gekocht bij de vakman, en niet via het verlokkelijke aanbod van aldi ,lidl of albert heijn . ik heb direct de garantie uitgebreid naar 3 jaar,bedenk als u werkelijk problemen krijgt na bv 1 of 1 1/2 jaar, dat u duidelijk aan moet tonen dat het aan de laptop ligt en niet aan u!!(denk daarbij aan vallen en stoten) ik weet van de kennis dat daar de meeste garantie op afhaakt. zeker bij aldi albert heijn etc. u bent bij deze gewaarschuwd!

Gast

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door Gast »

sabje 1981 zie mijn commentaar onderaan! gr pechvogel

nienkedw

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door nienkedw »

Ik ben net bij de AH geweest en dat meisje van de klantenservice wist niets van de vergoeding van een tas. Als het goed is bellen ze me terug. Ik wacht af. Van micromaxx krijg ik alles wat er mist alsnog toegestuurd. Reactie op bovenstaand bericht: ik heb ook veel goede berichten gehoord over AH/Aldi. Dell word verkocht in de "echte"winkels. Daar hoor je ook alleen maar negatieve verhalen over.

Gast

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door Gast »

aan allemaal , het is u nog steeds niet duidelijk wat ik bedoel. ik zal iets meer van de sluier oplichten. ik zelf heb een computer bedrijfje gehad. even kort door de bocht, een laptop is bij een defect 1e altijd langer buiten gebruik(2-6 weken ligt aan merk) 2e garantie is altijd moeilijker dan desktop. 3e door de structuur (intern) van de laptop is deze vwb risico analyse een veel groter risico als een desktop. oa diefstal (per jaar duizenden) vallen, stoten .sluiting doordat onderdelen dicht op elkaar zitten(dit is inherent aan de laptop/nootebook,en last but not least de koeling! werk nooit met een laptop nog in zijn laptop tas! wat betekent dit nu in mijn eerder commentaar naar aldi albertheijn toe? wel deze behoeven kwalitatief niet minder te zijn als een acer/asus compac of hp om maar wat te noemen,het ligt eraan hoe lang u de laptop /nootebook kunt missen!! immers u krijgt geen vervanging,ziet u het al voor u om sávonds 8 uur laptop doet het niet ,u moet na de vergadering etc etc. wat ik wil zeggen is koop in ieder geval een laptop/nootebook bij de handelaar/vakman op de hoek (bij u in de buurt,geen 9-5 zaak, zg dozenschuivers ) die zal zeker als u zonder laptop zit iets regelen!! vrgr pechvogel

kobus [[email protected]]

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door kobus [[email protected]] »

nienkedw, laat je niet afscheepen AH geeft maar 25 euro voor een tas, echter waar koop je een tas voor 25 euro. Blijf ook vragen naar de ontbrekende software. Verder voldoet de nootbook prima, alleen nog steeds niets ontvangen van MEDION, moet blijkbaar ook maar naar Paddingen

hankypanky

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door hankypanky »

Ook ik heb een notebook bij AH gekocht. Een prima notebook voor een prima prijs. Gehoord bij Radar van de tekortkomingen. Contact opgenomen met AH en 25 euro terug gehad. Contact opgenomen met MicroMax. Een gesprek van 2 minunten (geen wachttijd) waarin ik te horen kreeg dat ik een extra accu zou krijgen en een USB infrarood poort. Alles geweldig geregeld. Ik ben zeer tevreden over deze afhandeing. Ik moet de accu nog wel ontvangen, maar daar heb ik het volste vertrouwen in. Henk

nienkedw [[email protected]]

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door nienkedw [[email protected]] »

Daar heb je gelijk in Kobus. Ik heb een goede laptop tas gekocht. Die was 50 euro. En dan is dit lang niet de duurste tas. Bij mij werd ook alles netjes afgehandeld. Moet de spullen nog wel ontvangen. Die programma's die net genoemd werden, heb ik er volgens mij ook niet opzitten. Ik heb even vlug gekeken. Kon ze zo 123 niet vinden.

tvdenden [[email protected]]

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door tvdenden [[email protected]] »

Ook ik heb ondervonden dat een aantal specifacties niet op het notebook aanwezig waren. Ik ben vervolgens terug gegaan naar het AH filiaal waar ik mijn laptop gekocht had en kreeg het telefoonnummer van MicroMaxx mee. Ik heb hier vervolgens naar toe gebeld en werd snel een goed geholpen. Mij werd verteld dat het type 6600 mA accu niet leverbaar was voor dit type notebook en dat ik een extra accu van 4400 mA gratis kon krijgen. Deze waren echter niet op voorraad waardoor het 2-3 weken kon duren voordat ik hem thuis gestuurd zou krijgen. Ook krijg ik een USB infraroodpoort toegestuurd. Over de seriele poort ben ik niet begonnen, doordat ik deze toch niet gebruik maar zou waarschijnlijk deze ook hebben gekregen. Ik vind toch , ondanks dat AH een paar foutjes heeft gemaakt op de flyer en er vermeld stond dat druk- en zetfouten voorbehouden waren, de leverancier een hele goede service biedt door deze ontbrekende zaken zonder problemen toe te sturen. Een service waar menig computerzaak wat van kan leren. Ik vind dus de negatieve uitingen hierdoor niet helemaal terecht, want het wordt in bijna alle gevallen prima opgelost.

Mat

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door Mat »

Je kunt pech hebben in het leven en geluk. De micromaxx is een prima notebook voor een prima prijs en de problemen mbt de vermeldingen in de folder zijn prima opgelost. Ook dankzij AH natuurlijk.(op een gegeven moment is het goed) Je kunt ook het onderste uit de kan willen hebben. Ze hadden ook kunnen zeggen sorry, drukfout. Ik weet niet of ze bij een "gereformeerde computerzaak" de problemen beter op hadden gelost.

Dabbers

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door Dabbers »

Naar aanleiding van de Radar uitzending over het AH notebook besloot ik vandaag ook maar eens te gaan bellen met Micromaxx. Binnen de korste keren werd de telefoon opgenomen en bij het noemen van de naam AH werd er al meteen een aanbod gedaan om een extra accu en een infrarode poort op te sturen. Er werd zelfs niet naar een serienummer of kopie van de kassabon gevraagd. Zowaar een goede service. Hierdoor aangemoedigt besloot ik ook nog even langs Albert te gaan om de 25 Euro van de laptoptas op halen. Het personeel van de servicebalie wist echter van niks en deelde mede dat zowel restitutie als een andere tas niet tot de mogelijkheden behoorden. Toen ik vertelde dat deze zaak bij Radar was geweest en de meeste filialen gewoon 25 euro terug gaven werd er beloten om toch maar eens in de computer te kijken. Er rolde een standaard briefje uit waarin stond dat de "gedupeerden" via een antwoordkaart als genoegdoening een accu en een cadeaubon zullen ontvangen. De adressen zullen worden achterhaald via de bonuskaarten (niet iedereen heeft zo'n kaart). Ik denk dat er behoorlijk langs elkaar afgewerkt wordt, omdat ik straks, mocht het allemaal waar zijn, beschik over 2 extra accu's, een infrarode poort en voor 30 Euro kadobonnen. Ik kan haast niet wachten.

havarij [[email protected]]

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door havarij [[email protected]] »

Tot nu toe erg tevreden met mijn aankoop, note-boek van de Aldi. Kan langer als 2 uur werken op de accu van de Medeon computer. Alles waar mee geadverteerd werd was erbij. Ook de tas. Harry

Liesbeth_1 [[email protected]]

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door Liesbeth_1 [[email protected]] »

Ook ik heb een Notebook bij de Appie Hein gekocht. De computer werkt uitstekend en voor de rest krijg ook ik keurig €25,- terug en de fabrikant (Medion/Micromaxx) stuurt mij een andere accu en infra-rood op. Heb al een leuke laptop/rugzak bij Conrad gekocht (€24,95) Kortom, ben netjes geholpen en verder heel tevreden. Groeten, Liesbeth

J.van Dam van Orsouw [[email protected]]

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door J.van Dam van Orsouw [[email protected]] »

Vandaag 5 Maart2004 heb ik een keurige brief gekregen van AH over mijn bij hun gekocht Micromax Notebook en bij ondertekening en opsturen van de bijgevoegde kaart,krijg ik eenextra 4400 mA accutje en kadeaubonnen t.w.v.30 Euro toegestuurd dat is aardig, maar voor het ontbreken van Infrarood en de seriele aansluiting moest ik zelf maar contact opnemen via een 900 nummer en dat vind ik niet op zijn plaats,als je het doet doe het dan goed met een 0800 nummer en laat de klant niet een 900 nummer bellen wat soms schandalig lang en kostbaar kan worden. Een a-mail adres zou ook m.i.een oplossing zijn , maar zo netjes zal Medion of Micromaxx denk ik niet zijn,of zit ik er naast,ik ben benieuwd en ben overtuigt dat Albert Heijn dit ook moet regelen als verkoper van dit object. J.van Dam

@je [[email protected]]

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door @je [[email protected]] »

Zojuist, even voor tienen deze avond, het helpdesknummer van Micromaxx gebeld. Er werd direct opgenomen. Voor een infrarood/usb wordt gezorgd, inmiddels is er bij hun een mail rondgaande dat de accu via AH geregeld gaat worden middels een brief. Ook na enig aandringen kreeg ik het niet voor elkaar van Micromaxx een extra accu te krijgen. Dus zijn er kennelijk toch wel goede afspraken gemaakt. Prima laptop trouwens. Ongekend veel voor weinig. En van Medion, die echt wel een goede naam heeft. Ik snap dus die mensen weer niet die graag hun geld uitgeven in winkels zoals bijvoorbeeld dixons of its waar je voor alles standaard 20% teveel betaalt.

[[email protected]]

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door [[email protected]] »

Vorige week woensdag heb ik een medion-notebook bij de Aldi gekocht, deze is compleet geleverd zoals in de aanbieding stond. Ik ben er ontzettend blij mee want het is een supernotebook. Ik heb hem wel meteen geformateerd en zelf ingericht.

Wannes

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door Wannes »

Hallo, ik wou even melden dat mijn ah laptop er na 3 dagen ermee op hield. Het beeldscherm gaat niet meer aan en hij begint te piepen, oh oh dacht ik, sh*t een hardwareprobleem. Ik bellen met Medion, de laptop zou opgehaald worden door een koerier die mij zou bellen voor een afspraak. Na een dikke week (en nog een keer pissig opbellen) werd ik gebeld voor een afspraak. Nu komen ze hem morgen ophalen, ik ben benieuwd of ik hem weer goed terugkrijg. Ik ben van plan om de kosten die ik moet betalen voor mijn kabelinternet te verhalen op medion omdat ik niet kan internetten nu thuis. Misschien zijn er wel meer mensen met hetzelfde probleem, graag hoor ik van jullie. Ik heb een brief thuisgekregen met de mededeling dat ik een extra accu krijg en ah-waardebonnen ter waarde van 30 euro, goede deal vind ik zelf! Dus dat vind ik netjes van AH en Medion.

dvdwiel [[email protected]]

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door dvdwiel [[email protected]] »

Hartelijk dank voor uw reactie. Het is erg vervelend dat er een aantal storende fouten in de flyer terecht zijn gekomen. Onze excuses voor deze foutieve informatie. Alle klanten die vóór 03 maart 2004 een micromaxx notebook hebben gekocht en bij aankoop een AHBonuskaart hebben laten scannen krijgen uiterlijk zaterdag 06 maart een brief waarin een oplossing wordt geboden + antwoordkaart thuis. Wilt u weten of uw AHBonuskaart op het juiste adres staat geregistreerd dan raden wij u aan te bellen met de AHServicelijn (gratis) 0800-0305. Met vriendelijke groet, Albert Heijn Klantenservice

kobus [[email protected]]

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door kobus [[email protected]] »

Heb vandaag alles ontvangen van de MEDION, keurig gedaan van de AH& Medion zeer goede service. Ben dik tevreden

Gesloten