handdoekindering schreef:Met de huisbaas bedoel ik inderdaad de onderverhuurder. Misschien een beetje verkeerde benaming, maar de man verhuurt meerdere panden door, vandaar. Het is geen figuur die je tegen wil hebben. Dus ik ga de woningstichting niet inlichten. Ik huur trouwens gemeubileerd onder, dus verkopen van meubilair is niet aan de orde, dat zou diefstal zijn.
Het wordt nu een raar verhaal , hij woont niet in het huis waar jezelf met de kinderen woont , hij woont elders en heeft meerdere panden in onderhuur.
Hoe kan iemand meerdere panden hebben en onderverhuren terwijl ie zelf ook huurt?
Sorry maar ik snap er ook niks meer van en in dit geval zou ik hem ook aangeven , wat ie doet is de boel bedonderen...en je zegt : je moet hem niet tegen je hebben ...dus uit angst voor hem zou je je mond houden?
Je moet het zelf weten maar ik zou maken dat ik daar weg kwam en hoe dan ook die 2 maanden huur ergens vandaan zien te halen ...je zit in een heftige situatie en ik weet ook niet zo gauw waar je heen moet ( link van Trail?), maar daar blijven , niet doen, zou ik zeggen ,en niet wachten tot hij je bij kop en kont eruit gooit met die 2 kinderen , vlg mij heb je nog 1 maand ,( huisuitzetting bij 3 mnd huurachterstand ) , maar de huisbaas zit hartstikke fout ....
Je kinderen niet langer blootstellen aan deze rot situatie.
Succes!