goed zo blijf jij maar lekker weg!!! samen met die anderen hier die denken het allemaal beter te weten!witte angora schreef:+1.vroem schreef:ik neem het voor niemand op, ik zeg alleen dat er meerdere kanten aan het verhaal zitten.
En dat sommige zaken geen argument zijn, en dat sommige zaken die wel argument zijn wellicht wel aangetoond moeten worden. En nee foto's alleen is niet genoeg. meestal niet in ieder geval.
Jammer dat er geen reactie op vragen komt....
Overigens is het bij dit soort zaken netjes eerst de tandarts zelf om reactie te vragen, en dan pas formeel de klacht in te dienen als daar niets uit komt, staat u ook sterker mee.
Ook ik neem het voor niemand op, maar probeer beide kanten van het verhaal te belichten. Plus dat ik mijn mening geef over subjectieve zaken die naar mijn mening niet verder gaan helpen.
Topicstarter: je hoeft er niets mee te doen. Ga vooral zo door met jammeren, klagen, niet onderbouwde aannames, en verwijten, stel je klacht vooral op deze manier op. Ik weet vrij zeker dat er weinig tot niets mee gedaan gaat worden. Dat is het laatste wat ik er over zeggen wil, ben er verder klaar mee.
ik vraag alleen welke stappen ik kan ondernemen tegen iemand die mijn gebit verwoest heeft. en ja de foto's liegen niet en de tandartsen in de buurt heb ik gebeld.en mijn nieuwe tandarts liegt ook niet. ik heb hier het idee dat ik niet gelooft word, en er komt steeds meer bij?!! Ja inderdaad om jullie er maar van te overtuigen dat het echt zo is. als jullie me gelijk gelooft hadden op mijn woord had ik dit allemaal niet uit de doeken hoeven doen ,want ik heb daar erg veel moeite mee. ik heb dagen tranen met tuiten gehuild om mijn gebit en de pijn die ik ervan had. en dan nemen ze je nog niet serieus hier ook. nee want ik zal wel geen bewijzen genoeg hebben .nou dat heb ik wel .dat heb ik wel! wat denken jullie wel niet van me, dat ik hier zomaar wat neer ga zetten?! ik zit nu met een kuur antibiotica en sinds vandaag vanaf vorige week maandag heb ik voor het eerst geen pijn meer. voor 1 kies moet ik 3 behandelingen van samen 5 uur ondergaan.5 maart moet ik terug , de eerste behandeling was al 2 uur . en die snert tandarts waar ik eerst bij zat heeft er gewoon al die tijd niks aan gedaan en willen doen.