LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verzetten afspraak
-
Re: Verzetten afspraak
Dus moeten we een " smoezen-dagboekje " gaan bijhouden , waar heb ik wat gezegd??
doet me denken aan de vrouw, die mij huilend vertelde dat ik haar morgen écht niet kon ontruimen omdat haar moeder de dag ervoor was overleden. Toen ik alleen maar zei "alweer?" viel het stil...moederslink schreef:Dus moeten we een " smoezen-dagboekje " gaan bijhouden , waar heb ik wat gezegd??
Als een tandarts 5 dagen werkte is het dus 30 uren...
Maar vele doen ook op zaterdag dus dan is het 30+24=54 uren!
Zondag is alleen nood gevallen dus die reken ik niet als hij wel bereikbaar was.
Dus werkt hij wel of niet op Zaterdag?
Maar vele doen ook op zaterdag dus dan is het 30+24=54 uren!
Zondag is alleen nood gevallen dus die reken ik niet als hij wel bereikbaar was.
Dus werkt hij wel of niet op Zaterdag?
http://www.jvris.com/defpercategory.php ... le=Werkdag
ook al werkt hij op zaterdag, telt dat niet mee in de bepaling van de NZA.
Waar het mn om gaat is hoe eea in de praktijkregels en op zaken als afspraakkaartje en zo is opgenomen.
Zelf hanteer ik voor korte afspraken 24 uur, is meestal best op te vullen, ook op kortere termijn.
Of goed voor een kopje koffie, of wat flauwe berichten op een of ander forum.
ook al werkt hij op zaterdag, telt dat niet mee in de bepaling van de NZA.
Waar het mn om gaat is hoe eea in de praktijkregels en op zaken als afspraakkaartje en zo is opgenomen.
Zelf hanteer ik voor korte afspraken 24 uur, is meestal best op te vullen, ook op kortere termijn.
Of goed voor een kopje koffie, of wat flauwe berichten op een of ander forum.
-
stofzuigertje ik weet niet waar je de wijsheid vandaan haalt, dat een tandarts 30 'normale' uren per week werkt. Bij mijn tandarts kun je vanaf 07.00 terecht en meestal gaat hij 'pas' om 17.00 naar huis. Dat is dus 10 uur per dag met uitzondering van de vrijdag want dan werkt hij niet. Voorlopig heeft hij dan 40 uur gewerkt en dan laat ik de weekenddiensten maar buiten beschouwing. Wat betreft die 48 uurregeling kan ik verklappen, dat ik in die 30 jaar, dat ik bij hem onder behandeling ben het één keer is voorgekomen dat ik mij 's morgens afmeldde voor een behandeling diezelfde dag wegens ziekte en daar werd totaal geen probleem van gemaakt. Het hangt dus a) van de coulance van de tandarts af b) je eigen verleden wat verzuim betreft.
met die 30 uur bedoelt stofzuigertje denk ik de tijd tussen afmelden afspraak en tijdstip afspraak zelf. Doet gezien de strekking van de uitleg van ""werkdag"" niet ter zake.
En TS schittert weer door afwezigheid, en dus enkele vragen die onbeantwoord blijven.
En TS schittert weer door afwezigheid, en dus enkele vragen die onbeantwoord blijven.
-
vroem. waarschijnlijk heb je gelijk maar het antwoord van stofzuigertje is dan ook niet overduidelijk. nu wordt bij mij de indruk gewekt dat volgens hem/haar een tandarts 30 uur per week werkt en daarna op zijn luie krent gaat zitten. kernpunt van mijn antwoord moet je zien onder de noemers a) en b).
ik zou willen dat ik met 30 uur klaar zou zijn....zijn er eerder 60 als je alles meetelt..