LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Combiwebshop
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 25 feb 2015 22:42
Re: Combiwebshop
Ik ben ook een gedupeerde van combi webshop.
10 Januari heb ik een TV besteld.
Ik ontving een email dat perongeluk alle bestellingen een maand lang naar dezelfde postcode zijn verstuurd.
De specificaties van de TV kwamen bij nader inzien toch niet overeen met mijn wensen dus ik heb binnen de wettelijke bedenk termijn geannuleerd. De TV is ook nooit naar mij verstuurd en binnen 3 dagen zou ik mijn geld terug hebben ontvangen.
Na een maand had ik mijn geld nog steeds niet terug. Er werd niet gereageerd op email en telefoon wordt ook niet opgenomen.
Toen heb ik aangifte gedaan van oplichting bij de politie. Ik heb hier niets meer van vernomen en de website is blijkbaar nog steeds actief wat ik onbegrijpelijk vind met zo veel gedupeerden. Minstens een maand lang heeft combi webshop bestellingen aangenomen en niets geleverd.
Ik heb een email van de webshop ontvangen dat ze falliet gaan maar worden overgenomen door een andere BV. Het is totaal onduidelijk wie de eigenaar dan eigenlijk is. Maar ze opereren nog onder dezelfde naam en via dezelfde website dus ze als zodanig volgens mij hun plichten nakomen.
In de mail schreef de webshop dat als je reageerde op de email dat je dan accoord ging met een terug betalings regeling waarbij je binnen een half jaar je geld terug krijgt. Ik heb niet gereageerd maar een apart mail gestuurd om nogmaals per direct mijn geld terug te vragen.
Ik heb uitgezocht hoe ik mijn geld terug kan krijgen. Ik heb vervolgens een aangetekende brief verstuurd en hierin gevraagd om binnen 10 dagen mijn geld terug te storten. Als dat niet gebeurt dan kan ik op kosten van de combi webshop een gerechtelijke procedure in.
Ik heb niet veel verstand van de wet maar dat probeer ik dan toch maar. Ik denk dat ik incasso bureaus moet bellen, dan komt het wel goed denk ik.
Je kan met google maps het adres opzoeken en je ziet dat dit een woonhuis is. Er is geen magazijn. Wanneer een bestelling daar binnen komt wordt het pas besteld. Vandaar de lange wachttijden als je je bestelling ooit ontvangt.
Maargoed, hard gewerkt voor mijn centen en in beslag genomen. Al veel tijd aan kwijt en heeft veel negatieve emoties losgemaakt bij veel mensen. Politie doet niets.
10 Januari heb ik een TV besteld.
Ik ontving een email dat perongeluk alle bestellingen een maand lang naar dezelfde postcode zijn verstuurd.
De specificaties van de TV kwamen bij nader inzien toch niet overeen met mijn wensen dus ik heb binnen de wettelijke bedenk termijn geannuleerd. De TV is ook nooit naar mij verstuurd en binnen 3 dagen zou ik mijn geld terug hebben ontvangen.
Na een maand had ik mijn geld nog steeds niet terug. Er werd niet gereageerd op email en telefoon wordt ook niet opgenomen.
Toen heb ik aangifte gedaan van oplichting bij de politie. Ik heb hier niets meer van vernomen en de website is blijkbaar nog steeds actief wat ik onbegrijpelijk vind met zo veel gedupeerden. Minstens een maand lang heeft combi webshop bestellingen aangenomen en niets geleverd.
Ik heb een email van de webshop ontvangen dat ze falliet gaan maar worden overgenomen door een andere BV. Het is totaal onduidelijk wie de eigenaar dan eigenlijk is. Maar ze opereren nog onder dezelfde naam en via dezelfde website dus ze als zodanig volgens mij hun plichten nakomen.
In de mail schreef de webshop dat als je reageerde op de email dat je dan accoord ging met een terug betalings regeling waarbij je binnen een half jaar je geld terug krijgt. Ik heb niet gereageerd maar een apart mail gestuurd om nogmaals per direct mijn geld terug te vragen.
Ik heb uitgezocht hoe ik mijn geld terug kan krijgen. Ik heb vervolgens een aangetekende brief verstuurd en hierin gevraagd om binnen 10 dagen mijn geld terug te storten. Als dat niet gebeurt dan kan ik op kosten van de combi webshop een gerechtelijke procedure in.
Ik heb niet veel verstand van de wet maar dat probeer ik dan toch maar. Ik denk dat ik incasso bureaus moet bellen, dan komt het wel goed denk ik.
Je kan met google maps het adres opzoeken en je ziet dat dit een woonhuis is. Er is geen magazijn. Wanneer een bestelling daar binnen komt wordt het pas besteld. Vandaar de lange wachttijden als je je bestelling ooit ontvangt.
Maargoed, hard gewerkt voor mijn centen en in beslag genomen. Al veel tijd aan kwijt en heeft veel negatieve emoties losgemaakt bij veel mensen. Politie doet niets.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 25 feb 2015 22:42
Re: Combiwebshop
Beste huug,Huug123 schreef:Dag allemaal,
Ik ben ook gedupeerd door Combiwebshop.
..............
De lijst klopt niet kan ik je vertellen.
Mijn bestelling is 7150 en deze staat niet op de lijst en ik heb mijn geld ook nog niet terug.
De lijst is dus waarschijnlijk nog veeel langer.
gr. Bob.
Re: Combiwebshop
Ik heb ook dezelfde email ontvangen van combiwebshop zoals longshotnl. Ik heb aangifte willen doen bij de politie maar zij zeggen dat het een civiele kwestie is en geen strafrechtelijke, dus ik kan geen aangifte doen. Wat kan je als consument dan nog. Ook als alles blijkt te kloppen (bij aankoop) kan je fluiten naar je centen. Ik heb er ook geen geld extra voor over om naar een advocaat te gaan. Wellicht met meerdere een incassobureau inschakelen.
Let wel. combiwebshop is van goededoelen bv. In de mail zeggen ze dat het ok is als we faillissement aanvrgen voor combidrive. De KvK meldt dat ze voor beide bedrijven geen faillissement hebben aangevraagd.
Let wel. combiwebshop is van goededoelen bv. In de mail zeggen ze dat het ok is als we faillissement aanvrgen voor combidrive. De KvK meldt dat ze voor beide bedrijven geen faillissement hebben aangevraagd.
Re: Combiwebshop
Ik heb inmiddels een incassobureau er op gezet. Dit zijn de kosten werkelijk niet. Kost maar 39.50. Beter dan 700 euro kwijt zijn. Ik heb invorderingsbedrijf in Den Haag er op gezet.
Re: Combiwebshop
Case53, volgens de KvK zijn ze niet failliet. Ze gaan gewoon door.
Re: Combiwebshop
Ook hier een vergelijkbaar verhaal. Het trieste vind ik dat het bij ons om een zelf bij elkaar gespaarde en betaalde bestelling van mijn 13-jarige zoon gaat.. Een PS4 met flatscreen tv, een bedrag van bijna
€ 500,- Wij ontvingen na de bestelling + betaling al geen orderbevestiging en nadat we daarom gevraagd hadden (per mail), kregen we zonder begeleidend schrijven slechts de factuur toegestuurd. Een week na de besteldatum een mail gestuurd met de vraag of er al iets bekend was over de status van de bestelling en toen kregen we de mail die jullie allemaal waarschijnlijk ontvangen hebben, over het 'conflict met kieskeurig'. Toch maar akkoord gegaan met de terugbetaalregeling, maar vervolgens 'radiostilte'.. Bellen levert niets op een op mijn laatste mail is nog niet gereageerd...
€ 500,- Wij ontvingen na de bestelling + betaling al geen orderbevestiging en nadat we daarom gevraagd hadden (per mail), kregen we zonder begeleidend schrijven slechts de factuur toegestuurd. Een week na de besteldatum een mail gestuurd met de vraag of er al iets bekend was over de status van de bestelling en toen kregen we de mail die jullie allemaal waarschijnlijk ontvangen hebben, over het 'conflict met kieskeurig'. Toch maar akkoord gegaan met de terugbetaalregeling, maar vervolgens 'radiostilte'.. Bellen levert niets op een op mijn laatste mail is nog niet gereageerd...
Re: Combiwebshop
Ook ik ben een gedupeerde van de Combiwebshop praktijken. Op 4 januari 2015 heb ik voor mijn zoontje een Playstation 4 gekocht van € 350,84. Hij heeft het grotendeels met zijn eigen spaargeld gekocht, de rest hebben mijn partner en ik bijgelegd. Ik ben altijd voorzichtig met het online bestellen van producten. De recensies die ik over Combiwebshop heb gelezen voordat ik ging bestellen waren positief. Omdat ik voor de kortingsoptie 'geduld' heb gekozen heb ik eerst rustig afgewacht.
Op 10/1 kreeg ik bericht dat er vertraging zou zijn opgelopen. Op 15/1 kreeg ik bericht dat de bestelling zou zijn verzonden. Hoewel het enige tijd duurde voordat ik een volgend bericht kreeg, heb ik gewoon afgewacht omdat het product wel eens uit verweggistan zou kunnen komen.... Maar op 5/2 kreeg ik bericht dat de voorraad zou zijn afgekeurd voor verzending, wat natuurlijk al vreemd was omdat het volgens eerder bericht al opgestuurd zou zijn, maar 9/2 zouden ze een vervangend exemplaar ontvangen en die zou 10/2 worden toegestuurd. Op 10/2 kreeg ik vervolgens de mail binnen over het zgn. conflict met Beslist en dat ik 6 maanden op het geld kon gaan wachten.
Ik baal natuurlijk enorm van deze gang van zaken en vind het vooral erg naar voor mijn zoontje die zo lang heeft uitgekeken naar de playstation. Behalve dat de spelcomputer niet aan gaat komen, heb ik hem ook moeten uitleggen dat we waarschijnlijk ons geld kwijt zijn. Ik ga er natuurlijk wel werk van maken, maar ik zie het somber in als ik de vele berichten lees van medegedupeerden. Ik hoop dat Radar hier iets aan kan gaan doen.
Op 10/1 kreeg ik bericht dat er vertraging zou zijn opgelopen. Op 15/1 kreeg ik bericht dat de bestelling zou zijn verzonden. Hoewel het enige tijd duurde voordat ik een volgend bericht kreeg, heb ik gewoon afgewacht omdat het product wel eens uit verweggistan zou kunnen komen.... Maar op 5/2 kreeg ik bericht dat de voorraad zou zijn afgekeurd voor verzending, wat natuurlijk al vreemd was omdat het volgens eerder bericht al opgestuurd zou zijn, maar 9/2 zouden ze een vervangend exemplaar ontvangen en die zou 10/2 worden toegestuurd. Op 10/2 kreeg ik vervolgens de mail binnen over het zgn. conflict met Beslist en dat ik 6 maanden op het geld kon gaan wachten.
Ik baal natuurlijk enorm van deze gang van zaken en vind het vooral erg naar voor mijn zoontje die zo lang heeft uitgekeken naar de playstation. Behalve dat de spelcomputer niet aan gaat komen, heb ik hem ook moeten uitleggen dat we waarschijnlijk ons geld kwijt zijn. Ik ga er natuurlijk wel werk van maken, maar ik zie het somber in als ik de vele berichten lees van medegedupeerden. Ik hoop dat Radar hier iets aan kan gaan doen.
Re: Combiwebshop
Dag,
Ik heb in het najaar van 2014 een bestelling gedaan bij Combidrive.
Voorafgaand aan mijn bestelling heb ik goed onderzoek gedaan naar de webshop. Alles wat ik vond leek te wijzen op een correcte webshop. Ik heb vervolgens mijn bestelling (PS4, voor €347,-) afgerond. Een dag later heb ik nog eens zitten speuren en bleek mijn onderzoek minder doortastend te zijn geweest dan ik had gehoopt... Berichten over links met malafide webshops en personen joegen mij de stuipen op het lijf.
Omdat ik in het weekend deze informatie tot mij kreeg zat er niet veel anders op dan tot maandagochtend te wachten met bellen. Ik heb toen het nummer gebeld dat op de website vermeld staat maar kreeg geen gehoor (en ook een volle voicemailbox dus geen bericht achter kunnen laten). Ik heb vervolgens via de Kamer van Koophandel een ander telefoonnummer weten te traceren en contact gezocht met Combiwebshop. Hier werd wel opgenomen en ik ben vriendelijk te woord gestaan. Ik heb de situatie en mijn argwaan uitgelegd en daar werd begripvol op gereageerd. Ik heb vervolgens de afspraak kunnen maken om dezelfde dag nog mijn PS4 in Woudenberg op te kunnen halen. Ik vertrouwde de zaak nog niet maar in de avond heb ik mijn PS4 gewoon op kunnen halen (daar had ik al lang niet meer op gerekend).
De dame die ik toen sprak kwam vriendelijk over. De huiskamer vanuit waar zij de webshop bezigt staat vol met allerlei dozen (tv's, mediasets, noem het maar op). Ik had toen het vermoeden, en zij bevestigde dit ook, dat zij nog niet zo bijzonder lang hiermee bezig is en tegen een flink aantal opstartproblemen aan is gelopen. Ik wil deze dame niet verdedigen maar ik heb niet het idee dat ze mensen bewust aan het oplichten is maar organisatorisch gigantisch aan het falen is. Ik kan de kvk-bestanden niet uploaden (merk ik) maar een moderator kan gerust met mij contact opnemen zodat ik de bestanden over kan dragen.
Groet
Ik heb in het najaar van 2014 een bestelling gedaan bij Combidrive.
Voorafgaand aan mijn bestelling heb ik goed onderzoek gedaan naar de webshop. Alles wat ik vond leek te wijzen op een correcte webshop. Ik heb vervolgens mijn bestelling (PS4, voor €347,-) afgerond. Een dag later heb ik nog eens zitten speuren en bleek mijn onderzoek minder doortastend te zijn geweest dan ik had gehoopt... Berichten over links met malafide webshops en personen joegen mij de stuipen op het lijf.
Omdat ik in het weekend deze informatie tot mij kreeg zat er niet veel anders op dan tot maandagochtend te wachten met bellen. Ik heb toen het nummer gebeld dat op de website vermeld staat maar kreeg geen gehoor (en ook een volle voicemailbox dus geen bericht achter kunnen laten). Ik heb vervolgens via de Kamer van Koophandel een ander telefoonnummer weten te traceren en contact gezocht met Combiwebshop. Hier werd wel opgenomen en ik ben vriendelijk te woord gestaan. Ik heb de situatie en mijn argwaan uitgelegd en daar werd begripvol op gereageerd. Ik heb vervolgens de afspraak kunnen maken om dezelfde dag nog mijn PS4 in Woudenberg op te kunnen halen. Ik vertrouwde de zaak nog niet maar in de avond heb ik mijn PS4 gewoon op kunnen halen (daar had ik al lang niet meer op gerekend).
De dame die ik toen sprak kwam vriendelijk over. De huiskamer vanuit waar zij de webshop bezigt staat vol met allerlei dozen (tv's, mediasets, noem het maar op). Ik had toen het vermoeden, en zij bevestigde dit ook, dat zij nog niet zo bijzonder lang hiermee bezig is en tegen een flink aantal opstartproblemen aan is gelopen. Ik wil deze dame niet verdedigen maar ik heb niet het idee dat ze mensen bewust aan het oplichten is maar organisatorisch gigantisch aan het falen is. Ik kan de kvk-bestanden niet uploaden (merk ik) maar een moderator kan gerust met mij contact opnemen zodat ik de bestanden over kan dragen.
Groet
- Bijlagen
-
- kvk combidrive.pdf
- (69.77 KiB) 75 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Re: Combiwebshop
Bij fraude.nl is de naam nog steeds niet bekend voor smartphones. Zij gaven mij ook het advies om online aangifte te doen van internetfraude. https://www.mijnpolitie.nl/if.shtml
Re: Combiwebshop
Combiwebshop is inderdaad van goededoelen bv, dat een dochter is van jkrat bv,, de holding dus, zusterbedrijf is orangepay bv. Zoek daar maar eens op. Een grote foute boel. Het viel mij op dat het BTW nummer op de site van Combiwebshop volgens mij niet klopt, het lijkt op het nummer van een eenmanszaak.marianr schreef:Ik heb ook dezelfde email ontvangen van combiwebshop zoals longshotnl. Ik heb aangifte willen doen bij de politie maar zij zeggen dat het een civiele kwestie is en geen strafrechtelijke, dus ik kan geen aangifte doen. Wat kan je als consument dan nog. Ook als alles blijkt te kloppen (bij aankoop) kan je fluiten naar je centen. Ik heb er ook geen geld extra voor over om naar een advocaat te gaan. Wellicht met meerdere een incassobureau inschakelen.
Let wel. combiwebshop is van goededoelen bv. In de mail zeggen ze dat het ok is als we faillissement aanvrgen voor combidrive. De KvK meldt dat ze voor beide bedrijven geen faillissement hebben aangevraagd.
Raar zaakje.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 02 mar 2015 21:27
Re: Combiwebshop
Hallo,
Zelf ben ik ook de dupe van Combiwebshop. Ik ben NIET akkoord gegaan met de regeling van 6 maanden en zelfs de politie zegt dat dat een goede keuze was. Voor de mensen die iets willen doen: Doe Aangifte!!! De politie doet pas wat met deze hoogst waarschijnlijke internetoplichting als er genoeg mensen zijn die aangifte hebben gedaan. Dus als U denkt: "De politie doet toch niets." dat komt dan omdat U zelf niets doet!
Groet,
Een Anonieme Mede-Gedupeerde!
Zelf ben ik ook de dupe van Combiwebshop. Ik ben NIET akkoord gegaan met de regeling van 6 maanden en zelfs de politie zegt dat dat een goede keuze was. Voor de mensen die iets willen doen: Doe Aangifte!!! De politie doet pas wat met deze hoogst waarschijnlijke internetoplichting als er genoeg mensen zijn die aangifte hebben gedaan. Dus als U denkt: "De politie doet toch niets." dat komt dan omdat U zelf niets doet!
Groet,
Een Anonieme Mede-Gedupeerde!
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 11 feb 2015 16:42
Re: Combiwebshop
ik lees hier op het forum dat er gedupeerde zijn die het bericht hebben gekregen dat ze falliet zijn, maar ik heb vandaag onderstaande mail nog ontvangen.
Zelf behoor ik tot het gezelschap dat geen akkoord heeft gegeven en gemeld heeft juridische stappen te ondernemen.
Update huidige situatie.
02-03-2015
Hieronder treft u een lijst met ordernummers van klanten die hebben aangegeven toestemming te geven voor een terugbetalingsregeling. Staat uw ordernummer hier niet tussen maar wenst u dit wel meld ons dit dan. De terugbetalingsregeling word u aangeboden via Goede doelen veilingen BV.
Zoals u kunt zien zijn er een aantal ordernummers bij gekomen. Van klanten die toch in aanmerking wensen te komen voor de terugbetalingsregeling. Er zijn ook een aantal orders tussenuit. Deze order konden toch worden uitgeleverd (restvoorraad) of zij terugbetaald.
Wel willen we iedereen hartelijk danken die zo vriendelijk met ons mee denkt in de oplossing. We geven de eerste maandag van de maand telkens een update. Doordat wij op dit moment druk bezig zijn met het “opkrabellen” ziet u ook dat de terug betaling langzaam op gang komt. Dit neemt niet weg dat wij er nog steeds van overtuigd zijn dat deze lijst binnen de genoemde 6 maanden afgewerkt is. Op dit moment is er iets meer dan 8000 euro terug betaald. We moeten in totaal 57000 terug betalen.
Helaas hebben we ook een aantal klanten die ervoor kiezen om aangifte te doen of ons via een advocaat aan te schrijven. Dit is iets wat veel tijd kost. Tijd die wij ook kunnen benutten om winst te genereren waarvan een ieder terug betaald word. Niemand zal op deze lijst voorrang krijgen. Ook niet de klanten die ons aanschrijven via een advocaat, rechtsbijstand verzekering of middels een aangifte.
Combidrive BV is niet in staat aan zijn verplichtingen te voldoen. Goede doelen veilingen BV is op dit moment de partij die bereid is de klanten schadeloos te stellen. Deze partij is hiertoe niet verplicht en doet dit uit fatsoen. Goede doelen veilingen bv is niet van plan klanten verder slachtoffer te laten worden van de problemen van combidrive bv.
De volgende update is de eerste maandag van volgende maand. Tussentijds kunnen klanten zich enkel aanmelden voor de regeling.
De nummers die ontbreken zijn geleverd, geannuleerd of eerder terugbetaald.
4243
4571
5536
5671
5774
5943
6182
6364
6379
6439
6441
6478
6490
6497
6530
6560
6605
6623
6631
6631
6646
6683
6701
6810
6856
6873
6947
6949
6992
7026
7076
7117
7134
7218
7221
7249
7255
7287
7295
7306
7335
7370
7370
7416
7434
7442
7449
7473
7489
7504
7511
7518
7519
7527
7528
7563
7574
7575
7589
7600
7615
7615
7616
7628
7630
7647
7661
7672
7688
7692
7697
7705
7719
7730
7737
7755
7762
7768
7775
7783
7787
7795
7802
7809
7813
7817
7828
7830
7843
7851
7853
7856
7857
7862
7869
7876
7878
7881
7885
7892
7895
7900
7909
7912
7912
7921
7922
7923
7924
7931
7933
7934
7935
7937
7941
7953
7957
7962
7976
7981
7986
7989
8002
8003
8004
8007
8011
8015
8016
8017
8020
8022
8023
8028
8029
8031
8031
8034
8042
8045
8051
8053
8054
8055
8056
8056
8060
8064
8067
8072
8074
8074
8075
8079
8084
8090
8091
8092
8096
8097
8106
8115
8124
8135
8138
8143
8146
8147
8149
8150
8150
8154
8167
8167
8168
8169
8175
8178
8179
8180
8181
8182
8182
8185
8189
8190
8196
8199
8201
8204
8206
8210
8212
8213
8217
8220
8229
8230
8234
8240
8244
8249
Met vriendelijke groet,
CombiWebshop
Zelf behoor ik tot het gezelschap dat geen akkoord heeft gegeven en gemeld heeft juridische stappen te ondernemen.
Update huidige situatie.
02-03-2015
Hieronder treft u een lijst met ordernummers van klanten die hebben aangegeven toestemming te geven voor een terugbetalingsregeling. Staat uw ordernummer hier niet tussen maar wenst u dit wel meld ons dit dan. De terugbetalingsregeling word u aangeboden via Goede doelen veilingen BV.
Zoals u kunt zien zijn er een aantal ordernummers bij gekomen. Van klanten die toch in aanmerking wensen te komen voor de terugbetalingsregeling. Er zijn ook een aantal orders tussenuit. Deze order konden toch worden uitgeleverd (restvoorraad) of zij terugbetaald.
Wel willen we iedereen hartelijk danken die zo vriendelijk met ons mee denkt in de oplossing. We geven de eerste maandag van de maand telkens een update. Doordat wij op dit moment druk bezig zijn met het “opkrabellen” ziet u ook dat de terug betaling langzaam op gang komt. Dit neemt niet weg dat wij er nog steeds van overtuigd zijn dat deze lijst binnen de genoemde 6 maanden afgewerkt is. Op dit moment is er iets meer dan 8000 euro terug betaald. We moeten in totaal 57000 terug betalen.
Helaas hebben we ook een aantal klanten die ervoor kiezen om aangifte te doen of ons via een advocaat aan te schrijven. Dit is iets wat veel tijd kost. Tijd die wij ook kunnen benutten om winst te genereren waarvan een ieder terug betaald word. Niemand zal op deze lijst voorrang krijgen. Ook niet de klanten die ons aanschrijven via een advocaat, rechtsbijstand verzekering of middels een aangifte.
Combidrive BV is niet in staat aan zijn verplichtingen te voldoen. Goede doelen veilingen BV is op dit moment de partij die bereid is de klanten schadeloos te stellen. Deze partij is hiertoe niet verplicht en doet dit uit fatsoen. Goede doelen veilingen bv is niet van plan klanten verder slachtoffer te laten worden van de problemen van combidrive bv.
De volgende update is de eerste maandag van volgende maand. Tussentijds kunnen klanten zich enkel aanmelden voor de regeling.
De nummers die ontbreken zijn geleverd, geannuleerd of eerder terugbetaald.
4243
4571
5536
5671
5774
5943
6182
6364
6379
6439
6441
6478
6490
6497
6530
6560
6605
6623
6631
6631
6646
6683
6701
6810
6856
6873
6947
6949
6992
7026
7076
7117
7134
7218
7221
7249
7255
7287
7295
7306
7335
7370
7370
7416
7434
7442
7449
7473
7489
7504
7511
7518
7519
7527
7528
7563
7574
7575
7589
7600
7615
7615
7616
7628
7630
7647
7661
7672
7688
7692
7697
7705
7719
7730
7737
7755
7762
7768
7775
7783
7787
7795
7802
7809
7813
7817
7828
7830
7843
7851
7853
7856
7857
7862
7869
7876
7878
7881
7885
7892
7895
7900
7909
7912
7912
7921
7922
7923
7924
7931
7933
7934
7935
7937
7941
7953
7957
7962
7976
7981
7986
7989
8002
8003
8004
8007
8011
8015
8016
8017
8020
8022
8023
8028
8029
8031
8031
8034
8042
8045
8051
8053
8054
8055
8056
8056
8060
8064
8067
8072
8074
8074
8075
8079
8084
8090
8091
8092
8096
8097
8106
8115
8124
8135
8138
8143
8146
8147
8149
8150
8150
8154
8167
8167
8168
8169
8175
8178
8179
8180
8181
8182
8182
8185
8189
8190
8196
8199
8201
8204
8206
8210
8212
8213
8217
8220
8229
8230
8234
8240
8244
8249
Met vriendelijke groet,
CombiWebshop
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 13 jul 2015 15:45
Re: Combiwebshop
Helaas ben ik ook gedupeerde van combiwebshop.
Ik zou graag iets willen hebben waar ik mij kan melden een eventuele curator.
Wij horen helemaal niks meer nadat er is beloofd ons op de hoogte te houden.
Ik vrees dat wij onze 770 euro echt kwijt zijn. Kunnen we nog als gedupeerde stappen ondernemen?
Ik zou graag iets willen hebben waar ik mij kan melden een eventuele curator.
Wij horen helemaal niks meer nadat er is beloofd ons op de hoogte te houden.
Ik vrees dat wij onze 770 euro echt kwijt zijn. Kunnen we nog als gedupeerde stappen ondernemen?
Re: Combiwebshop
De Combiwebshop is een poosje terug in de uitzending bij Tros Opgelicht geweest. Het lijkt er idd op dat we naar ons geld kunnen fluiten...