LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Heeft iemand OOIT een jaarafrekeing van EVOLTA gehad?

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.

dhuig

Re: Heeft iemand OOIT een jaarafrekeing van EVOLTA gehad?

Ongelezen bericht door dhuig »

Ik ben blij dat ik daar weg ben! Wat een ...zooi is het daar. Van alles beloven maar problemen oplossen ho maar.

neighbor

Ongelezen bericht door neighbor »

De meterstand is hier al in September op genomen maar tot op hede niets gehoord.Ik begin het zo langzamerhand str*ntzat te worden.
Ik heb al diversse malen gemaild maar krijg steeds allerlei vage antwoorden terug.
Steeds word de schuld door geschoven naar de curatoren i.v.m het failisement van EnergyXS.
Ook word er gesugereerd dat de netbeheerder de gegevens niet door heeft gegeven maar hierover heb ik mijn twijfels.
Wel heb ik gelezen dat op de site van Energyxs hele lijsten staan met meterstanden, ik ben hier wezen kijken maar kom er geen wijs uit en mijn stand stond er dus ook niet bij.(Zie onder)
Ik heb nu een e-mail gestuurd naar Evolta met de vraag om mijn contract te ontbinden wegens contractbreuk want in de voorwaarden staat dat ik minimaal 1 maal per jaar een jaarafrekening krijg en daar hebben ze dus niet aan voldaan.
Als ik daar geen behoorlijk antwoord op krijg gooi ik het voor de geschillencommisie.

http://www.energyxs.com/standen.html

nog niet

Ongelezen bericht door nog niet »

Ik betaal al een maand of 15 maar ik hoor en zie niks

speedy68

Ongelezen bericht door speedy68 »

olevita Energiebedrijv die biet zeg maar aan en als je de platje wil verwijderen dan kan dat niet , en heb ik dat weer voor me kaar dan heb ik het er zo weer er op de computer staan wat kan ik doen!? :oops: :oops: [/b]

peet.

Ongelezen bericht door peet. »

vanaf maart 2003 lid en nog steeds niets
is wel zo'n 16 maanden inmiddels

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Nog steeds geen jaarafrekening ontvangen. Als ik die niet voor eind augustus heb ontvangen ben ik weg. Het lijkt upc wel. Puinhoop!!

cajofa

Ongelezen bericht door cajofa »

Ik ben nu al weg bij evolta heeft wel wat voeten in aarde gehad want (officeel) kon dat niet :?: Maar goed weer terug bij Eneco maar nog steeds geen jaarafrekening en de totale afrekening.
verleden week gebeld toen zouden de eerste jaarafrekeningen de deur uit gaan zeiden ze :roll:
Ben ondertussen goed :twisted:

cajofa

Ongelezen bericht door cajofa »

Ik heb precies zo`n zelfde mail gekregen net als REACTIE VAN EVOLTA een ander draadje in het forum.

Een heel team van Evolta medewerkers is met de nota's bezig, iedere dag, de hele dag. Wij kunnen u nu zeker toezeggen dat ruim 90% van ons klantenbestand voor het eind van de zomer een nota heeft ontvangen. Om dit waar te maken is het echter cruciaal dat ons nota team zich op het structurele proces kan concentreren. Daarom is besloten voor individuele gevallen geen uitzonderingen te maken (deze dus niet te versnellen).

Dit staat er dus ook in ,dus standaard mails sturen ze als je benaderd.

Eerst zien dan geloven

peet.

Ongelezen bericht door peet. »

zo te zien heef t nog steeds niemand de rekening gehad.

ik maak het jaar daar vol en ik ga weer terug naar Eneco daar gaat het wel op tijd

Gast

Zijn er ook mensen die hun meterstand(en) niet aan Evolta hebben doorgegeven?
Ik vraag me af of deze mensen een verhoging hebben gehad van hun maandtermijn op basis van een schatting van Evolta?

Gast

Zijn er nog mensen?

Oldie

Ongelezen bericht door Oldie »

Ben sinds maart 03 lid van de Evolta Club.
Een afrekening echter nooit ontvangen ondanks meerdere verzoeken.

De laatste reaktie was op 13.08.04 (de eind konklusie van Evolta):

Evolta, alsmede alle andere betrokken partijen in de energiebranche inclusief de toezichthouder hebben de consequenties van het EnergyXS debacle verkeerd ingeschat. Evolta heeft mede door het initieren van een rechtzaak en het maken van afspraken met netbeheerders een cruciale rol gespeeld de positie van de consument nu en in de toekomst aanmerkelijk te verbeteren. Echter, dit neemt niet weg, dat wij reeds meerdere malen een schatting hebben gegeven van wanneer de nota zou komen, maar wij hebben er hierbij naast gezeten. Wij kunnen ons voorstellen dat u ongeduldig wordt en uw jaarnota liefst z.s.m. ontvangt.

Een heel team van Evolta medewerkers is met de nota's bezig, iedere dag, de hele dag. Wij kunnen u nu zeker toezeggen dat ruim 90% van ons klantenbestand voor het eind van de zomer een nota heeft ontvangen. Om dit waar te maken is het echter cruciaal dat ons nota team zich op het structurele proces kan concentreren. Daarom is besloten voor individuele gevallen geen uitzonderingen te maken (deze dus niet te versnellen).

Het enige wat wij wel kunnen doen is aanbieden versneld de meterstanden door te geven en zodoende de betreffende klant eerder het afrekenproces in te zetten, zodat de nota eerder wordt verstuurd, binnen het reguliere proces.

Als je het gehele bericht leest springen de tranen in je ogen wat ze allemaal doen voor je als klant.

Voor mij is echter de maat vol en ga mijn kontrakt opzeggen en voorlopig weer terug naar Eneco.[/b]

Gast

Bedankt voor deze informatie Oldie. Ik heb ze meteen een bericht gestuurd dat ik mijn afrekening binnen een week wil ontvangen en dat ik ander serieus overweeg om over te stappen. Tegenwoordig zou dit hele proces geautomatiseerd moeten verlopen!!

Gast

Oldie, ik heb van Evolta dezelfde informatie ontvangen. Nou maar hopen dat alles goed gaat.

Gast

Er is volgens mij nog steeds niemand die een afrekening heb gekregen.

Hoe is het mogelijk :cry: :cry:

Gesloten