LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gratis condooms

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
berndv

Re: Gratis condooms

Ongelezen bericht door berndv »

meneerpeer schreef:ik heb er een set bij besteld en het was gratis en ik heb verzendkosten betaald en het beloofde artikel in de bus gekregen.dit was een eenmalig iets in mijn denken en heb verder 3maanden nix meer gehoord,nu kreeg ik een brief van incassoservice VAN HOEK en PARTNERS in mijn bus met de dreigende opdracht 63,35 euro onmiddelijk te betalen voor iets waar ik nog eerder waarschuwing van gehad heb en nooit besteld heb.nix is gratis maar ik heb er verzendkosten voor betaald.
en het feit dat de site grati-condoms.nl niet eens bestaat
pure oplichting en ik neem netjes schriftelijk contact op met de desbetreffende deurwarder en geef text en uitleg,als deze in zijn ogen onvoldoende is dan zal ik hem voor de rechter moeten spreken want opdracht nemen van een fraudoleus bedrijf als gratis-condoms.nl maakt de despetreffende deurwaarder des te meer ongeloofwaardig tegen over elke rechter.
ps deze deurwarder verdient een kouwde douche.
Warrig verhaal. Ten eerste heeft u contact gehad met een incassobureau, niet met een deurwaarder, dat is toch echt wel iets anders.

Ten tweede, u heeft besteld maar vind het nu fraudUleus omdat de site niet bestaat? Hoe heeft u dan besteld? Ik kan er trouwens wel gewoon bestellen, misschien handig als u de link correct overtypt http://www.gratis-condoOms.nl.

Ten derde wordt dit tegenwoordig gewoon aangegeven, niet meer verstopt in vage en onduidelijke voorwaarden, maar gewoon open en bloot op de hoofdpagina. U gaat een VIP lidmaatschap aan.

Wel moeten ze zich wel houden aan de regels voor het doorsturen naar een incassobureau. Dus ook aanmanen en herinneren. Vraag aan het incassobureau hoe het bedrijf de herinneringen gestuurd heeft.

Het zal waarschijnlijk gaan om de eerste verplichte vervolgzending van 12,95, want dat staat er gewoon, de condooms zijn alleen gratis als u minimaal 1 vervolgzending afneemt van 12,95. Tel hierbij de normale minimum incassokosten van 40 euro, en ik kom aardig dicht bij het bedrag van het incassobureau.

bastiaan10

Ongelezen bericht door bastiaan10 »

Bij mij word er nu al enkele maanden 12,95 afgeschreven door online product service.
Ik heb hierboven al wat berichten hier over gelezen, maar nog steeds geen concrete oplossing gezien om hier vanaf te kome!?? Wie help me!?? Bij voorbaat dank!

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

bastiaan10 schreef:Bij mij word er nu al enkele maanden 12,95 afgeschreven door online product service.
Ik heb hierboven al wat berichten hier over gelezen, maar nog steeds geen concrete oplossing gezien om hier vanaf te kome!?? Wie help me!?? Bij voorbaat dank!
Simpel.
1) via telebankieren , terugboeken (storneren) wat je kan (dit kan met afschrijvingen tot 56 dagen oud).
2) liefst persoonlijk, ga langs bij een kantoor van je bank, en meld dat er onrechtmatig geld word afgeschreven - en verzoek om alles wat jij niet kon, door hen te laten terugboeken (storneren). Dit duurt iets langer.
3) als je toch bij de bank bent, vraag dan een Selectieve Blokkade aan op de tegenrekening - reden: Incassofraude en/of onrechtmatig incasseren.

Ik ga er van uit dat je inderdaad echt niet weet waar dit vandaan komt.
Je bent trouwens niet de enige:
http://www.consumentenbond.nl/actueel/n ... t-service/

anneliiiie

Ongelezen bericht door anneliiiie »

Helaas ben ik ook zo "dom" geweest om hier in te trappen..
Alleen duurde het bij 2 maand om door te hebben dat het om een abonnement ging :lol:
Heb meerdere keren gebeld + gemaild, kreeg beide keren geen contact met het bedrijf.
Na het lezen van deze berichten allemaal kreeg ik het al aardig benauwd :p
Nu heb ik afgelopen week weer gebeld en werd er direct opgenomen.
Ik heb toen gezegd dat ik per direct het abonnement wou opzeggen en hij zei dat dit direct zou gebeuren, ik ontving 5 minuten later al een berichtje dat ik uitgeschreven was.
De man die ik aan de telefoon had zei ook dat ik geen openstaande kosten meer had.
Hiermee blijkt dus dat het niet direct ernstig is, zoals ik vanuit ging.
Of ik heb net mazzel.. :wink:

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

Of je geluk hebt zul je moeten afwachten,

van hoeveelheid geld krijg je het benauwd ?

anneliiiie

Ongelezen bericht door anneliiiie »

Nou, wanneer je het hebt over €100 hebt krijg ik het benauwd. :P
Beste man aan de telefoon zei dus dat ik geen openstaande rekeningen meer had,
dus ik wacht maar af :roll:
Als het goed is in ieder geval het abonnement stop gezet.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Off-topic berichten verwijderd, graag on-topic blijven.

jerwarm

Ongelezen bericht door jerwarm »

bastiaan10 schreef:Bij mij word er nu al enkele maanden 12,95 afgeschreven door online product service.
voorwaarden gelezen op de site;

Ja, stuur mij deze condooms ter kennismaking voor € 0,00 (+ € 1,95 verzendkosten).

Tevens word ik VIP-klant van Gratis-condooms.nl en profiteer van een unieke en flexibele condoomservice, die te allen tijde kan worden opgezegd. Gratis-condooms.nl verstuurt elke maand tot opzegging 10 condooms voor slechts €12,95. Ik kan de zendingen op elk moment definitief stopzetten door dit mede te delen via het contactformulier. Het proefpakket is €0,00 (+ €1,95 verzendkosten) bij een minimale afname van 1 vervolgzending.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

jerwarm schreef:
voorwaarden gelezen op de site;
Ja, stuur mij deze condooms ter kennismaking voor € 0,00 (+ € 1,95 verzendkosten).

Tevens word ik VIP-klant van Gratis-condooms.nl en profiteer van een unieke en flexibele condoomservice, die te allen tijde kan worden opgezegd. Gratis-condooms.nl verstuurt elke maand tot opzegging 10 condooms voor slechts €12,95. Ik kan de zendingen op elk moment definitief stopzetten door dit mede te delen via het contactformulier. Het proefpakket is €0,00 (+ €1,95 verzendkosten) bij een minimale afname van 1 vervolgzending.
Ts heeft de AV matig gelezen, heeft de bestelling niet stopgezet, het indien er teveel geincasseerd is , geen stornatie laten verrichten :oops:
Laatst gewijzigd door Radar op 18 nov 2014 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verkeerde quotatie rechtgezet

Niekevoostveen

Ongelezen bericht door Niekevoostveen »

1 maand geleden EENMALIG 10 condooms besteld en netjes de verzendkosten betaald, vervolgens krijg ik weer een pakketje van ONLINE PRODUCT SERVICE en een rekening van 12,95 als ik die niet binnnen 7 werkdagen betaal komt er 40 euro bij op. ze zijn telefoonisch niet bereikbaar en via de mail en brief post niet reageren, ik vind dit niet normaal bah! :| . contact gehad met politie die hebben het genoteerd en daarna contact gehad met de het juridisch loket. ik moest de mailtjes negeren en als het erger zou worden verdere stappen onder nemen.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Niekevoostveen schreef:1 maand geleden EENMALIG 10 condooms besteld en netjes de verzendkosten betaald, vervolgens krijg ik weer een pakketje van ONLINE PRODUCT SERVICE en een rekening van 12,95 als ik die niet binnnen 7 werkdagen betaal komt er 40 euro bij op. ze zijn telefoonisch niet bereikbaar en via de mail en brief post niet reageren, ik vind dit niet normaal bah! :| . contact gehad met politie die hebben het genoteerd en daarna contact gehad met de het juridisch loket. ik moest de mailtjes negeren en als het erger zou worden verdere stappen onder nemen.
Zie het bericht boven uw bericht. Voorwaarden niet gelezen? Gestopt bij het woord gratis vermoed ik. :roll:

itam99

Ongelezen bericht door itam99 »

Als je instemt met een "gratis proefpakket" bij Online Productservice en je vinkt de
algemene voorwaarden aan,betekent dit niet dat je vast zit aan minimaal
1 vervolgzending.Het bedrijf moet bij levering van het proefpakket duidelijke info geven.
Doen ze dit niet dan zijn ze bezig met oneerlijke handelspraktijken.
Hou je bankrekening in de gaten ,storneer de bedragen en blokkeer incasso voor dit bedrijf.
Laat je niet intimideren door incassobureau Van Hoek en Partners en meld een klacht bij
de Autoriteit Consument en Markt.Als er meerdere klachten zijn starten ze een onderzoek
en de boetes zijn hoog.Tel.070 7222000 =gratis

roxy123

Ongelezen bericht door roxy123 »

Helaas ook ik ben hier ingetrapt!!!!
Gratis condooms hummm krijg hiervan ook een rekening van 14,95 .
Daarnaast beweren ze dat ze mij per mail benaderd hebben om te betalen regelmatig nou niet dus.
Zaals ik zie op de site ben ik 1 van de vele mensen de dupe van deze condom ACTIE.
Ik zal deze rekening betalen omdat ik niet de kleine letterjes gelezen heb maar laat het hier niet bij zitten.
Zal in het AD een grote advertentie plaatsen om de mensen voor CONDOOM .NL te waarschuwen.
Baal ervan !!!

MVG Debbie

vincentdijs

Ongelezen bericht door vincentdijs »

Dag Juri,

Ik heb inmiddels ook zo'n dreigbrief van een aanmaning gekregen. Hoe weet je zeker dat ik straks niet alsnog een (verhoogde) aanmaning krijg? Dank voor je reactie.
Guardian72 schreef:
juri38 schreef:U hoeft verder helemaal niets te doen. Toen u de overeenkomst aanging werd er niet in het aanbod vermeld dat u een abonnement aanging, dat werd alleen vermeld via de algemene voorwaarden. Dat mag zo niet.
U kunt er dit
http://www.consuwijzer.nl/thema/proefpa ... gzendingen
op na lezen.

Er zal na wat dreigen van het incassobureau ook verder niets gebeuren. Maakt u zich hier verder niet druk om.
U kunt over deze praktijken wel een melding doen bij de ACM. Dit kan via consuwijzer.

https://www.consuwijzer.nl/klacht-indie ... onsuwijzer
En toch staat bij het aanvragen een vakje dat je MOET aanvinken dat je de AV gelezen hebt, en er mee accoord bent..

Het gaat dan ook niet om een proefpakket, maar een combi aanbieding (10 st voor alleen verzendkosten, en een volgende pakket voor de normale prijs).

Eigenlijk zou er een instantie moeten zijn waar je een klacht kan indienen tegen mensen die klagen om het klagen, of klagen over hun eigen nalatigheid, maar dat probleem wel bij het bedrijf neerleggen (zoals hier gebeurd)...

En nee, ik werk niet voor dat bedrijf (voordat je met dat verwijt komt)

JobSpits

Ongelezen bericht door JobSpits »

<<<<SOLVED>>>>

Dag allen, misschien voor sommigen veel te laat, maar ik heb de oplossing op dit vreselijk vervelende probleem gevonden.

Voor mij begon het vorig jaar. Onwetend het pakketje besteld, vervolgens ineens vast aan een redelijk duur abonnement op condooms. Contact zoeken met het bedrijf lukte niet, dus een volgende logische stap was mijn bank te benaderen voor de stornering van de afgeschreven bedragen en de blokkering van enige volgende afschrijvingen van Gratiscondooms.nl.

Toen wilde Gratiscondooms.nl natuurlijk maar al te graag contact met mij hebben.

Achter elkaar een aantal e-mails gekregen, vrij dreigend en direct allerlei aanmaningen (ook via Van Hoek & Partners Incassoservices, een waarschijnlijk evenzo schurkachtige B.V.). Niet leuk. Geprobeerd tot een oplossing te komen, maar telkens dezelfde reactie teruggekregen, namelijk dat ik gewoon een abonnement had afgesloten.

Heb toen contact gezocht met de Consuwijzer van Autoriteit Consument & Markt. Zij raadden mij aan een brief (zo'n papieren, ja) te sturen. Daarop de brief geschreven en verstuurd naar het adres van Gratiscondooms.nl en binnen zeer korte tijd kreeg ik een e-mail met hun capitulatie :) Ze wilden zelfs toegeven aan mijn eis om twee eerdere afschrijvingen terug te boeken, onder voorwaarden dat ik twee pakketjes zou terug sturen.

Consuwijzer vertelde mij dat de brief zou moeten bestaan uit een aantal zaken. Als je wilt, kan je deze vinden op hun website: https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbri ... ereenkomst.

Mijn brief heb ik als voorbeeld in een openbare Google Drive map gegooid. Voor degenen die daar gebruik van willen maken, zie hier: https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing. Bovenaan de website, in het midden, is een downloadknopje te vinden.

Naast de brief aan het adres van Gratiscondooms.nl, heb ik ook, voor alle zekerheid, een brief gestuurd aan de vijfde colonne van dit gezelschap: Van Hoek & Partners Incassoservices.

Ik hoop dat iedereen hiermee uit de brand kan helpen. Ik ben in ieder geval tevreden over het resultaat :)

Groetjes, Job

Gesloten