LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met Tele2: advies verandering van abbonnement

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Ingrid013
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 nov 2007 15:04

Re: Ervaring met Tele2: advies verandering van abbonnement

Ongelezen bericht door Ingrid013 »

sjohie schreef:
Ingrid013 schreef:Dank aan diegenen hier die begrepen hebben waar ik het over had.
Zou je misschien mijn eerder gestelde vraag, over hoe je precies die actie hebt teruggedraaid willen beantwoorden hier? Die informatie zou volgens mij voor veel consumenten erg behulpzaam kunnen zijn.
Zoals omschreven in mijn samenvatting heb ik klantenservice van Tele2 gebeld en aangegeven dat ik terug wilde naar het aantal belminuten waar ik bij het aangaan van mijn contract zelf vanuit was gegaan.
Laatst gewijzigd door Radar op 23 jun 2014 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Offtopic informatie verwijderd

jerwarm
Berichten: 620
Lid geworden op: 03 jun 2014 19:26

Re: Ervaring met Tele2: advies verandering van abbonnement

Ongelezen bericht door jerwarm »

het lijkt mij er inziens veel op dat Tele-2 deze constructie bedacht om u een nieuw contract te kunnen aansmeren en verder niets.
men is hierbij gewaarschuwd met lage belbundels/abonnementen; schoenmaker blijf bij je leest. :wink:
Laatst gewijzigd door Radar op 23 jun 2014 14:23, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: off-topic

Gesloten