Re: Garantie afwikkeling + transportschade
Geplaatst: 10 okt 2014 21:34
Ik heb helaas ook zo een soort gelijke ervaring!!
Na 1 jaar ging mijn HP omnia defect en heb ik deze aangeboden ter voor reparatie.
De computer is opgehaald door een transportbedrijf welke ook een doos met bescherming mee bezorgde.
Deze vriendelijke man heeft mijn pc ingepakt, dicht geplakt en gelijk meegenomen.
Na 1,5 week kreeg ik de pc terug aangeboden via dezelfde transportbedrijf.
Eenmaal uitgepakt was de schik erg hoog.
De pc was zwaar beschadigd.
Eenmaal hp gebeld, foto uitgewisseld en een aantal dagen later kreeg ik tot mijn verbazing te horen dat de schuld niet bij hen ligt maar bij de inpakker.
Aangezien de chauffeur de doos had ingepakt ligt de schuld bij de transporteur, maar helaas ik word van het kastje naar het muurtje gestuurd en geven vooral elkaar de schuld.
De pr van HP heeft zelfs mij beschuldigd van FRAUDE / oplichting!
Zij zei "U heeft de pc aangeboden voor reparatie en nu probeert u de schade in de voeten van de transporteur en hp te schuiven"!!
Schandalig voor woorden!
Ik heb de pc heel meegegeven.
Ik ga hier zeker werk van maken!
Het is nu de eerste keer dat ik dit mee maak en ik weet totaal niet bij wie ik me moet melden voor dit soort zaken?
Weet iemand of er een soort geschillencommissie bestaat voor geschillen tussen bedrijven zoals HP en consumenten.
Op internet komt HP er niet echt goed uit! er zijn meerdere zaken zoals deze.
Na 1 jaar ging mijn HP omnia defect en heb ik deze aangeboden ter voor reparatie.
De computer is opgehaald door een transportbedrijf welke ook een doos met bescherming mee bezorgde.
Deze vriendelijke man heeft mijn pc ingepakt, dicht geplakt en gelijk meegenomen.
Na 1,5 week kreeg ik de pc terug aangeboden via dezelfde transportbedrijf.
Eenmaal uitgepakt was de schik erg hoog.
De pc was zwaar beschadigd.
Eenmaal hp gebeld, foto uitgewisseld en een aantal dagen later kreeg ik tot mijn verbazing te horen dat de schuld niet bij hen ligt maar bij de inpakker.
Aangezien de chauffeur de doos had ingepakt ligt de schuld bij de transporteur, maar helaas ik word van het kastje naar het muurtje gestuurd en geven vooral elkaar de schuld.
De pr van HP heeft zelfs mij beschuldigd van FRAUDE / oplichting!
Zij zei "U heeft de pc aangeboden voor reparatie en nu probeert u de schade in de voeten van de transporteur en hp te schuiven"!!
Schandalig voor woorden!
Ik heb de pc heel meegegeven.
Ik ga hier zeker werk van maken!
Het is nu de eerste keer dat ik dit mee maak en ik weet totaal niet bij wie ik me moet melden voor dit soort zaken?
Weet iemand of er een soort geschillencommissie bestaat voor geschillen tussen bedrijven zoals HP en consumenten.
Op internet komt HP er niet echt goed uit! er zijn meerdere zaken zoals deze.