Pagina 2 van 2

Re: Coolblue bezorgtermijn

Geplaatst: 28 sep 2014 12:16
door olaf79
mh73 schreef:Dat is een beetje onzin, vind je niet? Coolblue kan er er niets aan doen als de bezorgdienst er een potje van maakt. Hoogstens dat ze op hun website moeten zetten: vandaag besteld, vandaag verstuurd, in plaats van 'vandaag besteld, morgen bezorgd'.

Wat een website ook op de site zet, je kan er zelf bij nadenken dat het soms kan gebeuren dat een pakje er langer over doet. Hadden we laatst niet een onderwerp waarbij de ts boos was dat iets sneller bezorgd was dan aangegeven? En dat is het probleem van deze tijd. Het is gewoon nooit meer goed. Men wil iets op een bepaalde manier en dan moet het ook maar zo.
Het gaat erom dat het erop lijkt dat ze de deze slogan gebruiken om klanten te trekken terwijl ze zelf goed weten dat bezorging op zondag voorlopig nog niet mogelijk is. Prima, maar wees daar dan open en transparant over.
Het gaat mij dus niet om incidentele problemen met de bezorging maar om structureel de boel wat anders voorstellen dan de werkelijkheid.

Re: Coolblue bezorgtermijn

Geplaatst: 28 sep 2014 12:25
door alfatrion
mh73 schreef:
olaf79 schreef:Waar gaat het heen met deze wereld als bedrijven en mensen hun gemaakte afspraken niet na hoeven komen en daar steeds mee wegkomen...
Dat is een beetje onzin, vind je niet?
Nee, Coolblue belooft iets en belofte maakt schuld.

Afbeelding

Re: Coolblue bezorgtermijn

Geplaatst: 28 sep 2014 12:31
door olaf79
:D