De voordelen van Qube
Qube Valet heeft een vaste locatie op Schiphol ”Havenmeesterweg 3”.
U parkeert pal naast de vertrekhal voorbij P1. Een medewerker wacht op u.
Bij aankomst en vertrek noteert Qube uw KM stand. Er worden 4 foto’s gemaakt.
Indien u op de heenreis langer dan 15 minuten wacht op Schiphol vergoeden wij u de kosten.
Uw auto staat niet in een kas of ergens op straat. Beveiligd en belicht 24/7.
Ons parkeerterrein is beveiligd en in het bezit van alle benodigde vergunningen. Onze chauffeurs maken gebruik van de iPhone Qube GPS locatievoorziening app.
U kunt snel en makkelijk reserveren. Wijzigingen kunt u via de URL in uw e-mail.
dus waarom in ...naam 165km rijden?? dit klopt voor geen kant.
De voordelen van Qube
Qube Valet heeft een vaste locatie op Schiphol ”Havenmeesterweg 3”.
U parkeert pal naast de vertrekhal voorbij P1. Een medewerker wacht op u.
Bij aankomst en vertrek noteert Qube uw KM stand. Er worden 4 foto’s gemaakt.
Indien u op de heenreis langer dan 15 minuten wacht op Schiphol vergoeden wij u de kosten.
Uw auto staat niet in een kas of ergens op straat. Beveiligd en belicht 24/7.
Ons parkeerterrein is beveiligd en in het bezit van alle benodigde vergunningen. Onze chauffeurs maken gebruik van de iPhone Qube GPS locatievoorziening app.
U kunt snel en makkelijk reserveren. Wijzigingen kunt u via de URL in uw e-mail.
dus waarom in ...naam 165km rijden?? dit klopt voor geen kant.
Nou, positieve berichten. Of de reviews jokken of de TS? Ik weet het niet meer. Maar ik maak me er al lang niet meer druk om: boek bij vakantie gelijk een taxi: alles in 1. Bevalt me prima.
De voordelen van Qube
Qube Valet heeft een vaste locatie op Schiphol ”Havenmeesterweg 3”.
U parkeert pal naast de vertrekhal voorbij P1. Een medewerker wacht op u.
Bij aankomst en vertrek noteert Qube uw KM stand. Er worden 4 foto’s gemaakt.
Indien u op de heenreis langer dan 15 minuten wacht op Schiphol vergoeden wij u de kosten.
Uw auto staat niet in een kas of ergens op straat. Beveiligd en belicht 24/7.
Ons parkeerterrein is beveiligd en in het bezit van alle benodigde vergunningen. Onze chauffeurs maken gebruik van de iPhone Qube GPS locatievoorziening app.
U kunt snel en makkelijk reserveren. Wijzigingen kunt u via de URL in uw e-mail.
dus waarom in ...naam 165km rijden?? dit klopt voor geen kant.
Nou, positieve berichten. Of de reviews jokken of de TS? Ik weet het niet meer. Maar ik maak me er al lang niet meer druk om: boek bij vakantie gelijk een taxi: alles in 1. Bevalt me prima.
Ts: M. Mooren reageert U svp op de link van Qube ivm het opnemen van de KM stand, het maken van 4 foto’s, lokatie Havenmeesterweg etc .
Har06 schreef:
Ts: M. Mooren reageert U svp op de link van Qube ivm het opnemen van de KM stand, het maken van 4 foto’s, lokatie Havenmeesterweg etc .
Ik denk dat ts een stille genieter is, want is toch echt gisteren nog hier op het forum geweest, maar schijnbaar niet noodzakelijk gevonden om te reageren.
stofzuigertje schreef:
Ze vertellen niet waar ze de auto neer zetten en als hij op tijd weer terug is op juiste dag en tijd besparen ze zo veel geld.
Ja hoor, dat doen ze wel. Namelijk "precies 13,9 km" volgens hun website.
@TS: heb je ze al gebeld om een verklaring van de hoge km's te vragen? Mailen e.d. kan natuurlijk wel, maar dan moet je maar afwachten of ze daar een fatsoenlijk proces voor hebben ingeregeld.
Aan de andere kant, als je even googlet op "Qube Valet Parking klachten" kom je er wel meer tegen, ook van dit zelfde type, dus misschien hebben ze één en ander inmiddels aangepast als gevolg van een stortvloed aan klachten.
stofzuigertje schreef:
Ze vertellen niet waar ze de auto neer zetten en als hij op tijd weer terug is op juiste dag en tijd besparen ze zo veel geld.
Ja hoor, dat doen ze wel. Namelijk "precies 13,9 km" volgens hun website.
@TS: heb je ze al gebeld om een verklaring van de hoge km's te vragen? Mailen e.d. kan natuurlijk wel, maar dan moet je maar afwachten of ze daar een fatsoenlijk proces voor hebben ingeregeld.
@GJvdZ: nee, ik heb niet gebeld en dat ga ik ook niet doen. De mails zijn aangekomen en het is me na het zien van het filmpje wel duidelijk hoe Qube en soortgenoten te werk gaat. Ik heb nu 3 opties: de makkelijke optie: 'laat maar zitten, wijze les geleerd'; de juridische optie: schade claimen, maar die lijkt na met een paar advocaten gesproken te hebben niet erg interessant, tenzij ik indirecte schade aan kan tonen; de strafrechtelijke optie: naar de politie gaan en aangifte doen van diefstal van mijn auto (of joy-riding?). Ik heb echt keihard bewijs. Met die laatste mogelijkheid kan ik het Qube misschien nog moeilijk maken. Ik ben er nog niet uit.
M. Mooren schreef:
@GJvdZ: nee, ik heb niet gebeld en dat ga ik ook niet doen.
Waarom niet, als ik vragen mag? Als je ze aan de lijn hebt kan je ze direct confronteren met dit verhaal. Als ze niets met je mails doen kan je je alleen maar boos maken maar je komt er geen stap verder mee.
M. Mooren schreef:
@GJvdZ: nee, ik heb niet gebeld en dat ga ik ook niet doen.
Waarom niet, als ik vragen mag? Als je ze aan de lijn hebt kan je ze direct confronteren met dit verhaal. Als ze niets met je mails doen kan je je alleen maar boos maken maar je komt er geen stap verder mee.
Bellen heeft geen nut tenzij je het gesprek opneemt. Aangifte doen bij de politie lijkt me de enige optie die het waard zou kunnen zijn... Maar dan moet je wel weten waarvan je aangifte kan doen.
Misschien is oplichting ook een optie? Ze hebben immers door misleiding van hun klanten een financieel voordeel behaald.
Als je het andere topic, waar een medewerker van Qube gereageerd heeft leest, zie je dat het met hun dingen te proberen regelen geen nut gaat hebben. Ze hebben immers geen boodschap aan klachten. Dit hebben zij daar (lees zelf maar) erg duidelijk gemaakt en ook de ervaringen bevestigen dit.
Een advocaat in de arm nemen en gaan procederen is een verspilling van tijd en geld.
Nogmaals, bestel een Schiphol taxi. Ja, is ook duur maar je auto blijft 'veilig' thuis (ligt eraan waar je woont). Is geen rechtszaak voor nodig, verlies je toch, zonde van het geld voor een relatief laag bedrag, Maar wel frauduleus gedrag wat ik, jij, jullie, ons niet veel oplevert.
Waarschijnlijk heeft ie bij ons in de woonwijk gestaan, tot grote frustatie en woede van de buurtbewoners. Politie doe niets en als je de mensen die de aut0's er neerzetten erop aanspreekt(als je daar de kans voor krijgt, meestal zijn ze heel snel weg of staat er een andere auto te wachten) dan weten ze van niets.
Waarschijnlijk heeft ie bij ons in de woonwijk gestaan, tot grote frustatie en woede van de buurtbewoners. Politie doe niets en als je de mensen die de aut0's er neerzetten erop aanspreekt(als je daar de kans voor krijgt, meestal zijn ze heel snel weg of staat er een andere auto te wachten) dan weten ze van niets.
We zijn eind mei op vakantie geweest en gebruik van Qube Valet gemaakt. Dat was trouwens een gratis upgrade naar Valet een paar uur voor vertrek. Bij terugkomst heb ik een parkeerboete (in Amsterdam centrum) ontvangen, dat is gebeurt toen we in het buitenland zaten.
Ik heb Qubeparking laten weten dat ze de boete binnen 14 dagen moeten vergoeden. Ze zeiden dat het geld is overgemaakt, wat natuurlijk totale onzin is. Tot nu toe nog steeds geen geld op mijn rekening.
In zijn laatste mail vroegen ze nog een keer naar een kloppend iban. Dus ik verwacht dat hun smoesje wordt dat het op een verkeerde rekening is overgemaakt.
Tips hoe ze dwingen om boete te vergoeden?
- politie aangifte?
- Belbus inschakelen?
M. Mooren schreef:
@GJvdZ: nee, ik heb niet gebeld en dat ga ik ook niet doen.
Waarom niet, als ik vragen mag? Als je ze aan de lijn hebt kan je ze direct confronteren met dit verhaal. Als ze niets met je mails doen kan je je alleen maar boos maken maar je komt er geen stap verder mee.
Als je gaat bellen indien je een geschil hebt met een bedrijf, zorg dan wel dat je het gesprek opneemt met bv. ACR call recorder. Opgenomen gesprekken kunnen dienen als juridisch bewijs (moeten vaak wel uitgetypt worden en het originele geluidsfragment moet indien gewenst kunnen worden aangeleverd). Als je goed voorbereid bent kun je de tegenpartij uitlokken tot bepaalde uitspraken waarna je in een zaak opeens heel sterk kan staan.
estherans schreef:Ik zou beide doen. Aangifte om dit soort praktijken moeilijker te maken en met de belbus maak je de meeste kans om je geld terug te krijgen.
Gister naar de politie geweest om aangifte te doen. Zeggen ze dat ik geen aangifte mag doen, omdat het geen misdrijf is, maar een overtreding ONGELOOFLIJK
estherans schreef:Ik zou beide doen. Aangifte om dit soort praktijken moeilijker te maken en met de belbus maak je de meeste kans om je geld terug te krijgen.
Gister naar de politie geweest om aangifte te doen. Zeggen ze dat ik geen aangifte mag doen, omdat het geen misdrijf is, maar een overtreding ONGELOOFLIJK Conclusie: oplichten wordt beloond!
Van welk misdrijf had je dan aangifte willen doen? Je hebt gewoon een civielrechtelijk issue (wanprestatie en/of onrechtmatige daad), niet persé een strafrechtelijk issue. Een nogal belangrijk onderscheid.
estherans schreef:Ik zou beide doen. Aangifte om dit soort praktijken moeilijker te maken en met de belbus maak je de meeste kans om je geld terug te krijgen.
Gister naar de politie geweest om aangifte te doen. Zeggen ze dat ik geen aangifte mag doen, omdat het geen misdrijf is, maar een overtreding ONGELOOFLIJK
Conclusie: oplichten wordt beloond!
Sinds wanneer is oplichting geen misdrijf dan? Ik zou gewoon opnieuw aangifte doen. Dit gaat tegenwoordig toch gewoon online?