Gisteren, vrijdag 13 november 2015 in de avond de bestelling geplaatst voor het mobiele abonnement van KPN, waarbij er een iPhone 6s geleverd moet worden de volgende dag indien er voor 23:59u is besteld.
Om 23:43 dezelfde dag dus 13 november 2015 krijg ik een bevestiging per mail dat mijn bestelling is doorgevoerd.
Vervolgens krijg ik de optie een aflever afpsraak digitaal in te plannen. Hiervoor heb ik uiteraard gekozen voor zaterdag 14 november 2015 met het aangeboden tijdstip tussen 13:15u en 16:00u.
Inmiddels is het zaterdag 14 november 2015 en wacht ik klokslag 15:26u nog steeds op mijn producten. Na reeds 4 keer gebeld te hebben met KPN dan wel met OPD (Online Pakketten Dienst) krijg ik alleen maar te horen dat er niks voor me kan worden gedaan. Bij OPD is de order niet te zien in het systeem en bij KPN kunnen zij niks voor mij betekenen. Ik heb aangegeven dat dit niet in de haak is en dat dit een ernstig incident is, waarbij rechtstreeks klanten bij betrokken zijn. Nog kunnen zij niks voor mij betekenen.
KPN geeft aan te hopen voor mij dat de bestelde producten vandaag nog binnen komen bij mij.
KPN gaat een afspraak aan met de klant(en) op de website, waarbij er nadrukkelijk wordt aangegeven dat als er voor 23:59u wordt besteld, de producten de volgende dag aan huis worden geleverd.Ter verduidelijk géén werkdag.
Door dit soort praktijken van grote bedrijven als KPN ben ik zeer teleurgesteld in de beloften en afspraken die KPN maakt met hun klanten. Dit kan gewoon echt niet! Ik heb hier geen woorden voor. Dit moet op hoger niveau worden aangepakt. Dit zijn hoge prioriteit issues, die meteen geescaleerd moeten worden, want het heeft tenslotte een grote impact op de klanten dan wel aanstaande klanten van KPN.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN compleet
Re: KPN compleet
Ik begrijp waarschijnlijk iets niet maar 15:26 is toch nog vóór 16:00?klachtenajl schreef:Hiervoor heb ik uiteraard gekozen voor zaterdag 14 november 2015 met het aangeboden tijdstip tussen 13:15u en 16:00u.
Inmiddels is het zaterdag 14 november 2015 en wacht ik klokslag 15:26u nog steeds op mijn producten.