Bij een slimme meter, enkel tarief staat de 2e teller gewoon altijd op 0.Plaats maar dubbele meters en als iemand voor enkel tarief kiest, dan mag die persoon 2 standen doorgeven die allebei tegen enkel tarief worden afgerekend.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Stedin wil geen dubbeltarief meer.
Re: Stedin wil geen dubbeltarief meer.
-
Ik wacht nog steeds op een oplossing van Nuon.
-
Ik heb geen intelligente meter, maar een dubbele ouderwetse meter, tevens heb ik mijn contract in juni om laten zetten naar enkel tarief in verband met een brief van Stedin.
Nuon begrijpt niet dat zonnepanelen de dagteller van een dubbele meter laten terugdraaien.
PS. Ik heb mijn zonnepanelen keurig aangemeld, en ik heb hier een bevestiging van ontvangen.
De communicatie loopt via mijn echtgenote maar is nu eenrichtingverkeer.
Nuon reageert traag of geheel niet. Het enige wat lukte is het grote bedrag wat ik terug kreeg, bij mij zonder seintje van mijn bankrekening te halen.
Dit is om gek van te worden. Ik had me verheugd op de teruggave i.v.m. de zonnepanelen via de jaarrekening, maar Nuon maakt er een puinhoop van.
Tot nu toe kost het me alleen maar extra geld via de stroomrekening.
Ik raad niemand Nuon aan omdat er niet iemand echt even de moeite neemt om je probleem op te lossen.
Nuon begrijpt niet dat zonnepanelen de dagteller van een dubbele meter laten terugdraaien.
PS. Ik heb mijn zonnepanelen keurig aangemeld, en ik heb hier een bevestiging van ontvangen.
De communicatie loopt via mijn echtgenote maar is nu eenrichtingverkeer.
Nuon reageert traag of geheel niet. Het enige wat lukte is het grote bedrag wat ik terug kreeg, bij mij zonder seintje van mijn bankrekening te halen.
Dit is om gek van te worden. Ik had me verheugd op de teruggave i.v.m. de zonnepanelen via de jaarrekening, maar Nuon maakt er een puinhoop van.
Tot nu toe kost het me alleen maar extra geld via de stroomrekening.
Ik raad niemand Nuon aan omdat er niet iemand echt even de moeite neemt om je probleem op te lossen.
-
Hoera alles gaat worden opgelost, inmiddels is Nuon er met Stedin uitgekomen.
Het juiste bedrag is nu aan ons doorgegeven.
Nu de financiele afhandeling nog rechttrekken en dan zijn we er.
Toch wel blij mee uiteindelijk.
Het juiste bedrag is nu aan ons doorgegeven.
Nu de financiele afhandeling nog rechttrekken en dan zijn we er.
Toch wel blij mee uiteindelijk.
-
Alles is afgehandeld op een correcte manier, en nog een kadobon voor het ongemak.
Toch blij dat alles nu klopt.
Toch blij dat alles nu klopt.