Pagina 2 van 2

Re: Anwb

Geplaatst: 06 jul 2014 23:36
door Sarjoe
Op 11-6-2014 had ik contact opgenomen met de klantenservice van de ANWB omdat ik scooterpech had en geholpen moest worden. Tijdens dit gesprek is mij alleen maar onjuiste informatie doorgegeven. Het verhaal gaat als volgt:

Toen ik telefonisch contact had opgenomen werd mij verteld dat de rekening €57 euro zou bedragen omdat ik ter plekke lid was geworden en direct hulp nodig had. Normaal zou lidmaatschap €40 bedragen. Dit leek mij logisch dus ben hiermee akkoord gegaan, Tijdens dit gesprek heb ik nog expliciet gevraagd of er voor transport zou worden gezorgd of dat ik thuis kon worden gezet als de scooter niet gemaakt kon worden. Hierop werd beantwoord met Ja, we zullen u niet ergens achter laten, prima dacht ik. Scooter bleek niet gemaakt te kunnen worden en de meneer van de ANWB zei dat omdat ik nog niet een bepaald aantal dagen lid was van de ANWB er geen transport kon worden geregeld en ik ook niet kon worden thuisgebracht. EERSTE LEUGEN! Ik heb 2 kilometer met de scooter aan hand naar huis moeten lopen! Had ik dit geweten was ik nooit lid geworden! Vanwege deze reden heb ik de volgende dag per mail een klacht ingediend bij de ANWB en daarin vermeld dat ik mijn lidmaatschap per direct wilde opzeggen en weigerde de 57 euro te betalen. Enfin.. Krijg ik eergisteren opeens een brief van de ANWB dat ik toch lid ben geworden en dat ik een bedrag van 105 euro moet betalen en dus niet de 57 euro dat mij werd verteld door de telefoon! TWEEDE LEUGEN!! Ik vind dit een vorm van oplichting vanwege de onjuiste informatie die mij werd verteld om lid te worden. Ik vind dit schandalig!!!!

Gewenste Oplossing:
Direct opzeggen van lidmaatschap en kwijtschelden van te betalen bedrag vanwege acquisitie onder valse informatie

Re: Anwb

Geplaatst: 07 jul 2014 12:28
door Har06
Sarjoe schreef:Op 11-6-2014 had ik contact opgenomen met de klantenservice van de ANWB omdat ik scooterpech had en geholpen moest worden. Tijdens dit gesprek is mij alleen maar onjuiste informatie doorgegeven. Het verhaal gaat als volgt:

Toen ik telefonisch contact had opgenomen werd mij verteld dat de rekening €57 euro zou bedragen omdat ik ter plekke lid was geworden en direct hulp nodig had. Normaal zou lidmaatschap €40 bedragen. Dit leek mij logisch dus ben hiermee akkoord gegaan, Tijdens dit gesprek heb ik nog expliciet gevraagd of er voor transport zou worden gezorgd of dat ik thuis kon worden gezet als de scooter niet gemaakt kon worden. Hierop werd beantwoord met Ja, we zullen u niet ergens achter laten, prima dacht ik. Scooter bleek niet gemaakt te kunnen worden en de meneer van de ANWB zei dat omdat ik nog niet een bepaald aantal dagen lid was van de ANWB er geen transport kon worden geregeld en ik ook niet kon worden thuisgebracht. EERSTE LEUGEN! Ik heb 2 kilometer met de scooter aan hand naar huis moeten lopen! Had ik dit geweten was ik nooit lid geworden! Vanwege deze reden heb ik de volgende dag per mail een klacht ingediend bij de ANWB en daarin vermeld dat ik mijn lidmaatschap per direct wilde opzeggen en weigerde de 57 euro te betalen. Enfin.. Krijg ik eergisteren opeens een brief van de ANWB dat ik toch lid ben geworden en dat ik een bedrag van 105 euro moet betalen en dus niet de 57 euro dat mij werd verteld door de telefoon! TWEEDE LEUGEN!! Ik vind dit een vorm van oplichting vanwege de onjuiste informatie die mij werd verteld om lid te worden. Ik vind dit schandalig!!!!

Gewenste Oplossing:
Direct opzeggen van lidmaatschap en kwijtschelden van te betalen bedrag vanwege acquisitie onder valse informatie
Ja hoor nog een € 100 extra voor het geneuzel ???????????