LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ontslag door inlener

Discussieer hier over werkgevers, ontslagregelingen en aanverwante zaken.
gilas

Re: Ontslag door inlener

Ongelezen bericht door gilas »

SidoH schreef: ik ben nu rijk met de kennis dat dit allemaal kan en mag in NL.
Ach,de andere kant van het verhaal is natuurlijk dat jij als uitzendkracht ook het recht hebt om eerder weg te gaan om wat voor reden dan ook,mits je dit een dag van tevoren hebt aangegeven.
Daarnaast hoef je als uitzendkracht niet alles te accepteren.
Dus,wat dat betreft snijdt het mes aan 2 kanten.

Als ik jouw verhaal zo lees,dan is je opmerking gewoon niet slim geweest.
Ja,het is niet netjes dat hij dat zo neer gooit maar dat had je ook op een andere manier op kunnen lossen.
Op sommige momenten moet je je gewoon inhouden en je werk gewoon doen,ook al is dat niet eerlijk op dat moment.
Je had dan beter naar je werkgever kunnen stappen en met hem kunnen bespreken wat er is gebeurd.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@puma ja 90 oke

Maar toch...mijn man maakt met zijn reizen wel eens zulke weken...maaaaaaar staar genoeg tov en doet het soms ook zelf..
Zo en zo werkt die om de week 6 dagen en niet van 8 uur,gaat thuis door,maar goed is de functie..
Maar 90 uur houd idd geen mens vol maaaanden...

Overigens goed bedrijf en,hij wist het toen hij. De functie nam...tov staat is er iets ,hop naar huis...geen nr daar...scheelt wat gilas zegt mes snijd aan twee kanten

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Ach, denk dat hij iets overdrijft met 20 uur werken per dag, zich zelfs verschrijft per ongeluk, plus dat ie het tegen de verkeerde persoon zei, hé: zoon van de baas. Tja, dan kan je zo maar op straat staan. Als het een "gewone" werknemer was geweest waar hij dat tegen had gezegd was er geen vuiltje aan de lucht geweest. Voor zeker. Maar goed, de volgende inlener krijgt er een hardwerkende kracht voor terug, da's zeker.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

tenormin schreef:Ach, denk dat hij iets overdrijft met 20 uur werken per dag, zich zelfs verschrijft per ongeluk, plus dat ie het tegen de verkeerde persoon zei, hé: zoon van de baas. Tja, dan kan je zo maar op straat staan. Als het een "gewone" werknemer was geweest waar hij dat tegen had gezegd was er geen vuiltje aan de lucht geweest. Voor zeker. Maar goed, de volgende inlener krijgt er een hardwerkende kracht voor terug, da's zeker.
Ja,nou verschrijven denk ik niet :wink:
Maar misschien idd meegespeeld vaste aanstelling en zochten ze nou net ff aanleiding terwijl dat niet nodig is,uitzend is sorry jongen vandaag voor het laatst,hoef niet eens reden gegeven te worden.( gewoon uitzend,deta week of twee wk)
Maar zou voortaan op je woorden letten,maar goed als je dit bij mijn man zou doen,die zou het ook niet pikken...simpel...je hebt nog altijd respect te tonen tegen meerdere,dat nog zo zeer ,maar je werk hangt er wel vanaf..is goede leerschool..hoop dat je snel baan vind

Gesloten