Als alleen rijke mensen VVD stemmen betekent dat alleen dat er heel veel mensen in Nederland rijk zijn. Mooi toch?tenormin schreef:Denk jij echt dat er alleen rijke mensen voor de VVD stemmen? Tjeetje, dat is een gedachte uit de jaren 50 van de vorige eeuw. 't Barst van de rijke CDA-PVDA- stemmers, de andere partijen voor 't gemak maar even buiten beschouwing latend.Josephien12 schreef:Ach leuk voor die rijke VVDers. Van mij mogen ze, laat ze maar flink de staatskas spekken.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gepersonaliseerd nummerbord
Re: Gepersonaliseerd nummerbord
Nou ja, je begrijpt de intentie van mijn commentaar, 't irriteert alleen dat VVD en rijk bij elkaar lijken te horen. Wat natuurlijk voor geen meter klopt. De schoonvader van mijn zus was Staatssecretaris in het kabinet Drees in de jaren '50 (die de uiteindelijke doorslag gaf in de A.O.W) en toch van de VVD was. Wat nog steeds geen bal te maken heeft met de nummerborden van het topic. Maar soms lopen commentaren uit de hand, niet eens expres. Maar commentaar vraagt vaak om een wederwoord en kan zo verzanden in iets totaal anders, zonder zelfs een opzettelijke intentie tot off topic zijnde.GJvdZ schreef:]Als alleen rijke mensen VVD stemmen betekent dat alleen dat er heel veel mensen in Nederland rijk zijn. Mooi toch?
Laten zo, als je veel geld moet betalen voor dat nummerbord.