Warrig verhaal. Ten eerste heeft u contact gehad met een incassobureau, niet met een deurwaarder, dat is toch echt wel iets anders.meneerpeer schreef:ik heb er een set bij besteld en het was gratis en ik heb verzendkosten betaald en het beloofde artikel in de bus gekregen.dit was een eenmalig iets in mijn denken en heb verder 3maanden nix meer gehoord,nu kreeg ik een brief van incassoservice VAN HOEK en PARTNERS in mijn bus met de dreigende opdracht 63,35 euro onmiddelijk te betalen voor iets waar ik nog eerder waarschuwing van gehad heb en nooit besteld heb.nix is gratis maar ik heb er verzendkosten voor betaald.
en het feit dat de site grati-condoms.nl niet eens bestaat
pure oplichting en ik neem netjes schriftelijk contact op met de desbetreffende deurwarder en geef text en uitleg,als deze in zijn ogen onvoldoende is dan zal ik hem voor de rechter moeten spreken want opdracht nemen van een fraudoleus bedrijf als gratis-condoms.nl maakt de despetreffende deurwaarder des te meer ongeloofwaardig tegen over elke rechter.
ps deze deurwarder verdient een kouwde douche.
Ten tweede, u heeft besteld maar vind het nu fraudUleus omdat de site niet bestaat? Hoe heeft u dan besteld? Ik kan er trouwens wel gewoon bestellen, misschien handig als u de link correct overtypt http://www.gratis-condoOms.nl.
Ten derde wordt dit tegenwoordig gewoon aangegeven, niet meer verstopt in vage en onduidelijke voorwaarden, maar gewoon open en bloot op de hoofdpagina. U gaat een VIP lidmaatschap aan.
Wel moeten ze zich wel houden aan de regels voor het doorsturen naar een incassobureau. Dus ook aanmanen en herinneren. Vraag aan het incassobureau hoe het bedrijf de herinneringen gestuurd heeft.
Het zal waarschijnlijk gaan om de eerste verplichte vervolgzending van 12,95, want dat staat er gewoon, de condooms zijn alleen gratis als u minimaal 1 vervolgzending afneemt van 12,95. Tel hierbij de normale minimum incassokosten van 40 euro, en ik kom aardig dicht bij het bedrag van het incassobureau.