LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UWV/WIA

Wat zijn de rechten van een werkloze of arbeidsongeschikte en welke ervaringen heb jij met de verschillende instanties?
Klaas Jan

Re: UWV/WIA

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Hallo vanduin68, fijn om te lezen dat deze zaak toch nog een bevredigend slot heeft gekregen! Groeten.

wilhelmima1

Ongelezen bericht door wilhelmima1 »

Zo dat was een lange adem,
Gefeliciteerd.
Hoop dat deze uitspraak als jurisprudentie kan worden gebruikt in meerdere zaken.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

UWV artsen noemen zich deskundige en eenmaal Hernia blijven ze daar bij.
Jammer maar zoals U aangaf.... met Hernia en pijn is te werken maar of er een werkgever is????

Mijn Dossier;
Een map met papieren en de fout op eerste pagina mag niet verwijderd worden.
Achteraan correctie en omdat de eerst niet beschreven mag worden, zijn oud collega.....
Het is in mijn geval vermoeden Huisarts, aangepast MLD arts en die zat ook fout volgens onderzoek LUMC.
Er is illegaal op Huisarts & MLD arts rapport "zie LUMC" geschreven.

Op elk vel hoorde datum en persoon te staan die het schreef maar als de laatste mijn LUMC print zomaar toevoegde.....
Wegens fraude in verleden mag er nu niets meer verwijderd worden, ook niet als bewezen fout was.

gosewijn

Ongelezen bericht door gosewijn »

Ha, gelukkig onze stofzuiger is er weer , dacht dat hij vast was blijven zitten bij de riool inspectie. :D

Gesloten