Zoals omschreven in mijn samenvatting heb ik klantenservice van Tele2 gebeld en aangegeven dat ik terug wilde naar het aantal belminuten waar ik bij het aangaan van mijn contract zelf vanuit was gegaan.sjohie schreef:Zou je misschien mijn eerder gestelde vraag, over hoe je precies die actie hebt teruggedraaid willen beantwoorden hier? Die informatie zou volgens mij voor veel consumenten erg behulpzaam kunnen zijn.Ingrid013 schreef:Dank aan diegenen hier die begrepen hebben waar ik het over had.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaring met Tele2: advies verandering van abbonnement
Re: Ervaring met Tele2: advies verandering van abbonnement
Laatst gewijzigd door Radar op 23 jun 2014 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Offtopic informatie verwijderd
Reden: Offtopic informatie verwijderd
Re: Ervaring met Tele2: advies verandering van abbonnement
het lijkt mij er inziens veel op dat Tele-2 deze constructie bedacht om u een nieuw contract te kunnen aansmeren en verder niets.
men is hierbij gewaarschuwd met lage belbundels/abonnementen; schoenmaker blijf bij je leest.
men is hierbij gewaarschuwd met lage belbundels/abonnementen; schoenmaker blijf bij je leest.
Laatst gewijzigd door Radar op 23 jun 2014 14:23, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: off-topic
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: off-topic
