Pagina 2 van 5

Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen

Geplaatst: 31 dec 2014 16:20
door Har06
ciske schreef:
snuffel1 schreef: want analoge tv bezitters dienen de tv handmatig op de nieuwe zender frequenties in te stellen.

Ik begreep je inderdaad verkeerd. :-) Zou toch te zot worden dat analoog niks meer zou hebben?
bestaat Analoog nog ?

Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen

Geplaatst: 31 dec 2014 16:26
door Ziggowebteam
Analoog bestaat nog en er zijn geen plannen om dit uit te schakelen. Er zal ook geen wijziging in de frequenties van analoog plaatsvinden. Mocht dit wel zo zijn, dan wordt iedere klant hier schriftelijk over geïnformeerd.

Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen

Geplaatst: 31 dec 2014 17:05
door tenormin
Ziggowebteam schreef:Analoog bestaat nog en er zijn geen plannen om dit uit te schakelen. Er zal ook geen wijziging in de frequenties van analoog plaatsvinden. Mocht dit wel zo zijn, dan wordt iedere klant hier schriftelijk over geïnformeerd.
Dat is nu eens een prettige mededeling. Bedankt voor jullie aanwezigheid om licht in de duisternis te hebben gebracht. Een goed 2015, Ziggowebteam.

Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen

Geplaatst: 31 dec 2014 17:41
door ciske
Ziggowebteam schreef:Analoog bestaat nog en er zijn geen plannen om dit uit te schakelen. Er zal ook geen wijziging in de frequenties van analoog plaatsvinden. Mocht dit wel zo zijn, dan wordt iedere klant hier schriftelijk over geïnformeerd.

Top! Er zijn nog zat mensen zonder internet, maar wel tv van UPC of Ziggo.

Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen

Geplaatst: 31 dec 2014 17:52
door Har06
ciske schreef:
Ziggowebteam schreef:Analoog bestaat nog en er zijn geen plannen om dit uit te schakelen. Er zal ook geen wijziging in de frequenties van analoog plaatsvinden. Mocht dit wel zo zijn, dan wordt iedere klant hier schriftelijk over geïnformeerd.

Top! Er zijn nog zat mensen zonder internet, maar wel tv van UPC of Ziggo.
dikke 4 miljoen tv kijkers via de kabel van UPC/Ziggo, wordt een machtsblok in kijkersland :)

Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen

Geplaatst: 31 dec 2014 17:55
door ciske
Har06 schreef:
ciske schreef:
Ziggowebteam schreef:Analoog bestaat nog en er zijn geen plannen om dit uit te schakelen. Er zal ook geen wijziging in de frequenties van analoog plaatsvinden. Mocht dit wel zo zijn, dan wordt iedere klant hier schriftelijk over geïnformeerd.

Top! Er zijn nog zat mensen zonder internet, maar wel tv van UPC of Ziggo.
dikke 4 miljoen tv kijkers via de kabel van UPC/Ziggo, wordt een machtsblok in kijkersland :)
:lol:

Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen

Geplaatst: 31 dec 2014 22:28
door olaf79
GJvdZ schreef:Als de boel niet wordt geharmoniseerd kunnen we daar weer over klagen, omdat ze dan onnodig hoge kosten blijven maken. Jaar in, jaar uit....

En buiten dat: dit is een laatste stuiptrekking van deze industrie. Wie kijkt er nu (en zeker binnen een paar jaar) nog naar TV zenders zoals ze worden voorgeschoteld door een kabelprovider? De generatie van mijn kinderen kijkt nooit meer TV op de ouderwetse manier. Die kijken Youtube, UitzendingGemist en Netflix. Als ik kabelprovider of zenderbaas zou zijn zou ik erg zenuwachtig worden.
Tsja daar heeft ziggo dan on demand voor. Netflix ben je snel op uitgekeken, meeste films heb ik al 10x eerder gezien op tv nog voordat netflix bestond in NL

Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen

Geplaatst: 31 dec 2014 22:30
door olaf79
Hopelijk neemt Ziggo niet de verschrikkelijk horizonbox van UPC over dat zou een grote achteruitgang zijn.

Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen

Geplaatst: 31 dec 2014 22:49
door tenormin
olaf79 schreef:Hopelijk neemt Ziggo niet de verschrikkelijk horizonbox van UPC over dat zou een grote achteruitgang zijn.
Nou, hier je kans: gooi er een PB-tje tegenaan. :lol: Misschien krijg je volgend jaar antwoord.

Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen

Geplaatst: 01 jan 2015 10:08
door ciske
olaf79 schreef:Hopelijk neemt Ziggo niet de verschrikkelijk horizonbox van UPC over dat zou een grote achteruitgang zijn.

Je hoeft die toch niet te nemen?

Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen

Geplaatst: 01 jan 2015 12:10
door Har06
ciske schreef:
olaf79 schreef:Hopelijk neemt Ziggo niet de verschrikkelijk horizonbox van UPC over dat zou een grote achteruitgang zijn.

Je hoeft die toch niet te nemen?
De laatstelijk uitgebrachte Horizons schijnen in orde te zijn, ik denk dat het equipement van UPC ook naar de Ziggo lui gaat :lol:

Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen

Geplaatst: 01 jan 2015 14:36
door kweenie
ciske schreef:
olaf79 schreef:Hopelijk neemt Ziggo niet de verschrikkelijk horizonbox van UPC over dat zou een grote achteruitgang zijn.

Je hoeft die toch niet te nemen?
Volgens mij werkt UPC met decoders die je in bruikleen krijgt en ziggo met een decoder die je in eigendom hebt. Dan kun je dus zelf kiezen wat je wilt.

Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen

Geplaatst: 01 jan 2015 15:28
door ciske
Dat kan nu ook hoor, je hoeft niet de horizon te nemen. De decoder met het basis pakket is er ook nog.

Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen

Geplaatst: 02 jan 2015 14:54
door Har06
ciske schreef:Dat kan nu ook hoor, je hoeft niet de horizon te nemen. De decoder met het basis pakket is er ook nog.
Ik kom laatste tijd bij vrienden(meerdere) welke tevreden zijn over de Horizon, zouden de kinderziekten er dan toch uit zijn ?

Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen

Geplaatst: 02 jan 2015 15:10
door ciske
Har06 schreef:
Ik kom laatste tijd bij vrienden(meerdere) welke tevreden zijn over de Horizon, zouden de kinderziekten er dan toch uit zijn ?

Ik hoor en lees nog te veel gedoe , trouwens ik wil de horizon niet. Ze bieden het mij steeds aan, op dat gebied heeft UPC een plank voor de kop.

Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen

Geplaatst: 03 jan 2015 10:41
door Har06
ciske schreef:
Har06 schreef:
Ik kom laatste tijd bij vrienden(meerdere) welke tevreden zijn over de Horizon, zouden de kinderziekten er dan toch uit zijn ?

Ik hoor en lees nog te veel gedoe , trouwens ik wil de horizon niet. Ze bieden het mij steeds aan, op dat gebied heeft UPC een plank voor de kop.
De mailings kun je stopzetten :).

Ik wacht nog een half jaartje af of zo, met m,n standaard pakketje incl de mediabox ben ik eigenlijk ook tevreden.

Het switchen van Ziggo-UPC schijnt goed te verlopen, althans we horen geen klachten

Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen

Geplaatst: 03 jan 2015 11:00
door ciske
Ik wacht nog een half jaartje af of zo, met m,n standaard pakketje incl de mediabox ben ik eigenlijk ook tevreden
Ik zou dan niet veranderen. Maar goed ieder mens heeft zijn eigen voorkeur.

Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen

Geplaatst: 03 jan 2015 11:44
door olaf79
ciske schreef:
snuffel1 schreef: want analoge tv bezitters dienen de tv handmatig op de nieuwe zender frequenties in te stellen.

Ik begreep je inderdaad verkeerd. :-) Zou toch te zot worden dat analoog niks meer zou hebben?
kwestie van een paar jaar hooguit. De telegram bestaat ook niet meer, even als de zwart wit tv.

Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen

Geplaatst: 03 jan 2015 12:08
door ciske
olaf79 schreef:[ De telegram bestaat ook niet meer, even als de zwart wit tv.

Die bestaat nog steeds hoor.

Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen

Geplaatst: 03 jan 2015 12:10
door ciske
olaf79 schreef:Hopelijk neemt Ziggo niet de verschrikkelijk horizonbox van UPC over dat zou een grote achteruitgang zijn.

Ben je er nou al uit Olaf?? Neem vooral de horizon :lol: