LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Naar Digros want AH in verbouwing

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
tenormin

Re: Naar Digros want AH in verbouwing

Ongelezen bericht door tenormin »

"Mijn Albert Heijn" is al maanden aan het verbouwen, van "gewoon" naar XL, jammer, geen XXL. Maar de verkoop gaat gelukkig gewoon door. Alleen de toiletten ontbreken. Maar allemachtig, wat maakt u hier een song and dance van, zeg. Zit vast nog wel een cafetaria in de buurt: haalt u daar toch uw bammetje of wat ook? Ja, duurder maar dan ook geen stress van veel wachtenden voor U. Oh, om u gerust te stellen: ik sta altijd in de verkeerde rij, welke kassa ik ook kies, denk dat meer mensen dat gevoel hebben, dus...niets bijzonders. Eet ze. :mrgreen:

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

arthur2000 schreef:En wat nog erger is: je sluit dan achter aan, overal lange rijen voor de kassa.
Wachten...
Wachten...
En als je dan aan de beurt bent zie je dat er niemand achter je staat en het aan de ander kassa's ook rustig is!
Hoe kan dat toch elke keer

Of je sluit aan een snelle rij aan, de rij loop door nog 3 te gaan en dan opeens doet de pas of het apparaat van de klant/supermarkt het niet of is er iets met het product of studenten die bier kopen maar er is iemand te jong en dan een discussie

Er is gewoon ALTIJD wat.

Of ben ik de enige in Nederland die dit zo ervaart?
Als ik niet de zelfscan doe,pak ik ook altijd de verkeerde,of kassarol op,of prijs pakt ie niet,of het is een pinkassa( hebben wij hier hsngt groot boven allem pinnen!!) oh alleen pinnen moet hoofd weer komen...ondertussen is rij naast je al bij a klaar :evil:

arthur2000

Ongelezen bericht door arthur2000 »

Wat ook heel erg is: heb ik een favoriet product, is het er gewoon niet. Gewoon een leeg schap!
Of erger nog, halen ze juist dat product uit het assortiment!
Laatst gewijzigd door Radar op 27 jun 2014 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Irrelevante toevoegingen verwijderd

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

arthur2000 schreef:Wat ook heel erg is: heb ik een favoriet product, is het er gewoon niet. Gewoon een leeg schap!
:cry:
Of erger nog, halen ze juist dat product (%$#@!) uit het assortiment!
:evil:
Een veranderend assortiment is niet uniek voor AH, Digros of de supermarktbranche natuurlijk.

En dat een product er wel eens niet is, kan diverse redenen hebben. Zo hadden wij ooit bij de AH een klant die op zaterdagmorgen het hele schap met DE snelfiltermaling (250g en 500g) leeg trok, die haalde de jaarvoorraad van de voetbalclub even op. Konden wij dus de rest v/d dag aan de mis-grijpende klanten uitleggen waarom we geen DE roodmerk snelfilter in de schappen hadden liggen. Klanten, die op een enkele na, uiteraard vonden dat wij "gewoon dat spul moesten bijvullen".

Dit nog los van logistieke problemen, een tijdelijke productiestop ivm een kwaliteitsissue, of een ruzie over de prijzen tussen de supermarktketen en de fabrikant.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Als je je persoonlijke Bonuskaart geactiveerd hebt, krijg je als het goed is een brief met een 10% kortingsvoucher, te gebruiken bij de dichtstbijzijnde AH.

Gesloten