F.van Holten schreef:Omdat ik de ongewenste mail terug stuurde kreeg ik als dank een bom van 1500 mailtjes, ontzettend klein maar wel lastig en mailbox vastgelopen. Via UPC de box geleegd en adres geblokkeerd, vanaf die tijd nooit geen last meer gehad.
Dus blokkeren.
Normaal wordt jezelf door UPV geblokkeerd , dus in dit verhaal ook de ontvangende parij
F.van Holten schreef:Omdat ik de ongewenste mail terug stuurde kreeg ik als dank een bom van 1500 mailtjes, ontzettend klein maar wel lastig en mailbox vastgelopen. Via UPC de box geleegd en adres geblokkeerd, vanaf die tijd nooit geen last meer gehad.
Dus blokkeren.
Normaal wordt jezelf door UPV geblokkeerd , dus in dit verhaal ook de ontvangende parij
Daar gaan we weer:
Dat is dus niet normaal bij UPC, dus verkeerde informatie.
1e- wie is UPV, nooit van gehoord
2e- en even goed lezen en informatie inwinnen voor u weer fout reageerd.
Dus blokkeren.
Daar gaan we weer:
Dat is dus niet normaal bij UPC, dus verkeerde informatie.
1e- wie is UPC, nooit van gehoord UITERAARD
2e- en even goed lezen en informatie inwinnen voor u weer fout reageerd. UPC blokkeert per dag gemiddeld 1200 accounts voor 24 uur of langer
UPC blokkeert een account waar pishing mee verstuurd wordt ,
Laatst gewijzigd door Har06 op 09 dec 2014 09:44, 1 keer totaal gewijzigd.