LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Leaseleed: Dexia weet het weer een maand te rekken
Re: Leaseleed: Dexia weet het weer een maand te rekken
ton,daar kan je inderdaad over door praten en terug kijken wat er gebeurd is en daar kan je een hoop uit halen voor de oplossing in de toekomst.Maar als je wilt aanvallen en je hebt de middelen niet(€)dan is er een probleem en die hebben een hoop gedupeerde en daarom wachten deze af op misschien iets wat niet komt uit zich zelf zonder de(€),en deze gedupeerde hebben nog een probleem ze durven of kunnen geen beslissing nemen.Als al deze gedupeerde deel zouden nemen aan het plan van vereniging schadeloosstelling dan is dit probleem gauw op gelost(4 maanden) en wat zou dat een druk geven op de OOSTING PLOEG.En mocht de rechtszaak tegen zitten dan zorgt schadeloosstelling voor dat de gedupeerde schulde vrij worden in samenwerking met gedupeerde en dit kost niets alleen doorzetting vermogen .WAT MOET JE DOEN:
A.telefoon (vastenet)over laten schakelen (gratis)wat voor de gedupeerde goedkoper wordt en de kwaliteit verbeterd.aanmelden doormiddel telefoonnr,naam en adres door te geven per mail of fax.
b.de advocaat is verzekerd voor de toekomst in groepsverband en wordt in gezet waarneer dit nodig is.Bij groot aantal inschrijvingen
c.verzorgende reizen inclusief (12 maanden lang)
d.Gebruik kunnen maken van mobiele netwerk BT mobiel éénmalige inschrijving €24.95 na d.d.31032004(ervoor €12.50)en dan bij meerdere mobiel allemaal apart inschrijven blijft het gratis onderling bellen en sms (denk aan de kinderen bijvoorbeeld)en toch naar andere provider het laagste tarief.
E.zoals u ziet zijn het allemaal voordelen.
d.doorzettingvermogen
MELD JE AAN BIJ VERENIGING SCHADELOOSSTELLING EN STRIJD MEE MET ZIJN ALLE BEREIKEN WE ONS DOEL SCHADELOOS IN DE TOEKOMST TE ZIJN.vrgr andre de croos.
A.telefoon (vastenet)over laten schakelen (gratis)wat voor de gedupeerde goedkoper wordt en de kwaliteit verbeterd.aanmelden doormiddel telefoonnr,naam en adres door te geven per mail of fax.
b.de advocaat is verzekerd voor de toekomst in groepsverband en wordt in gezet waarneer dit nodig is.Bij groot aantal inschrijvingen
c.verzorgende reizen inclusief (12 maanden lang)
d.Gebruik kunnen maken van mobiele netwerk BT mobiel éénmalige inschrijving €24.95 na d.d.31032004(ervoor €12.50)en dan bij meerdere mobiel allemaal apart inschrijven blijft het gratis onderling bellen en sms (denk aan de kinderen bijvoorbeeld)en toch naar andere provider het laagste tarief.
E.zoals u ziet zijn het allemaal voordelen.
d.doorzettingvermogen
MELD JE AAN BIJ VERENIGING SCHADELOOSSTELLING EN STRIJD MEE MET ZIJN ALLE BEREIKEN WE ONS DOEL SCHADELOOS IN DE TOEKOMST TE ZIJN.vrgr andre de croos.
-
Heb zojuist pas het uitstel van LL gelezen.
Het ziet er m.i. uit dat Dexia allerlei beloftes doet om maar te rekken.
En dat de advocaten net als CGA daar goed mee in hun maag zitten.
Van de ene kant weten ze dat Dexia ons nooit vrijwillig voldoende tegemoet zal komen en van de andere kant vrezen ze dat het afbreken van de onderhandelingen bij een rechtszitting tegen hen gebruikt zal worden.
Dit is mijn persoonlijke inschatting van wat er nu speelt aan het front.
Dexia neemt de initiatieven en heeft zodoende nog steeds iedereen in de tang.
Daarom blijft het belangrijk dat niet een paar mensen hier op het forum maar echt 100.000den hun problemen kenbaar blijven maken bij de politieke partijen of waar ook maar mogelijk is, de publieke opinie moet veel meer tegen Dexia en haar praktijken gekeerd worden, niet alleen in dit forum maar vooral in "hogere" kringen.
Dexia MOET inzien dat het aan het lijntje houden van CGA e.d. tot NIETS leidt.
Dit kan alleen maar als wij massaal in de publiciteit de fouten en de arrogantie van DExia aan de kaak stellen.
Het ziet er m.i. uit dat Dexia allerlei beloftes doet om maar te rekken.
En dat de advocaten net als CGA daar goed mee in hun maag zitten.
Van de ene kant weten ze dat Dexia ons nooit vrijwillig voldoende tegemoet zal komen en van de andere kant vrezen ze dat het afbreken van de onderhandelingen bij een rechtszitting tegen hen gebruikt zal worden.
Dit is mijn persoonlijke inschatting van wat er nu speelt aan het front.
Dexia neemt de initiatieven en heeft zodoende nog steeds iedereen in de tang.
Daarom blijft het belangrijk dat niet een paar mensen hier op het forum maar echt 100.000den hun problemen kenbaar blijven maken bij de politieke partijen of waar ook maar mogelijk is, de publieke opinie moet veel meer tegen Dexia en haar praktijken gekeerd worden, niet alleen in dit forum maar vooral in "hogere" kringen.
Dexia MOET inzien dat het aan het lijntje houden van CGA e.d. tot NIETS leidt.
Dit kan alleen maar als wij massaal in de publiciteit de fouten en de arrogantie van DExia aan de kaak stellen.
Ik denk niet dat we hier nog zwaar aan hoeven te tillen, was het ook niet zo dat Dexia de SLV een hele tijd aan het lijntje heeft gehouden en vervolgens toen er een mogelijke opening was voor de CGA om verder te borduren op de DSI uitspraken was het Dexia die de deur dicht gooide door in beroep te gaan.en van de andere kant vrezen ze dat het afbreken van de onderhandelingen bij een rechtszitting tegen hen gebruikt zal worden
En zou het dan nu zo zijn dat het afbreken van de onderhandeling door Leaseleed tegen ons gebruikt kan worden bij een rechtszitting? Lijkt me heel sterk, het houdt ergens op en wat mij betreft hier.
-
helemaal mee eens Eric, de maat van wachten is VOL.
Helaas hebben advocaten hier blijkbaar een andere mening over,
praten en praten en nog eens praten, dat is hun beroep, wij willen resultaat en wel NU.
Dexia gebruikt dezelfde taktiek als het CDA, die hebben 1/2 jaar met de pvda over een regeringsaccoord onderhandeld terwijl ze wisten dat ze niet met hen wilden regeren, alleen voor de schijn moesten ze de besprekingen eindeloos lang blijven voeren. En de pvda kon niet anders dan steeds maar weer opdraven.
Zeer frusterend als je achter deze vergelijking staat, want alle ogen zijn gericht op Oosting/CGA en die heeft dus in mijn optiek geen schijn van kans.
Wie gaat Dexia dwingen eerlijk te zijn en toe te geven dat ze ons vrijwillig geen cent kwijt willen schelden?
Dan kunnen we morgen met een goeie advocaat naar de rechter en die kunnen er dan, als alle gesprekken op niets zijn uitgelopen, er fris tegen aan.
Helaas hebben advocaten hier blijkbaar een andere mening over,
praten en praten en nog eens praten, dat is hun beroep, wij willen resultaat en wel NU.
Dexia gebruikt dezelfde taktiek als het CDA, die hebben 1/2 jaar met de pvda over een regeringsaccoord onderhandeld terwijl ze wisten dat ze niet met hen wilden regeren, alleen voor de schijn moesten ze de besprekingen eindeloos lang blijven voeren. En de pvda kon niet anders dan steeds maar weer opdraven.
Zeer frusterend als je achter deze vergelijking staat, want alle ogen zijn gericht op Oosting/CGA en die heeft dus in mijn optiek geen schijn van kans.
Wie gaat Dexia dwingen eerlijk te zijn en toe te geven dat ze ons vrijwillig geen cent kwijt willen schelden?
Dan kunnen we morgen met een goeie advocaat naar de rechter en die kunnen er dan, als alle gesprekken op niets zijn uitgelopen, er fris tegen aan.
Peter57, Ik had mij ook voorgenomen niet te betalen. Maar er wordt nu gedreigd met incassobureau en BKR Tiel.
Weet niet wat ik nu moet doen. Jij zegt dat je de betalingen al sinds juni 2003 heb stopgezet. heb je daar al enige consequenties van moeten aanvaarden? Graag hoor ik van je.
Weet niet wat ik nu moet doen. Jij zegt dat je de betalingen al sinds juni 2003 heb stopgezet. heb je daar al enige consequenties van moeten aanvaarden? Graag hoor ik van je.
Los van de nadelen is er een groot voordeel aan een A-codering en wel dat als je 'em eenmaal te pakken hebt je je niet meer laat weerhouden van de stappen die je echt moet nemen en dat is gewoon aanvechten de hele zaak en niet meer betalen.
Nelis,
Tot heden heb ik alleen een paar aanmaningen en een telefoontje van DEXIA gehad.
Ik heb wel een paar brieven naar Dexia gestuurd, waaronder het verzoek tot overleg van een financieel plan en de registratiegegevens van het BKR.
Dexia beweert namelijk dat ze bij het afsluiten van het aandelenleasecontract naar mijn financiele situatie hebben gekeken, wat ik bestrijd.
Tevens blijkt dat ik niet geregistreerd ben bij het BKR, ofschoon ze zeggen dat ze bij het afsluiten van het contract bij het BKR hebben getoetst.
Peter
Tot heden heb ik alleen een paar aanmaningen en een telefoontje van DEXIA gehad.
Ik heb wel een paar brieven naar Dexia gestuurd, waaronder het verzoek tot overleg van een financieel plan en de registratiegegevens van het BKR.
Dexia beweert namelijk dat ze bij het afsluiten van het aandelenleasecontract naar mijn financiele situatie hebben gekeken, wat ik bestrijd.
Tevens blijkt dat ik niet geregistreerd ben bij het BKR, ofschoon ze zeggen dat ze bij het afsluiten van het contract bij het BKR hebben getoetst.
Peter
Erik
Geplaatst op 16 Mar 2004 15:49 door Erik
--------------------------------------------------------------------------------
Los van de nadelen is er een groot voordeel aan een A-codering en wel dat als je 'em eenmaal te pakken hebt je je niet meer laat weerhouden van de stappen die je echt moet nemen en dat is gewoon aanvechten de hele zaak en niet meer betalen.
en als je um hebt terwijl je wel betaald hebt (dom, hoeft niemand te bevestigen, is bekend) dan is dat wel een kostbare a codering!
Waarmee ik natuurlijk wil zeggen: betaal niet!
En dat toetsen bij afsluiten van contract: ik heb niet meegetekend, partner was uitzendkracht, ik was kostwinner in die tijd. Geloof me niemand heeft om mijn salarisstrook gevraagd!
Ilse